AndroidHealthClinic

stoppen met roken Log en de invloed op leven en training

Bezoekers in dit topic

Little Me

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 jun 2005
Berichten
2.664
Waardering
1
Hey Forumers ,


Na verschillende mislukte pogingen om te stoppen met roken ga ik er nog een keertje voor .
Ben nu al een 6 tal weekjes aan het trainen en heb het wekelijkse zwaar uitgangsleven ook bedankt voor de moeite . ( 12 jaar feesten als de beesten , zuipen , roken en de laatste 5 jaar ook nog eens behoorlijk wat andere troep erbij ) Niet dat ik totaal als kluizenaar leef nu maar beperk mijn uitgaansgedrag tot 1 a 2 maal per maand en clean . Kleine hoeveelheid in de stemming geraken alcohol kan nog net . :D

Mijn stats zeggen wel genoeg denk ik , als je ziet dat ik 6 weekjes terug 63 kg woog met een lengte van 1.87 .

Nu 6 weken later gevuld met 4 a 5 keer trainen en 5 a 6 maal per dag eten en ook in het weekend eten ben ik naar de 71 kg gestegen . Waar ik al heel blij mee ben aangezien dit een nog nooit bereikt gewicht is voor mij .

Nu heb ik wel het gevoel dat ik na 17 jaar roken ( schandalig inderdaad ) daar ook maar eens mee moet stoppen nu het nog niet te laat is . Er zal wel blijvende schade zijn aan mijn lichaam maar het kan er alleen maar beter op worden .

Ik heb in het verleden al enkele pogingen ondernomen maar deze waren van korte duur en rook nog steeds dus zeker geen succes . Mijn nieuwe methode is de volgende : gewoon stoppen ( raw ) geen hulpmiddelen gewoon puur op karakter . Wel lijkt het me leuk er hier een log over bij te houden zodat jullie mij kunnen volgen en af en toe ook een beetje steunen .

Ook denk ik dat het wel leuk is voor andere feesters een voorbeeld te hebben van wat een mens kan presteren als hij zijn leven een bewuste doch drastische omkeer geeft .

Dus na jarenlang misbruik / afbraak komt hier mijn opbouw dagboekje .

Groetjes and enjoy
 
succes man!

stoppen is niet echt makkelijk weet ik uit ervaring, maar je voelt je echt 100% beter na een tijdje... hang in there en don't let us down!
 
Good for you! Stel wel even je directe omgeving op de hoogte :D Neem het 1 dag tegelijk en drink veel. (Water, veel water hehehe) Succes!
 
Dani zei:
Good for you! Stel wel even je directe omgeving op de hoogte :D Neem het 1 dag tegelijk en drink veel. (Water, veel water hehehe) Succes!

Best wel ja , kan me herinneren uit vorige experimenten dat ik dan redelijk prikkelbaar ben :cool:

Overigens ik heb hier mijn laatste 9 siggies liggen , dus vandaag beleef ik men " laatste " dag in zonde .

Vanaf morgenvroeg ben ik dus GO , ook komen hoop ik morgen mijn sups aan die ik online heb besteld dus daar komt ook hier een logje van .

Kleine opsomming van wat ik heb besteld :

- swole v2 van syntrax
- tribosten van Thermolife ( lees er hier al wel veel negatief over maar ... )
- bcaa van Sportslab

Heb ook mijn voeding weer een korte draai gegeven , vervang al de shake's door echte voeding .
Dus de tweemaal daags eiwitshake word nu tweemaal 500 gr kwark met bruine suiker . Heb ook een bus vloeibaar geconcentreerd eiwit gaan halen in de groothandel dus daar bak ik dan elke morgend een witte pannekoek van met lekker sveltbrood .

i'll keep you posted

p.s. : voeding voordien was denk ik een 1500 Kcal per dag ( ma tot vrij ) en +/- 25 sigs :D
- nu 3500 Kcal per dag ( ma tot zo ) en " hopelijk " geen sigs


grtzz
 
Lees Allen Carr z'n boek eens, heeft voor mij gewerkt.
 
Gouwetonny zei:
Lees Allen Carr z'n boek eens, heeft voor mij gewerkt.
Heb er al van gehoord ja maar ga het nu eens gewoon op eigen initiatief doen zonder hulpmiddelen in de zin van boeken en dergelijke .

Heb nogal gemakkelijk de neiging het dan op dat boek ofzo te steken als het niet zou lukken , en dat kan ik nu dus niet dan .

Wat zeg ik nu net ? Niet lukken , naah gaat me wel lukken deze keer .

Heb trouwens eens ergens gehoord dat zware rokers een verminderde test productie hebben , klopt dit ? Want dan gaat de combinatie stoppen en tribosten bij mij wel goed doen .

grtzz
 
heel veel succes gewenst
 
succes ermee en ik hoop dat je het volhoud !!!!!!
 
hey man,

als je snel wilt groeien en er 100 % voor wilt gaan moet je zeker stoppen met roken. Ik was vroeger net zo licht als jij en sinds ik gestopt ben met roken kom ik veel makkelijker aan.

Dit is voor mij een hele goede drijfveer om niet weer full time te gaan roken.

Dus GEWOON VOLHOUDEN!!!!!!!!

(p.s ik ben van 61 naar 81 kilo gegaan dus dat zegt wel wat)
 
younggod zei:
hey man,

als je snel wilt groeien en er 100 % voor wilt gaan moet je zeker stoppen met roken. Ik was vroeger net zo licht als jij en sinds ik gestopt ben met roken kom ik veel makkelijker aan.

Dit is voor mij een hele goede drijfveer om niet weer full time te gaan roken.

Dus GEWOON VOLHOUDEN!!!!!!!!

(p.s ik ben van 61 naar 81 kilo gegaan dus dat zegt wel wat)
very nice , hoelang heb je daar ongeveer over gedaan ?
 
Succes!

Ben zelf ook pas gestopt
Five months, three weeks, 3 hours, 37 minutes and 7 seconds. 4278 cigarettes not smoked, saving € 855,55. Life saved: 2 weeks, 20 hours, 30 minutes.

Het programmatje SilkQuit kan soms wel motivatie zijn... :)
 
bartp zei:
Succes!

Ben zelf ook pas gestopt
Five months, three weeks, 3 hours, 37 minutes and 7 seconds. 4278 cigarettes not smoked, saving € 855,55. Life saved: 2 weeks, 20 hours, 30 minutes.

Het programmatje SilkQuit kan soms wel motivatie zijn... :)
:thumbup:

heb het er net opgezet , inderdaad wel leuk

ben trouwens net de laatste 4 uur ingegaan en heb nog 4 siggies :D
 
Echt veel succes gewenst! Zal je log in de toekomst blijven volgen...
 
heel veel succes gewenst bro ik hoop dat je het helemaal vol kunt houden bro!! je zult zien dat als je stopt je meer kan eten en een beter honger gevoel krijgt,

ook ik ben zo beggonnen als jij ik woog ja niet lachem 48 kilo nu weeg ik 85 kilo tel maar uit dit alles in 4 jaar hard trainen schoon eten niet drinken niet roken en niks gebruiken.

succes en ook jij kan het.

groeten kevin
 
kevinlorenzin zei:
heel veel succes gewenst bro ik hoop dat je het helemaal vol kunt houden bro!! je zult zien dat als je stopt je meer kan eten en een beter honger gevoel krijgt,

ook ik ben zo beggonnen als jij ik woog ja niet lachem 48 kilo nu weeg ik 85 kilo tel maar uit dit alles in 4 jaar hard trainen schoon eten niet drinken niet roken en niks gebruiken.

succes en ook jij kan het.

groeten kevin
Ga er zeker niet mee lachen , 48 kg en ik vond mezelf al zo dun .
Wil zelf wel voor de 100 + gaan , zal nog lang duren maar toch ooit .

jij ook succes verder .

Ps. heb je in die periode kuurtjes gezet of puur natuur ??
 
Ok heb net het laatste peukie opgerookt .
Morgen men dag goed vullen en me 's avonds volledig kapot trainen . Waarschijlijk energie genoeg morgen want kan het me nu al beeldig voorstellen dat ik een redelijke stressdag tegemoet ga .
Hopelijk niet teveel idioten op de weg morgen want ga er waarschijnlijk niet happig op zijn .

Waarschijnlijk kunnen de niet rokers zich dit niet voorstellen maar die jarenlange aangeleerde handeling zit onwaarschijnlijk diep in je schedel , en het gemis hiervan compenseren is een hele uitdaging .

Hopelijk morgen men supjes binnen dan kan ik me daar weer even mee bezighouden .

Heb ook wat research gedaan naar Mariadistel en andere lever herstellers en gelijk hiervan ook een bestelling geplaatst .

- Lever reiniger :
Elke plantaardige tablet bevat choline bitartraat 400 mg, inositol 200 mg, dl-methionine 100 mg
- Mariadistel :

Mariadistel-extract (30:1) 100mg (= 3000mg),


Ook weer een kleine toevoeging en denk dat ik na al die jaren misbruik men lever wel eens een kleine oplapbeurt mag geven .
Kan ik best wel doen want hij moet zeker klaar zijn tegen dat ik klaar ben ( mentaal ) en lichamelijk ( spieren ) voor de betere supps die hier in andere posts besproken worden :D .

Anyways ik ga een dutje doen want morgen is het weer werkjesdag .

keep y'all posted , more news on the way

:cool:


 
je kunt [Afbeelding niet meer beschikbaar]
gebruiken om je siggies te "compenseren"
 
suc6 jongen, maar wil je je lettertype wat verkleinen aub?
 
Back
Naar boven