AndroidHealthClinic

[Stopgezet] Nieuwe sponsor: Voordelige PC's, Laptops en Software

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wacht al vier dagen op een e-mail ja. Laat het anders maar zitten, want dit is helemaal k*t zo :roflol:


Onze excuses hiervoor, ik had de mail een eerste maal zaterdagmorgen verzonden.

Wij zijn snel op gebied van leveringen en informatie geven maar hebben natuurlijk niet steeds in de hand dat er een mail verloren gaat.

Verdere vragen shoot
 
Behalve de factuur nog geen computer gezien. Die idioten reageren ook niet op mails. Ik ga morgen langs op het adres. Kijken of er nog wat te halen valt.
 
ff bellen voordat je die rit gaat maken?
 
Ik heb net weer ge-e-maild en getelefoneerd. Op e-mail wordt niet meer gereageerd, de telefoon neemt ie niet op, is antwoordapparaat. Ik vind dit zo klote, zeker omdat er nu betaalt is geweest. Alles wees erop dat er vooraf genoeg moeite werd gedaan om een goede dienst aan te bieden, helaas heb ik me duidelijk vergist in deze persoon.
 
gewoon met zn alle langsgaan :cool:
 
Ach, het geld zal heus wel terug komen. Overigens vind ik het k*t dat ik nog geen PC heb, want die had ik gewoon nodig. Ben nu constant op de laptop aan het werk en dat werkt gewoon niet goed met alle applicaties open.
 
Laat me ff weten wanneer jullie gaan :roflol: wil wel zien of jullie ook helden zijn in rl :D
 
hij meld zich vandaag of morgen wel weer, met een k*tsmoesje.. vader overleden of kind doodziek etc.
 
Ik heb net weer ge-e-maild en getelefoneerd. Op e-mail wordt niet meer gereageerd, de telefoon neemt ie niet op, is antwoordapparaat. Ik vind dit zo klote, zeker omdat er nu betaalt is geweest. Alles wees erop dat er vooraf genoeg moeite werd gedaan om een goede dienst aan te bieden, helaas heb ik me duidelijk vergist in deze persoon.

Mooi praten kan helaas iedereen op een forum T, maar in de praktijk weet je pas wat je aan iemand hebt.
Misschien verstandig om deze thread weg te halen voordat mensen argeloos alleen de eerste paar posts lezen en gaan bestellen.
Laten we hopen dat het een groot misverstand is en de mensen op z'n minst hun geld terugkrijgen.
 
Laat me ff weten wanneer jullie gaan :roflol: wil wel zien of jullie ook helden zijn in rl :D

:scratch:

bij zo iets zou iedereen toch zen geld terug gaan halen of zie ik het nu verkeerd
dus wat zit je slap te lullen ?
 
hij meld zich vandaag of morgen wel weer, met een k*tsmoesje.. vader overleden of kind doodziek etc.

Welke reden dan ook, als je een bedrijf runt behoor de communicatie met je klanten door te laten gaan.
 
Jammer, het had volgens mij best wel kunnen werken, beide kanten op.
 
Tsjah, die computers kun je zelf ook mooi samenstellen voor die prijs... Beetje zoeken op tweakers.net en je hebt bijna dezelfde deals bij internet shops die wél binnen een dag leveren.
 
Mooi praten kan helaas iedereen op een forum Big-T, maar in de praktijk weet je pas wat je aan iemand hebt.
Misschien verstandig om deze thread weg te halen voordat mensen argeloos alleen de eerste paar posts lezen en gaan bestellen.
Laten we hopen dat het een groot misverstand is en de mensen op z'n minst hun geld terugkrijgen.

Lijkt me beter om in de opening post even te zetten dat het een oplichter is :p
 
Ik vind 't iets te voorbarig om iemand een oplichter te noemen.

Er zal hoogstwaarschijnlijk wat fout gaan. Wat ik wel belachelijk vind is dat er genoeg communicatiemiddelen zijn en geen enkele de klant informatie kan geven. Ik bedoel, zet iets op de site, spreek telefoon in, of mail de klant dan even...

Bij mij is 't bijvoorbeeld wel eens gebeurd dat de mailserver liep te trippen en ik hier niets van door had, totdat klanten mij opbelden. Maar hij pakt zelfs de telefoon niet op...
 
Hij heeft een mail gestuurd dat hij het product zogenaamd opgestuurd had. Dat was 2 weken geleden. Ik vervolgens vragen om een tracktrace of wat dan ook, maar niets gehad. Ik denk dat wel dat het veilig is om te zeggen dat het oplichter is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven