MuscleMeat

stoppen met roken Log en de invloed op leven en training

Bezoekers in dit topic

gaat goed man volhouden de sterkste wint
 
Little Me zei:
ja het is zeker zwaarder , vroeg me alleen af of je kan stellen dat als je 200 ml bakt dat ongeveer 200 gr eiwit is .
niet als een 1 liter niet gelijk is aan 1kg dus
 
tering man dat gaat goed .

ik wil al geruime tijd stoppen en dat zit ik nu ook te typen met een peuk in mijn handen .


ik kan het gewoon niet ik heb al geprobeerd om al mijn sigaretten op te roken zodat ik er savonds geen meer heb . en de winkels dichtzijn maar toen kreeg ik zware angstaanvallen gewoon door die stomme sigaretten , toen heb ik om 3uur snachts naar mijn nicht gebeld of ik geen pakje kon komen afhalen :(

het is zielig maar het is zo een gewoonte , ik zoek tips om te stoppen
 
koetje zei:
tering man dat gaat goed .

ik wil al geruime tijd stoppen en dat zit ik nu ook te typen met een peuk in mijn handen .


ik kan het gewoon niet ik heb al geprobeerd om al mijn sigaretten op te roken zodat ik er savonds geen meer heb . en de winkels dichtzijn maar toen kreeg ik zware angstaanvallen gewoon door die stomme sigaretten , toen heb ik om 3uur snachts naar mijn nicht gebeld of ik geen pakje kon komen afhalen :(

het is zielig maar het is zo een gewoonte , ik zoek tips om te stoppen

idem this wreed wat je allemaal soms doet om een sigretje te roken
 
Dani zei:
niet als een 1 liter niet gelijk is aan 1kg dus

nee uiteraard niet :D , stel nu dat het gewicht gelijk zou zijn dat bedoel ik
 
koetje zei:
tering man dat gaat goed .

ik wil al geruime tijd stoppen en dat zit ik nu ook te typen met een peuk in mijn handen .


ik kan het gewoon niet ik heb al geprobeerd om al mijn sigaretten op te roken zodat ik er savonds geen meer heb . en de winkels dichtzijn maar toen kreeg ik zware angstaanvallen gewoon door die stomme sigaretten , toen heb ik om 3uur snachts naar mijn nicht gebeld of ik geen pakje kon komen afhalen :(

het is zielig maar het is zo een gewoonte , ik zoek tips om te stoppen

gaat goed maar is niet simpel ze , anyways ik kan je wel Zyban aanraden
het is niet zo goedkoop maar helpt ook goed
 
Mijn mening is ook in 1x stoppen met roken. Afbouwen heeft geen zin is mijn ervaring... (rook dan ook nog steeds 20peuken per dag :( ).

Wat ik me af vroeg, lukt het je serieus om s'ochtends 10 boterhammen weg te duwen..?
 
Steinovisch zei:
Mijn mening is ook in 1x stoppen met roken. Afbouwen heeft geen zin is mijn ervaring... (rook dan ook nog steeds 20peuken per dag :( ).

Wat ik me af vroeg, lukt het je serieus om s'ochtends 10 boterhammen weg te duwen..?[/QUOTE]


in de loop van de voormiddag lukt me dat wel ja
tussen 8 en 11 ofzo
 
hoi little me, heb juist ff je dagboek doorgelezen ;) .
Ik hoop dat je het volhoud dat stoppen met roken en dat je snel en veel bijkomt(spieren dan wel hé). Nu nog in het weekend de glaasjes alcohol laten staan(spierafbrekend) en het stoppen met roken zal dan ook gemakkelijker gaan
 
't Is inderdaad geen lachertje dat stoppen met roken !!
Ben er ook 3 maanden vanaf geweest, maar rook weer... :( :mad:
De enige remedie op te stoppen: er NOOIT meer ene opsteken. :cool:
Waar ik ook veel hulp aan had, was een lijst die ik had opgemaakt toen ik
nog rookte met alle nadelen, als ik het even moeilijk had, haalde ik mijn lijst
tevoorschijn en wist ik terug waarom ik het deed...
Laat het geen stoppoging zijn, maar een stopbesluit !! ;)

In ieder geval heel veel succes !! :thumbs:
 
Je moet jezelf echt overtuigen dat je echt niet meer wilt roken. Het klinkt zo voor de hand liggend maar het is echt zo.
Inmiddels weer een half jaar gestopt, mede om al mijn energie in het sporten te steken... geloof me, het maakt gigantisch veel uit (qua energie/uithoudingsvermogen etc).
 
Ik heb ook 12 jaar gepaft, ben gelukkig 3 jaar gestopt nu, heb hier ook zyban voor genomen en dat heeft goed geholpen toen.
1 a 2 keer per jaar rook ik nog eens een sigaretje als ik zat ben :D
Maar heb voor de rest geen moeite meer om er vanaf te blijven.
Ik ben geen slaaf van die vuile stinkstokjes meer :rocknana:

volhouden! toon dat je karakter hebt!
 
koeke zei:
hoi little me, heb juist ff je dagboek doorgelezen ;) .
Ik hoop dat je het volhoud dat stoppen met roken en dat je snel en veel bijkomt(spieren dan wel hé). Nu nog in het weekend de glaasjes alcohol laten staan(spierafbrekend) en het stoppen met roken zal dan ook gemakkelijker gaan
Kloon :D
 
Little Me, als je wil stoppen kan ik je maar 1 tip geven: steek er NOOIT meer één op. Als je af en toe op feestjes enzo gaat roken ben je al snel weer terug bij af.

Succes.
 
Zelda zei:
Little Me, als je wil stoppen kan ik je maar 1 tip geven: steek er NOOIT meer één op. Als je af en toe op feestjes enzo gaat roken ben je al snel weer terug bij af.

Succes.

Helemaal mee eens! De reden dat ik nog "maar" een half jaar ben gestopt is dat ik daarvoor 3 jaar niet had gerookt en toch een keer die ééne sigaret opstak.
 
koetje zei:
wat is zyban ?

Dit is een pil, een soort anti-depressiva die men moet nemen en de lust naar het roken vermindert. Het is niet goedkoop en niet zonder risico's, alleszinds een dokter raadplegen !

Men gaf die pillen aan de Vietnamveteranen om alles beter te verwerken en men merkte dat er veel stopten met roken vandaar...
 
noppes zei:
Dit is een pil, een soort anti-depressiva die men moet nemen en de lust naar het roken vermindert. Het is niet goedkoop en niet zonder risico's, alleszinds een dokter raadplegen !

Men gaf die pillen aan de Vietnamveteranen om alles beter te verwerken en men merkte dat er veel stopten met roken vandaar...


ik heb er net over gelezen en ze lijken me levensgevaarlijk
 
koetje zei:
ik heb er net over gelezen en ze lijken me levensgevaarlijk

Roken is niet levensgevaarlijk dan of wat?
 
Als je besluit te stoppen moet je dat gewoon doen zonder allemaal rare fratsen. Een kwestie van bij je beslissing blijven, ook als het ff lastig is.
 
Back
Naar boven