Veel hé! En die 235 gram is PER shake. Dus als je hun richtlijn volgt ben je in 4 dagen door die pot van 2,2 KG heen! Vandaar dat ik het te duur vindt. Maar je moet érg veel Brinta naar binnen krijgen -gooi ik ook wel eens in de blender met koude melk en een banaan, als ontbijt- wil je aan de 1000 calorieën per shake komen. Dat zou gewoon ziekelijk veel drinken worden.
Bedankt voor de alternatieve tips. Het antwoord op mijn vraag is inmiddels ook gekomen en is logisch, maar jammer: stop ik met de weightgainer, zonder dit qua calorie aantal te vervangen, dan val ik af. In dat licht is het idd beter de mammoth te vervangen, want anders zou ik meer dan honderd euro per maand kwijt zijn aan dit poederspul.
---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 15:23 ----------
ik gebruik whey en doe smorgens 30gram bij mijn havermout + na de training een shake, dus nog is 30 gram. Doe ik zo'n 35 dagen mee voor 32 euro.
Maar kom je daarmee ook aan zoveel calorieën? Want naast de nodige stoffen als eiwitten, gaat het er in mijn geval ook om dat ik aankom. Met de weightgainer wordt je ook wat vetter. Hoeveel calorieën heeft jouw shake ongeveer?
---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 15:27 ----------
Ik geef je een tip:
- 100 gram havermout + flinke scheut melk paar uur laten weken in de blender, in de koelkast
- 1 Banaan + paar scheppen whey (basic bulk whey oid)
- Aanvullen met melk tot de rand
- Blenden maar!
1 miljoen x goedkoper en lekkerder
Bedankt voor het posten van de afbeelding! Veel hé?!
Over je tip, het ziet er interessant uit. Brinta shaken doe ik al, maar havermout heb ik nooit écht geprobeerd (ooit eens gegeten, verschrikkelijk...) maar dit klinkt goed. Het zal vermoedelijk alleen niet in de buurt komen van de weight gainer qua calorieën, dus ik zal meer en op andere manieren mijn inname moeten verhogen (via de voedsel topics. @Franksniper: ik zei niet dat ik alles al wist, wel dat ik veel topics heb doorgelezen en dus weet dat een shake niet ter vervanging van een goed eetschema is!)
Dank je!