XXL Nutrition

Shocking News Storm op Pukkelpop

Bezoekers in dit topic

spark

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 dec 2004
Berichten
4.294
Waardering
108
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
9%
Hoor hier radioberichten over een storm die over pukkelpop zou zijn geraasd.
Er zouden een aantal zaken omver gewaaid zijn en er zouden een massa gewonden zijn..

Weet iemand meer?
 
Wat is pukkelpop kerel ? En op dit moment stormt het in Limburg (Venlo) idd
 
Wat is pukkelpop kerel ? En op dit moment stormt het in Limburg (Venlo) idd

1 v/d grootste openluchtfestivals in België / Europa.. :rolleyes:
normaal moesten de Foo Fighters vanav nog optreden, maar alle optredens zouden voorlopig afgelast zijn, zeggn ze hier op de radio..
probeer vrienden v me te bereiken die daar zijn, maar blijkbaar werken de gsm-masten ook niet in die regio, geen enkele van mn vrienden is bereikbaar!
 
Laatst bewerkt:
****ed man, deze zomer zijn er al zo veel festivals verdoet door dit klote weer. Gelukkig heb ik het op solar 3 dagen droog kunnen houden en zelfs en dagje heerlijke zon. Maar zowel Soenda als Awakefest zijn verregend (waren wel maar 1 dags festivals gelukkig). Jammer. Dour wilde ik ook heel graag naar toe en schijnt dit jaar ook helemaal verdoet door het weer te zijn. Hoop voor mijn vrienden op lowlands dat ze het dit weekend beetje droog kunnen houden.
 
We gaan d'r aan!
 
net meer gehoord via de radio, schijnt wel mee te vallen..
 
Hier ook een onweersbui. Geen noodweer, wel veel hoogteonweer en wat regen.
 
****ed man, deze zomer zijn er al zo veel festivals verdoet door dit klote weer. Gelukkig heb ik het op solar 3 dagen droog kunnen houden en zelfs en dagje heerlijke zon. Maar zowel Soenda als Awakefest zijn verregend (waren wel maar 1 dags festivals gelukkig). Jammer. Dour wilde ik ook heel graag naar toe en schijnt dit jaar ook helemaal verdoet door het weer te zijn. Hoop voor mijn vrienden op lowlands dat ze het dit weekend beetje droog kunnen houden.

soenda vond ik nog wel te doen, awake was echt ronduit k*t.
solar is enige festival waar het weer wel ok was.
zou dit weekend overdag werken bij lowlands om dan snachts festival mee te pakken, maar omdat het zulk mooi weer wordt heb ik geen zin om overdag hamburgers te bakken en ga ik niet :roflol:
 
Lees hier op fb dat er zelfs doden zouden zijn???
 
hoop het niet, familie van mij zit er ook op het moment , festival + camping

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 19:38 ----------

van doden is er niets te lezen, wel dat het avondprogramma alvast afgelast is, foo fighters dat suckt ook al een pak
 
Ik lees net dat de boilerroom ingestort zou zijn ???

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 19:43 ----------

Op TVL zeggen ze net dat een boom omgeknakt is en op een tent gevallen...
 
[Link niet meer beschikbaar]

vraag me af wat er van waar is, is vrij snel gepubliceerd
 
nu spreken ze op STUBRU van mischien 6 doden
 
ik ben de enige van men maten die thuis is gebleven, feels good man.
 
Back
Naar boven