XXL Nutrition

Stoppen met hgh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Groeimaatje

Cool Novice
Lid geworden
26 feb 2017
Berichten
95
Waardering
21
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
Hoi allemaal,

Ik wil eind deze maand stoppen met de groeihormonen(reden: -€). Ben dan een jaartje on geweest waarvan het laatste half jaar op 5iu ed. Kan ik hier zomaar mee stoppen of zal ik deze maand afbouwen naar 3 en 1 iu ed? Of heb ik sowieso iets nodig van een ‘nakuur’ ? Ervaring iemand?
Hoor het graag.
 
Er is geen nakuur voor hgh .
Ik ben na 1,5 jaar ook gestopt , puur omdat ik het zat was om me helemaal lek te prikken met hgh , igf , peptiden en ook nog aas .
Ik heb nergens last van ondervonden , nu ben ik dan wel doorgegaan met cruise en blast .
Wel heb ik verhalen gehoord van mensen die na lange tijd stoppen zich ellendig voelden , koud , zwak etc .

Maar net zoals bij iedereen van ons , alles verschilt per persoon .

Succes !
 
Oke bedankt voor je info!
Ben eind van januari klaar met test-deca-bold kuur en stop dan ook met de hgh. Wel ga ik cruisen 2 maandjes 250mg test/10d en daarna weer een blast doen dus ga niet gelijk stoppen met aas. Hoop dat daardoor sides zullen meevallen.
Heb wel eens gehoord dat mensen T3 nemen als ze stoppen na een lange tijd hgh te hebben gebruikt..
 
Die cruise en daarna blast zal je zeker helpen!
Ik heb juist t3 genomen tijdens mijn hgh , in de cruise neem ik nooit t3 . Wel in de blast eventueel .
 
Oke. Ja ik dacht dat T3 wellicht bijwerkingen van stoppen met hgh zou tegengaan.
Hoop dat de bijwerkingen zullen meevallen met het cruisen op test
 
Die cruise en daarna blast zal je zeker helpen!
Ik heb juist t3 genomen tijdens mijn hgh , in de cruise neem ik nooit t3 . Wel in de blast eventueel .

Wat is het effect van T3 gebruiken tijdens hgh gebruik?
 
Persoonlijk kon ik na 8-10 welen hgh alleen nog maar slapen !
Na een periode vertraagd de hgh je schildklier , vandaar eventueel een lage dosis t3/t4 .
 
Hoi heb een vraagje ben ziek geweest ben 10 dagen gestopt met hgh kan in terug beginnen was op 5iu
 
Back
Naar boven