MuscleMeat

Stoppen of doorgaan met kuur?

Bezoekers in dit topic

Testo Boy

Novice
Lid geworden
21 jun 2014
Berichten
27
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
79kg
Vetpercentage
14%
Beste mensen,

Omdat een vriend van mij te lui is om te posten doe ik het voor hem.

Hij gebruikt:
500mg test e 10 weken , 200mg masteron 10 weken, turinabol 30mg elke dag 4 weken.

Hij zit nu in week 4. Afgelopen zondag 3e injectie gehad.

Symptomen nu zijn koppijn, moodswings, acne, hartkloppingen/pijn aan hart, slecht slapen, moeite met lopen door pijn van injecteren.
Sterker nog lopen gaat bijna onmogelijk.

Gains: 6 kilo erbij en vetpercentage bijna het zelfde gebleven. Misschien net iets gestegen.

Volgend weekend wil hij ook nog een pil nemen (mdma) op een festival.

Hij is 21 jaar en het is zijn EERSTE kuur. Zelf zit die er aan te denken om van 500mg test e naar 250 test e te gaan.

Wat denken jullie? Moet hij zijn kuur minderen of misschien stoppen? En wat denken jullie over die mdma?

Hoop snel een paar reacties te krijgen want ben bezorgd om zijn gezondheid.


Testo Boy.
 
Lijkt wel een alergische reactie.
 
Ach zolang hij te lui is om zelf te posten en dus blijkbaar het belang niet zo in ziet, daarnaast al met z'n gedachten bij een pilletje zit voor volgende week zou ik mij niet zo druk maken joh.
 
Zou vreemd zijn als we zouden zeggen "ach joh, kan geen kwaad, doe maar"
 
Ach zolang hij te lui is om zelf te posten en dus blijkbaar het belang niet zo in ziet, daarnaast al met z'n gedachten bij een pilletje zit voor volgende week zou ik mij niet zo druk maken joh.

Dit dus, zolang ie met hartkloppingen wel aan de X wil moet je je niet druk willen maken.
 
Ach joh, kan geen kwaad, doe maar.
 
Beste mensen,

Omdat een vriend van mij te lui is om te posten doe ik het voor hem.

Hij gebruikt:
500mg test e 10 weken , 200mg masteron 10 weken, turinabol 30mg elke dag 4 weken.

Hij zit nu in week 4. Afgelopen zondag 3e injectie gehad.

Symptomen nu zijn koppijn, moodswings, acne, hartkloppingen/pijn aan hart, slecht slapen, moeite met lopen door pijn van injecteren.
Sterker nog lopen gaat bijna onmogelijk.

Gains: 6 kilo erbij en vetpercentage bijna het zelfde gebleven. Misschien net iets gestegen.

Volgend weekend wil hij ook nog een pil nemen (mdma) op een festival.

Hij is 21 jaar en het is zijn EERSTE kuur. Zelf zit die er aan te denken om van 500mg test e naar 250 test e te gaan.

Wat denken jullie? Moet hij zijn kuur minderen of misschien stoppen? En wat denken jullie over die mdma?

Hoop snel een paar reacties te krijgen want ben bezorgd om zijn gezondheid.


Testo Boy.

Zou die oral droppen, bloeddruk laten controleren.
 
Zeg maar tegen je "vriend" dat die een idioot is.

En nu niet beledigd voelen omdat het eigenlijk over jou gaat.
 
Nee ik ben het niet zelf.

Lees me andere posts maar. Ik maak me al druk om een anavar only kuurtje. Ik zou nooit nemen wat hij doet. Maar goed.. Bedankt voor de reacties die serieus waren :)
 
Nolvadex vermalen en mixen met coke. Sides gaan gegarandeerd weg.
 
rondom elke zomer heb ik ook een "vriend".

als hij/jij zich/er niet goed bij voelt dan zou ik er mee stoppen.
 
Symptomen nu zijn koppijn, moodswings, acne, hartkloppingen/pijn aan hart, slecht slapen, moeite met lopen door pijn van injecteren.

lekker pilletje er bij, verhoogde lichaams temperatuur, meer cortisol komt vrij, verhoogde hartslag ritme alless.. vooral doen! top idee!
 
Stoppen met steroids en als beginners kuur is dit best veel die 500 test e. Maar 6 kg is best weinig hoor, je kan al met 150 test e 6 kg halen.
 
Stoppen met steroids en als beginners kuur is dit best veel die 500 test e. Maar 6 kg is best weinig hoor, je kan al met 150 test e 6 kg halen.

Als je extreem lage testwaardes hebt en 60kg weegt misschien, anders gaat 150 test niet veel doen.
 
Back
Naar boven