Fitness Seller

Stoppen met alcohol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat Ivo zegt, gewoon nee blijven zeggen.
Op een gegeven moment stoppen ze dan ook met aanbieden en flauwe grappen maken.
En als ze op stap vragen waarom ik geen alcohol drink zeg ik gewoon dat ik nog moet rijden :D
 
ik drink echt heel af en toe, maar dan wel gelijk kenkerveel en heel het weekend!

hhahahaaha,

nee het probleem is dat de x dat je drink, zo snel dronken(aangeschoten) wordt dat je dan geen mate kan houden.
 
ik ben na 2 maanden trainen, nu dus al bijna 8 maanden, volledig gestopt met alcohol, ben eigenlijk blij ervan af te zijn, dronk wel dagelijks wat alcohol. En ik heb helemaal geen problemen me niet te amuseren op feestjes of zo zonder alcohol, integendeel, voel me veel beter sedert ik niet meer drink
 
Stop gewoon met die smerige alcohol :D. Als je je sterk kan tonen onder de gewichten, moet je dat ook van jezelf eisen in het weekend/aan de bar/... Drink gewoon zo één van die ****ING HEERLIJKE GLAZEN WATER :D.
 
Ben ook gestopt met alcohol.

Was easy, succes.
 
Ben ook gestopt met alcohol.

Was easy, succes.

+1 is niks aan. Gewoon tegen jezelf zeggen nu niet meer. En dan gewoon nee blijven zeggen als mensen je drank aanbieden. En lol maken in het weekend moet gewoon kunnen ook zonder alcohol. T is vaak leuk genoeg om te kijken hoe dom anderen zich gedragen als ze hebben gedronken :p
 
Ik drink sowieso niet erg vaak, maar er zijn een paar gelegenheden per jaar waar ik mag drinken wat ik wil. Is niet goed voor mijn training maar ook niet het einde van de wereld.
 
XXX STRAIGHT EDGE JEWEET XXX

Heb in mijn hele leven net 12 glazen alcohol ofzo gedronken.
Moet wel zeggen dat ik vorig jaar een periodetje heb gehad waarin ik wat paddestoeltjes tot mij nam, maar toen was ik nog een klein gefrustreerd ventje,en die periode allang voorbij.

Als ik tegen mensen zeg dat ik geen Alcohol drink, geen drugs neem en niet rook, zeggen de meeste onvolwassenen dat ik meer van het leven moet genieten, de volwassen mensen respecteren dit gelukkig.
 
XXX STRAIGHT EDGE JEWEET XXX

Heb in mijn hele leven net 12 glazen alcohol ofzo gedronken.
Moet wel zeggen dat ik vorig jaar een periodetje heb gehad waarin ik wat paddestoeltjes tot mij nam, maar toen was ik nog een klein gefrustreerd ventje,en die periode allang voorbij.

Als ik tegen mensen zeg dat ik geen Alcohol drink, geen drugs neem en niet rook, zeggen de meeste onvolwassenen dat ik meer van het leven moet genieten, de volwassen mensen respecteren dit gelukkig.

Idd, kijken ze je zo raar aan... niet beseffend dat zij het zijn die niet begrijpen waar het leven eigenlijk om draait. (nee, niet bb :D)
 
Je moet gewoon ná je 30ste stoppen ofzo of als je 4 kinderen hebt en "pappa" nét iets te vaak "raar" doet.

Nee, mama's die zondags brak zijn van een nachtje stappen...:D

Ik ga luppie steunen door ook niet meer te drinken. Ik kan op zondag dan ookniet meer goed presteren. Dus bij deze ga ik ook stoppen met drinken.

Succes....
 
Maar ik weet van mij zelf dat het moeilijk gaat worden kwa uitgaan en vrienden
Hier kan ik eingelijk best wel wat tips voor gebruiken.
Welnee pik, je hebt echt geen alcohol nodig om lol te maken hoor.
Maar waarom wil je helemaal stoppen?
Zo af en toe kan je toch best een pintje nemen?
 
Welnee pik, je hebt echt geen alcohol nodig om lol te maken hoor.
Maar waarom wil je helemaal stoppen?
Zo af en toe kan je toch best een pintje nemen?

Omdat ik na 1 of 2 helemaal los wil gaan. Afgelopen zaterdag heb ik het wel netjes bij 2 flesjes 30cl gehouden.
Heb gewoon keihard nee gezecht erna
 
Ja soms moet je gewoon nee zeggen.
Ik ben wel van mening dat je soms idd gewoon een keer lekker een biertje
moet kunnen drinken. Alleen in het weekend zo nu en dan.
Is toch altijd wel gezellig!

Het is wel waar dat je je moet kunnen vermaken zonder alcohol

suc6!
 
stoppen met de alcohol is niet de beste keuze lijkt mij. Je laat dan juíst zien dat je er níét mee om kan gaan. Probeer gewoon je consumptie te beperken tot 1 per avond/2 per avond. Ik krijg daar ook vaak zat gezeik over bij mijn maten, maar ach ja daar zit ik totaal niet mee. Toon je juist karakter door. Directe resultaten van je verminderd alcohol gebruik zul je denk ik niet merken. Kijk 6 pilsjes is natuurlijk helemaal niets. Wat pils toch voornamelijk doet is je lam maken, zodat de volgende dag je training waardeloos zal zijn.
 
Hoezo laat je zien dat je er dan niet mee om kan gaan?
Je zegt er gewoon nee tegen.
 
Back
Naar boven