AndroidHealthClinic

Stoppen met Tapatalk ondersteuning/gebruik en het forum mobiel bezoeken via de gewone browser

Kan jij ook zonder Tapatalk als we zo kosten besparen en die investeren in meer opties v/h forum?

  • Ik gebruik Tapatalk, maar ga het zeker proberen met de browser en zal mijn stem geven bij evaluatie

  • Ik gebruik geen Tapatalk, wat mij betreft mag het weg als je met het geld betere dingen kan doen

  • Anders of geen mening


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Minder bullshit apps. +
 
62c73fa2b6ae08e54d66676f23215056.jpg

Je m'appelle Claude
 
De site was even ''wegh''.
 
Ik vraag me soms af of de synaptische routering in jouw bovenkamer wel helemaal in orde is....

Misschien het logical ANDing proces voor impulsoverdracht tussen de neuronen eens checken?
Misschien kennen mijn neuronen geen inhibitie meer. Helemaal losgeslagen. Zou er nog hoop zijn voor mij? Misschien kan Mister TN (expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen) een nieuw medicijn ontwikkelen.
 
De BMOVL-filter stond ingesteld op double reverse routing waardoor de loadbalancer de communicatie in een reverse proxy relay loop stuurde.
Reverse proxy relay... Daar heb je het al.
Laat het patchen zoals geenstijl.
 
Misschien kennen mijn neuronen geen inhibitie meer. Helemaal losgeslagen. Zou er nog hoop zijn voor mij? Misschien kan Mister TN (expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen) een nieuw medicijn ontwikkelen.

Geen zorg.......hoop, geloof en liefde.
Ondanks je handicaps houd ik nog steeds van je!

Voor Mister10 is er helaas geen hoop meer, die is reeds ongeneeslijk beter.
 
Waarom is het lettertype groter?
 
Was moeilijk te horen.
 
Waarom is het lettertype groter?
Is het niet.

Site lag er idd ff uit, net toen ik ziekenhuisopname had ((yes Murphy...). Dankzij sanca was het niet nog langer. Host werd op vingers getikt want het was hun fout, maatregelen zijn genomen om dit specifiek voorval in de toekomst uit te sluiten.

We blijven natuurlijk streven om zo dicht mogelijk bij die 100% uptime te zitten.

Dit topic gaat nu dicht en een nieuwe peling zal geplaatst worden ivbm TT gebruik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven