XXL Nutrition

Stoppen met alcohol

Bezoekers in dit topic

met mate kan het best, gewoon niet overdrijven en goed blijven eten, dat maakt het allemaal geen verschil.

Ik weet ook meestal wel wanneer ik genoeg gehad heb, heb niet zoveel problemen met maat houden.

jumperke, gewichtsverlies van 2 - 3 kg is onzin, dat wil gewoon zeggen dat je weinig vocht hebt opgenomen.

straks weer lekker op café...
 
Ik ben van plan helemaal niet meer te gaan drinken ook niet
meer in het weekend. Ben er spug zat van omdat ik er alleen
maar ziek van word vanwege medicijnen. Ik drink normaal alleen in het weekend maar dat s voor mij nu ook gebeurd.
Word gewoon al ziek na 6 flesjes bier soms dat kan gewoon niet goed zijn !!

Welke voordelen zou ik er mee behalen kwa training,
En hoe maak ik fun in het weekend zonder alcohol.
De verleiding is nog al groot als ik mijn vrienden lekker hun
pilsje of berenburger zie drinken. Ik ben geen alcohollist ofzo
maar vind het tog moeilijk soms om nee te zeggen.

Hoe erg kan je jezelf tegenspreken? :roflol:
 
Yups ... ik drink op vrijdag, zaterdag en zondag toch wel steeds een stuk of
5 biertjes en wat sterke drank over heel de dag. Maar laat het nog maar zelden
tot overdaad lopen. En dan gaat dat heus wel hoor. En mijn eetgewoonte lijdt
er niet onder. Je moet gewoon opletten dat je de drank meeneemt qua kcal wat
je per dag eet en je zal er ook niet vetter van worden.
 
Ik heb geen tips ofzo maar suc6 drmee!
 
Ik drink al zeker 2,5 jaar niet meer en vind het helemaal niet moeilijk om er vanaf te blijven. Maar het is wel zo dat ik er echt helemaal vanaf moet blijven, want ik had (net als jij) dat als ik eenmaal dronk, ik ook dronken moest worden.
Eigenlijk vermaak ik me zonder alcohol ook prima met uitgaan en dat soort dingen, zelfs carnaval was volledig nuchter nog een feest :D
 
ik denk dat ik me prima vermaken zonder drank..., Alleen ik speel het liever op safe.
 
Ik heb ook al zo lang niet meer gedronken doe ik alleen 1 x per jaar en dat is op me verjaardag:D
 
W00t heb gisteren niet gedronken. Om 10 uur heerlijk fit trainen.
Giteraaf maar ff die nieuwe resident evil gekeken
 
Ahha thnx jongen mischien dat ik daar door niet meer vooruit kwam kwa kracht.
2 dagen lam gezopen heeft dus wel degelijk invloed. Ik ga nu echt zonder alcohol verder.
En kijken hoe het er met 6 week voor staat.

Maar ik weet van mij zelf dat het moeilijk gaat worden kwa uitgaan en vrienden
Hier kan ik eingelijk best wel wat tips voor gebruiken.

Nee zeggen en nee blijven zeggen.
 
Wel goed van je dat je het wilt gaan proberen.

Zelf drink ik ook niet tot nauwelijks (1 a 2 keer per jaar, en dan heb ik het over max. 2 glaasjes wijn). Vind het niet moeilijk om er vanaf te blijven, dit ook door andere redenen. Verder heb ik nooit gerookt, en gebruik ik geen andere harddrugs. Blow af en toe wel.

Je moet idd wel eerlijk blijven tegenover je vrienden. Als je vrienden raar zouden reageren/niet steunen op het feit dat je wilt minderen/stoppen met alcohol, zou ik me afvragen of het echte vrienden zijn. Maar ik denk vast dat ze daar begrip voor hebben.

In iedere geval heeft alcohol veel nadelige effecten voor je lichaam.
Volgens mij word je prestatie wel stukken beter bij het niet en/of minder drinken.
 
Trouwens, wel goede discipline test voor je zelf als je het vol kan houden :cool: Suc6.
 
Thnx voor goede kommetaar dat motiveerd mij nog meer.
 
Komt goed er word aan gewerkt. Ik laat het niet helemaal achter mij...
Eerst maar ff een tijd helemaal nix en dan gewoon met mate zodat het mijn gezondheid niet in de weg ligt. Ik ben nu best gedreven en denk het wel vol te houden.

Succes ermee;)
Je hebt natuurlijk altijd van die gasten die schrreewen, ajoh neem toch ene biertje je bent toch een vent. Kom we gaan zuipen, halhalve Sytse die krijgt wel een cola:rolleyes: enzovoorts...
En dan heb je ook nog de mensen die er respect voor hebben en aan het eind van de avond tegen je zeggen dat ze er respect voor hebben dat je neit gedronken hebt, gelukkig maar:D
 
Ik ben nooit stomdronken.
Ik drink om de 2 á 3 weken 6 tot 7 glazen bier en mischien 1 á 2 glaasjes sterke drank.
Daarbij komt nog dat ik daarna 8 km naar huis moet fietsen :P dus die alcohol is dan al wel weer voor een deel verbrand.
De volgende dag train ik niet (zondags) , Smaandags savond's pas weer. Dus bij mij is het no worrie's :)
 
kweet niet hoor, maar het verwerkingsproces van alcohol kan op geen enkele manier versneld worden d8 ik, dus denk niet dat je van een stuk fietsen nuchter word, alleen blauwe plekken en schrammen van het vallen
 
Ik heb de laatste 2 maand geen druppel alcohol gedronken, alcohol is vergif

Als je uitgaat zonder alcohol zit je precies altijd op een ander golflengte dan je makkers die wel drinken ...
 
Ik merk ook niet echt veel als ik nu een weekend niet gedronken heb of me lam gezopen heb. Als je de maandag goed eet, gaat de training goed.

Donderdag: veel gezopen, slecht gegeten, weinig slaap
vrijdag: pr op bijna alle schouderoefeningen
 
Het enige irritante is, dat ik dan bijvoorbeeld tegen een vriend zeg: "doe mij maar een cola LIGHT." En dat je dan standaard gewone cola van ze krijgt.
 
Back
Naar boven