Fitness Seller

Stoppen met creatine 2e keer in korte tijd. Kan dit kwaad

Bezoekers in dit topic

kan alleen kwaad voor je portomonnee ;)
 
men zegt dat een laadfase ook overbodig is , enkel marketingtechniek om meer te verkopen ..

Maand gebruiken en dan een maand stoppen schijnt t beste te werken
 
Ik stop als ik op vakantie ga.
Want dan heb ik geen zin om dingen mee te nemen.
Verder gewoon het hele jaar door, ca 5 gram creatine per dag. Verdeeld over 2 shakes op een dag.
 
men zegt dat een laadfase ook overbodig is , enkel marketingtechniek om meer te verkopen ..

Maand gebruiken en dan een maand stoppen schijnt t beste te werken
Waarom is het een marketingtechniek? Je verzadigt de spieren een stuk sneller met creatine d.m.v. een laadfase.

Hoi ik had even een vraag ik ben voor 2 weken gelden begonnen met de oplaadfase van creatine, Ik heb dit 3 dagen volgehouden 3 dagen 20 gram per dag en toen gestopt door omstandigheden. Daarna heb ik een week nix meer gebruikt. Nu ben ik dus een week later weer begonnen met creatine en heb nu 4 dagen lang 20 gram per dag gehad. Maar nu wil ik door omstandigheden het liefst weer stoppen.
Maar zou dit kwaad kunnen om 2 keer zo kort achter elkaar in de laadfase te stoppen? I.V.M aanmaak van lichaamseigen creatine? omdat je toch best veel gebruikt heb 20 gram per dag!

Lees van die dingen dat als je creatine gebruikt dat op lange termijn je eigen aanmaak stop zet (al is dit volgens mij al achterhaald en niet waar)

maar wat zijn de consequenties als je 2 x over kort achter elkaar in de laadfase stopt? kan dit geen kwaad voor je eigen aanmaak?

Gr
Is geen probleem.
 
Back
Naar boven