Beoordeling:
9/10 ++ Aanrader
Mijn review:
een goed creatine+no product met veel servings voor een prima prijs. de smaak is verschrikkelijk maar een kniesoor die daar op let(maar ook verkrijbaar in een andere smaakdus mischien is de andere smaak wat beter). werking beter dan mono (reageer ik redelijk op) maar ook beter dan olimp creafusion. Had eerst een bus waar blijkbaar het antiklontermiddel ontbrak? werkte gewoon prima maar na een telfoontje met nutriplaza een nieuwe bus gekregen. prima service dus
- Soort supplement: Creatine + transportsysteem
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Storm bevat meerdere soorten Creatine met een uniek transportsysteem. Al na 2 weken inname van Storm merkt u al de enorme toename van spierkracht en spiermassa. Magnesium Creatine Chelate gecombineerd met de N.O. Boosters en insulineverhoger maken van Storm de ultieme ''Cell Volumizer''.
Calorieen 0 kCal
Koolhydraten <1 gr
Suikers 0
Magnesium 5 mg
Hypervol Complex™
- Tricreatine Malate
- Dicreatine Malate
- Creatine Monohydrate
- Magnesium Creatine Chelate 5000 mg
iNOXulsin-7™
- L-Taurine
- Betaine Anhydrous
- Citrulline Malate
- Arginine AKG
- Glycocyamine
- L-ALA
- 4-Hydroxyisoleucine (20%) 3750 mg - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3maandag af en aan
- Hoe is de smaak van dit supplement? ontzettend goor, smaak grape
- Welke dosis heb je gebruikt? 1 serving per dag
- Waar heb je het supplement gekocht? nutriplaza.nl
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uur
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 42,50 euro
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. doet wat je van een crea product verwacht en prima prijs
Mijn review:
een goed creatine+no product met veel servings voor een prima prijs. de smaak is verschrikkelijk maar een kniesoor die daar op let(maar ook verkrijbaar in een andere smaakdus mischien is de andere smaak wat beter). werking beter dan mono (reageer ik redelijk op) maar ook beter dan olimp creafusion. Had eerst een bus waar blijkbaar het antiklontermiddel ontbrak? werkte gewoon prima maar na een telfoontje met nutriplaza een nieuwe bus gekregen. prima service dus
Laatst bewerkt: