MuscleMeat

[Stopgezet] Nieuwe sponsor: Voordelige PC's, Laptops en Software

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
aangifte doen?
 
Tsja, dan ga ik liever zelf m'n spulletjes halen op het desbetreffende adres. Of geld, of een computer. Aangifte doen werkt toch niet.
 
Tsja, dan ga ik liever zelf m'n spulletjes halen op het desbetreffende adres. Of geld, of een computer. Aangifte doen werkt toch niet.

groot gelijk, zou ik ook doen, succes!
 
Reactie via e-mail voor de goede orde:

Beste T, Paul,

Ik heb dit even nagevraagd bij onze leverancier in Nederland en dit systeem zou wel degelijk verzonden zijn geweest. Ik heb reeds het tracking nummer opgevraagd en ik heb Paul daar ook van op de hoogte gebracht via mail.

Ik contacteer dadelijk via mail en morgen onze leverancier in Nederland voor verdere info op te vragen.

Mvg

Pieter

Ging mij meer om de snelheid van afhandelen en reageren echter. Hopelijk kan het snel opgelost worden Tractor.
 
Tsjah, die computers kun je zelf ook mooi samenstellen voor die prijs... Beetje zoeken op tweakers.net en je hebt bijna dezelfde deals bij internet shops die wél binnen een dag leveren.

Ik meende dat eerst systeem ook voor een veel lager bedrag te kunnen samenstellen via de pricewatch van tweakers.net. Dan moet je het allemaal natuurlijk nog wel bij een shop bestellen (ivm met verzendkosten), wat de prijs dan iets doet stijgen, en vervolgens moet je het zelf nog in elkaar zetten (opzich niet meer dan 45 min werk). Uiteindelijk was je dan wel nog steeds 100 euro goedkoper uit.
 
nu snap ik wel waarom hij er het liefst 20 tegelijk verkocht met groepskorting :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven