Fitness Seller

Stoppen met trainen en in lengte groeien en spiermassa krijgen met zelfde kg? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Builder29292

Novice
Lid geworden
21 sep 2021
Berichten
23
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
60kg
Vetpercentage
11%
Ik ben nu 14 en over 2-3 maanden 15, ik wil nu stoppen en dan als ik bijna 16 ben naar de gum, hierdoor verlies ik wel een beetje kracht. Ik train met 3 kg en heb niet hoger. Ik train al heel lang maar ik zie geen verschil in mijn armen. Kan ik resultaat zien ondanks ik blijf trainen met 3 kg. Ook sinds ik doe aan dumbbells, stop ik met groeien. ik ben evenleng als toen ik begon en dat is een halfjaar geleden. Als ik nu stop, zie ik dan sneller resultaat als ik in de gym ben? En is het een goed idee om te stoppen, ondanks ik het heel leuk vind.
 
Zoals in je andere topic ook al gezegd.
Je zal groei zien als je meer gaat eten.
60 kg bij 1,80meter... Dan zal je ook niet veel zien als je niet aankomt.
Wat oefeningen met 3 kg db zal echt je groei niet in de weg zitten.

Ga meer eten blijf trainen en wees inventief. Vul een rugzak met boeken en doe daar je oefeningen mee.
Pak een baksteen of tegel oid.
Kijk eens bij action. Voor een paar euro heb je kettlebells geloof tot 10 kg.

En vraag na bij gyms. Soms zijn er tienerprogramma's.

Maar ook dan geldt dat je alleen spieren.kan opbouwen als je meer eet en aankomt in gewicht.
 
Spierkrachttraining remt niet Je lengtegroei...
 
Zoals in je andere topic ook al gezegd.
Je zal groei zien als je meer gaat eten.
60 kg bij 1,80meter... Dan zal je ook niet veel zien als je niet aankomt.
Wat oefeningen met 3 kg db zal echt je groei niet in de weg zitten.

Ga meer eten blijf trainen en wees inventief. Vul een rugzak met boeken en doe daar je oefeningen mee.
Pak een baksteen of tegel oid.
Kijk eens bij action. Voor een paar euro heb je kettlebells geloof tot 10 kg.

En vraag na bij gyms. Soms zijn er tienerprogramma's.

Maar ook dan geldt dat je alleen spieren.kan opbouwen als je meer eet en aankomt in gewicht.
Ik eet 10 boterhammen per dag met worst en dan nog ochtendeten en avondeten + Toetje. Ik eet veel in de avond en schep vaak meer eten op, ook veel ongezonde dingen. IK dronk 3+ liter per dag en nu is dat naar 1 liter door school
 
Spierkrachttraining remt niet Je lengtegroei...
Half jaar geleden begonnen met spierkracht en om spiermassa te krijgen, toen was ik 1,80 en nu nogsteeds. Ik drink wel geen melk meer en misschien ben k gewoon uitgegroeid, ik ben 14
 
Je hebt veel en veel....
Voor iemand van 14 jaar met ondergewicht is wat jij noemt niet veel. Misschien in jouw ogen veel.
En wat noem je veel opscheppen in de avond. Een berg aardappel en groente tikt niet aan.
En wat noem je "veel ongezond".
Simpelweg... kom je niet aan dan eet je niet genoeg.
Pak krentebollen ipv brood. Neem een handje pinda's.
Doe pindakaas op brood.
En waarom geen melk/chocomelk etc?
Sapje erbij en zo nu en dan een keer naar de Mac of een pizza of friet.
Dat is niet slecht want dat eet je niet elke dag.
Kom op.... je bent 14. Ga gewoon eten en trainen wat je kan.
 
Half jaar geleden begonnen met spierkracht en om spiermassa te krijgen, toen was ik 1,80 en nu nogsteeds. Ik drink wel geen melk meer en misschien ben k gewoon uitgegroeid, ik ben 14
Spiergroei gaat geregeld in fases en niet zo zeer in een vaste lijn omhoog. Dit worden dan groeispurts genoemd ( wordt vaak gedacht dat je er maar 1 hebt om de een of andere reden...wederom niet waar dus)

 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven