XXL Nutrition

Stoppen na 10 jaar onafgebroken AAS-gebruik (blog) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maak je geen zorgen. Ik vond het eerst ook verdacht dat ik jaren niemand zwanger had gemaakt.
Ik maakte mij zorgen maar ineens had ik in 2 maanden 3 vrouwen zwanger gemaakt dus bleek alles gelukkig toch in orde en waren mijn zorgen dus nergens voor nodig. Alleen nu heb ik weer financiële zorgen!

Welke zorgen vond je fijner? :roflol:
 
Ben vooral benieuwd naar je mentale vooruitgang/achteruitgang de komende tijd
De rest ook, dus in.
Succes!
 
Mijn libido is momenteel nog hoog. Ik heb de laatste prik 1 week geleden genomen. Ik vermoed dat dit binnen een week van vandaag zienderoog zal dalen.
Testikelgrootte: rechts 33mm links 36mm gemeten a.d.h.v. een echo in een gynaecoloogstoel (heel gezellig allemaal :bang:). "Minimum" moet dat 40mm zijn maar dokter zei dat 33 en 36 niets is om zorgen over te maken.
Konden ze ook een schatting geven van het volume?
 
Welke zorgen vond je fijner? :roflol:
ik moest hier kostelijk om lachen , helaas ken ik het nog van toen ik in loondienst was met mijn 3 koters destijds :P
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Maar je stopt enkel omdat je vruchtbaar wil zijn of begrijp ik het verkeerd ?
Goede vraag... Ik ben (en dat is zeer persoonlijk) het al langer beu om de spuitjes te "moeten" zetten. Het idee afhankelijk te zijn van een iets.
Ik denk dat nu ik weet dat ik geen kinderen kan krijgen het eerder een "now-or-never" moment is. De laatste push die ik nodig had om -te proberen- te stoppen.
 
Maak je geen zorgen. Ik vond het eerst ook verdacht dat ik jaren niemand zwanger had gemaakt.
Ik maakte mij zorgen maar ineens had ik in 2 maanden 3 vrouwen zwanger gemaakt dus bleek alles gelukkig toch in orde en waren mijn zorgen dus nergens voor nodig. Alleen nu heb ik weer financiële zorgen!
Haha, Blij voor jou dat je toch kinderen hebt kunnen krijgen. Op volledig natuurlijke manier? (Geen HCL of zo?)
Ik heb geen zaadcellen dus maak me toch wel lichtjes zorgen.
 
Ben vooral benieuwd naar je mentale vooruitgang/achteruitgang de komende tijd
De rest ook, dus in.
Succes!
Ja dat zal even heftig worden vrees ik. Ik hou je op de hoogte.
 
Konden ze ook een schatting geven van het volume?
Ja hoor, ik heb de brief met de resultaten hier niet bij mij maar als ik me niet vergis om en bij de 4ml. Dit betreft dus enkel en alleen "prostaatvocht", geen zaadcellen.
 
Ja hoor, ik heb de brief met de resultaten hier niet bij mij maar als ik me niet vergis om en bij de 4ml. Dit betreft dus enkel en alleen "prostaatvocht", geen zaadcellen.
Ik snap die opmerking van die arts niet zo, want veel kleiner dan 4 mL kunnen ze ook niet worden.
 
Maak je geen zorgen. Ik vond het eerst ook verdacht dat ik jaren niemand zwanger had gemaakt.
Ik maakte mij zorgen maar ineens had ik in 2 maanden 3 vrouwen zwanger gemaakt dus bleek alles gelukkig toch in orde en waren mijn zorgen dus nergens voor nodig. Alleen nu heb ik weer financiële zorgen!

Goede vergelijking man.

Mijn opa heeft geen longkanker en rookt heel veel nu ben ik ook veel gaan roken want hoef mij daar geen zorgen om te maken



Bij de meeste mensen hoor ik dat herstel helemaal niet zo zwaar is en je je gewoon goed kan voelen, alleen het libido is bij iedereen gewoon klote en hoelang en of dit goed gaat komen is gewoon afwachten..


Kwa vruchtbaarheid denk ik dat je binnen een maand of 6 wel weer een test kan doen en je wel weer levend zaad hebt, zelfs met laag test kun je levend zaad hebben de hoeveelheid is ook weer persoonsgebonden
 
Ik snap die opmerking van die arts niet zo, want veel kleiner dan 4 mL kunnen ze ook niet worden.
Hoi Galen,

Daar heb ik misschien iets verkeerd begrepen van je...

Het volume van de zaadlozing was 4 ml.
De teelballen waren 33mm en 36mm, dat is dan de lengte. Over het volume van de teelballen heeft ze niets gezegd.

grtjs
 
Goede vergelijking man.

Mijn opa heeft geen longkanker en rookt heel veel nu ben ik ook veel gaan roken want hoef mij daar geen zorgen om te maken



Bij de meeste mensen hoor ik dat herstel helemaal niet zo zwaar is en je je gewoon goed kan voelen, alleen het libido is bij iedereen gewoon klote en hoelang en of dit goed gaat komen is gewoon afwachten..


Kwa vruchtbaarheid denk ik dat je binnen een maand of 6 wel weer een test kan doen en je wel weer levend zaad hebt, zelfs met laag test kun je levend zaad hebben de hoeveelheid is ook weer persoonsgebonden

Laat ons hopen dat het meevalt!

Momenteel merk ik al iets verminderde drive. Minder energie, minder zin om onder de mensen te zijn, minder zelfzeker. Ik denk dat de testospiegels stilletjes aan het zakken zijn.

Zondag schrijf ik een verslagje van wat de "emotionele" toestand betreft. Zo vermeid ik dat ik hier elke dag kort op terugkom en blijft het verloop overzichtelijk.

Ik apprecieer elke reactie van jullie, jongens! Vraag maar raak als jullie nog iets willen weten. Begin februari heb ik een nieuwe afspraak bij de dokter en ik kan haar gerust om meer uitleg vragen omtrent iets. Dus als jullie iets specifiek willen weten hoor ik het graag.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Hoi Galen,

Daar heb ik misschien iets verkeerd begrepen van je...

Het volume van de zaadlozing was 4 ml.
De teelballen waren 33mm en 36mm, dat is dan de lengte. Over het volume van de teelballen heeft ze niets gezegd.

grtjs
Ah, dan snap ik je. Ik doelde inderdaad op het volume van je ballen.
 
In omdat de kans dat ik vrij lang on blijf behoorlijk groot is.
 
Back
Naar boven