XXL Nutrition

Shocking News Storm op Pukkelpop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

reageer aub serieus in dit topic, tis ergerf dan het lijkt er was ook een toren omgeblazen op de toeschouwers, inmiddels al 6 doden...
 
6 doden ja **** :s
 
probeer nog altijd mn vrienden te bereiken.. nog altijd geen antwoord
 
Hoor hier radioberichten over een storm die over pukkelpop zou zijn geraasd.
Er zouden een aantal zaken omver gewaaid zijn en er zouden een massa gewonden zijn..

Weet iemand meer?

Op ellegirl forum stond dat er paar mensen onder het puin zaten zon vriend van zon wijf had haar gestuurd.
 
probeer nog altijd mn vrienden te bereiken.. nog altijd geen antwoord

tis moeilijk om mensen te bereiken, lees op fb van nog vrienden dat de masten overbelast zijn
 
binnen enkele minuten komt er een officieel bericht vrij van Chorki (de organisator), check stubru
 
tis moeilijk om mensen te bereiken, lees op fb van nog vrienden dat de masten overbelast zijn

is ook logisch, gans België zal wel iemand kennen die daar is en als al die mensen op dit moment die mensen proberen te bereiken..:(

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 20:10 ----------

binnen enkele minuten komt er een officieel bericht vrij van Chorki (de organisator), check stubru

radio of WWW?
 
een neefje van ons is er ook, hebben ook proberen te bellen, maar idd gaat niet
 
is ook logisch, gans België zal wel iemand kennen die daar is en als al die mensen op dit moment die mensen proberen te bereiken..:(

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 20:10 ----------



radio of WWW?

http://www.stubru.be/media/onweeroverpukkelpop

zeggen het hier op dit filmpje van enkele minuten geleden, zullen het zowel op net als radio vermelden.
 
ik hoop dat het niemand van g4s is... En dat het een van die mensen is die ik dood wil...
Ik wil graag in een kist pissen binnenkort!
 
Laatst bewerkt:
21u02 extra nieuws op vrt, nu wijf van organisatie op stubru met officieel bericht
 
1e persconferentie live op Stubru nu !!
2 doden blijkbaar, 1 op de weide en 1 op de camping
 
Back
Naar boven