MuscleMeat

Stoppen met TRT

Bezoekers in dit topic

Zoals als skydirk al zegt, dat constante spuiten is ook niet alles.
Voor mij was het puur om te kijken of er nog leven in te krijgen was.
Na drie maanden voelde ik me goed en met trainingen ging het redelijk ,wel
natuurlijk kracht verlies, maar in de spiegel niet echt ontevreden.

Inmiddels wel weer spuiten,mijn goal voor dit jaar was om de 90kg aan te tikken, zonder ging me dat zo ie niet lukken, als ik niet eet val ik ter plekke af, bij wijze van.
Met spuiten gaat het me om een of andere reden wat beter af.
 
Omdat je op die leeftijd ook denkt: Waarom zou ik verder doen met TRT als ik zonder TRT ook nog genoeg testosteron aanmaak. Als je dan ziet dat je na een paar maanden HGC toch weer normale waardes hebt en je ballen weer hun werk doen, waarom zou je dan nog testosteron nemen. Misschien dat ik binnen een paar jaren terug begin maar dan zal dat ook maar zijn in het geval dat het echt nodig is. Op een bepaalde leeftijd begin je ook anders te denken en wordt het de gezondheid die primeert. Wanneer je 30 of 40 bent, bekijk je dat anders dan wanneer je 60 bent.
Dus dit!
 
Ik ben vandaag begonnen met 2500iu HCG. Dit doe ik over 3 dagen weer, en gebruik al 2 weken 20mg Nolva en 25mg clomid per dag. Kijken hoe dit gaat.
Ik zit nu in week 4 na de laatste inject (250mg test) en voel mij echt klote en moe/lusteloos. Hopen dat mijn systeem snel weer wat gaat doen.
 
Ik weet niet, maar had je niet eerst een paar weken hcg moeten pakken voor clomid met nolva?
Had je de bloedwaardes nu laten controleren?
 
Okay guys. Tijd voor een update.

Ik ben nu meer dan anderhalf jaar gestopt met TRT. Ook ben ik in mei 2019 geopereerd en ze hebben dmv een PPPU mijn huig verwijderd.

En dan over hoe ik mij voel.
Het is drama futloos moe. Dit kan komen door mijn burn-out/depressie. Ook de afgelopen jaren mij de tering gewerkt met gemiddeld 12 á 14 uur per dag werken. Ik ben dus ook in elkaar gezakt vorig jaar oktober en nog steeds herstellende hiervan. Hierdoor ben ik dus erachter gekomen dat ik ADHD heb (dus ook depressie gevoelig). Diagnose heb ik in juni jl gehad.

Mijn Libido is niet slecht, maar ook niet goed. Dit kan komen door de boven genoemde redenen.

Mijn bloed waarde op 29-10-2019:

SGHB = 22 nmolL (range 17 - 66)
Testosteron tot. = 10.89 nmol/L (range 8.35 - 28.78)
Vrij Testosteron = 42.6 pmol/L (range 25.0 - 79.7)

Mijn bloedwaarde op 02-09-2020:

SGHB = 30 nmolL (range 17 - 66)
Testosteron tot. = 11.34 nmol/L (range 8.35 - 28.78)
Vrij Testosteron = 63.4 pmol/L (range 25.0 - 79.7)

HB gehalte van 12 naar 9 gedaald. Dit gebeurde pas na mijn operatie. Ook is mijn ferritine gedaald naar 179 mg/L waar 250 mg/L max is. Dit was 900+. Dit komt waarschijnlijk dat ik ben gaan doneren.

Over 6 maanden ga ik weer meten. Dus iets frequenter.

Galen zou u wellicht uw goddelijke blik hier over willen gooien en ben ik op de goede weg? :D
 
je vrije T ziet er al dik in orde uit, maar je zou ons toch beter wat meer waarden geven
hoe zit het bv met je oestradiol?
 
Back
Naar boven