AndroidHealthClinic

Stoppelbaard begint op te krullen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

shredderr

Cool Novice
Lid geworden
19 feb 2013
Berichten
71
Waardering
16
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Momenteel heb ik een stoppelbaard van 5mm. Ik wil deze lengte graag behouden dus trim hem om de dag bij op deze lengte. Nu zit ik met het volgende probleem. Mijn haren beginnen met deze lengte al op te krullen. Zelf heb ik ze het liefst gewoon helemaal plat naar beneden wijzend. Weet iemand misschien hier een middeltje voor om dit voor elkaar te krijgen? Mijn baard korter trimmen is een no go.
 
Ik ken sommigen die er wel eens met een haardroger doorgaan maar hun hebben dan wel een lange baard, geen idee of het werkt op stoppels.

Embrace de krulletjes anders ?
 
Zal een baardbalsem werken?
 
Momenteel heb ik een stoppelbaard van 5mm. Ik wil deze lengte graag behouden dus trim hem om de dag bij op deze lengte. Nu zit ik met het volgende probleem. Mijn haren beginnen met deze lengte al op te krullen. Zelf heb ik ze het liefst gewoon helemaal plat naar beneden wijzend. Weet iemand misschien hier een middeltje voor om dit voor elkaar te krijgen? Mijn baard korter trimmen is een no go.


Een baard van 5 mm is geen stoppelbaard, maar gewoon een baard van 5mm lang.

Een stoppelbaard is slechts een paar millimeters.
Dat zou dus ook in jouw geval geen probleem moeten geven, want bij die lengte kan er nog geen krulvorming plaatsvinden.

Jij hebt nu gewoon een krullende baard van 5mm dus. Ontkrullen van haar zijn ook chemische middeltjes voor.
Of dat ook aan te raden is durf ik niet te zeggen.
 
Momenteel heb ik een stoppelbaard van 5mm. Ik wil deze lengte graag behouden dus trim hem om de dag bij op deze lengte. Nu zit ik met het volgende probleem. Mijn haren beginnen met deze lengte al op te krullen. Zelf heb ik ze het liefst gewoon helemaal plat naar beneden wijzend. Weet iemand misschien hier een middeltje voor om dit voor elkaar te krijgen? Mijn baard korter trimmen is een no go.

Dit deed Mn kapper in het begin vaak, je baard lijkt dan iets langer. Je baard word meestal geföhnd en tegelijk gekamd met een stijlborstel.

Denk. Het dat je dit dagelijks kan doen, ivm de vezondheid van de baardharen. Zodra hè gedouchte hebt zit je baard trouwens weer normaal. Gelukkig heb je minder last van dat opkrullen als je baard echt lang genoeg is.
 
Back
Naar boven