AndroidHealthClinic

stoppen met roken Log en de invloed op leven en training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dani zei:
Als je besluit te stoppen moet je dat gewoon doen zonder allemaal rare fratsen. Een kwestie van bij je beslissing blijven, ook als het ff lastig is.

Bwa, kweetnie Dani, sommige mensen hebben graag een houvast, dan mag het nog een placebo zijn, als men denkt ermee geholpen te zijn... ;)
Ikzelf heb me laten laseren en heb weinig last gehad van ontwenningsverschijnselen, ik ben veel makkelijker gestopt dan vorige pogingen met de 'cold turkey' methode. Mijn fysieke verslaving had ik makkelijk overwonnen, maar de psychische, tja, ik weet het de moeilijkste, heb ik niet kunnen weerstaan. :( Maar binnenkort volgt een volgende poging, euhm, ik bedoel BESLUIT nah !! ;)
 
Er is niks gevaarlijks aan Zyban , toch geen angst van wat er op de bijsluiter staat ? Anders moet je die van anabolen eens nalezen :D
 
ik geloof niet zo in die tructjes om van het roken af te komen heb zwaar gerookt maar ben inmiddels al een paar jr. gestopt en ja ik geloof dat ik er veel baat bij heb gehad. Je wil moet je trainen als je gelooft dat je iets nodig hebt laat het dan trainen en aankomen zijn gezondheid. Als je wil groot genoeg is lukt het. Heb nog wel weer eens een peuk gerookt tussendoor maar merk dat de verslaving puur psychisch is. Ontwenningsverschijnselen vond ik bulshit en heb daar nooit last van gehad nadat ik ´cold turkey´gestopt ben eerder met pogingen d8 ik last te hebben van chagarijnigheid maar ik denk dat dat gewoon alleen komt omdat je je ´pestbuien´ met roken gaat associeren. Je moet het willen. that´s all to it. Nothing to it but to do it. Dus geen gezeik meer over pillen en exuses want dat betekend dat je er niet echt klaar voor bent exuses zijn er altijd te verzinnen. Mijn advies maak een besluit shut the **** up and squat! succes ermee!!
 
Een vriend van mij stak er ook 20 per dag op.
Zeker 10 jaar lang (zolang ik hem ken).
Hij was het zat en heeft een laser-acupunctuur behandeling ondergaan.

Hij heeft sindsdien (en dat is nu ruim 1,5 jaar geleden) geen sigaret meer aangeraakt !

De behandeling die hij kreeg zorgt ervoor dat je echt fysieke weerzin krijgt van sigarettenrook.
Hij kan nu ook niet meer in een cafe komen geloof ik, gaat ie bijna over zijn nek...

Verder ben ik met de rest eens: in 1 keer stoppen werkt het best.
Heb ik ook gedaan met alcohol: mijn omgeving vond dat ik verslaafd was en ik vond dat (uiteraard) niet. Om te bewijzen dat ik niet verslaafd was (dat dacht ik dus zelf, maar volgens de normen was ik het wel), heb ik gezegd: "ik kan gemakkelijk een jaar van de alcohol afblijven".
En dat heb ik dus ook gedaan. De eerste week viel niet mee, maar daarna ging het steeds makkelijker. Na een paar maanden was de drang kompleet weg.

Het is nu enige jaren later en ik drink nu 2 glazen per week. Perfect onder controle want die 2 glazen zetten mij totaal niet aan tot meer zuipen. Onder stress ga ik ook niet meer drinken.

Je moet WILLEN en een MOTIVATIE hebben.

Mijn motivatie was deze:
Mijn vrienden zeiden: dat lukt je niet.
Daardoor werd ik pissig en dacht: ik zal ze KOSTE WAT KOST laten zien dat het wel lukt.

Discipline is gemakkelijk. Gewoon doen wat je moet doen. Iedere keer dat het lukt om ervan af te blijven word je trotser op jezelf en sta je sterker.

Dus kerel: pleur gewoon iedere sig die je ziet in de wc.

Suc6 !
 
beste mensen,

hoe zit het dan eignlijk met blowen en kuren?
ik heb nu een dianabol kuur en ik blow iedere dag ( 1 joint )
zou je echt veel minder groeien?
 
musclemax zei:
beste mensen,

hoe zit het dan eignlijk met blowen en kuren?
ik heb nu een dianabol kuur en ik blow iedere dag ( 1 joint )
zou je echt veel minder groeien?
beste een nieuwe topic over openen , bv drugs algemeen en aas , anders gaan ze mijn dagboek hier helemaal volpennen :D

leuk idee anders voor een topic
 
musclemax zei:
beste mensen,

hoe zit het dan eignlijk met blowen en kuren?
ik heb nu een dianabol kuur en ik blow iedere dag ( 1 joint )
zou je echt veel minder groeien?


Ben je gek....door het blowen wordt je een tevreden mens. Als je je goed voelt gaat alles veel beter in je leven.

Hou je ook van snuiven?
 
eduardjanssen zei:
Ben je gek....door het blowen wordt je een tevreden mens. Als je je goed voelt gaat alles veel beter in je leven.

Hou je ook van snuiven?
:D topic
 
Little Me zei:
Er is niks gevaarlijks aan Zyban , toch geen angst van wat er op de bijsluiter staat ? Anders moet je die van anabolen eens nalezen :D


die zyban lijkt me toch gevaarlijk .

dan liever mijn peukjes en op tijd en stond een cut kuurtje
 
koetje zei:
die zyban lijkt me toch gevaarlijk .

dan liever mijn peukjes en op tijd en stond een cut kuurtje
dan wil ik wel even weten wat je er net gevaarlijk aan vind
 
Back
Naar boven