AndroidHealthClinic

Straatvervuiler op de bon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Edit: Nevermind, geen zin in een discussie die nergens over gaat en nooit te bewijzen valt
 
valt me op.. in het hele bericht wordt niks gezegd over allochtonen en uiteindelijk draait het weer uit op dat allochtonen schuldig zijn hahaha jebus!

Het hoeft niet met een omweg hoor.. je kan ook gelijk een hakenkruis op je voorhoofd tekenen, geeft iig duidelijkheid ;):eek: :roflol:
 
Ik vermoed dat het zelfs 110% van de allochtonen zijn, Nederlanders doen zoiets niet. Toch?


(is een grapje, is een grapje, is een grapje, is een grapje, is een grapje, nu niet meer huilen graag).
 
Laatst bewerkt:
haha, als het aan mij ligt niet
ik vind het echt geen moeite om 10 meter te lopen voor een prullenbak
 
EricR zei:
Ik vermoed dat het zelfs 110% van de allochtonen zijn, Nederlanders doen zoiets niet. Toch?

Machtig groot vooroordeel heb jij. Heb je cijfers, feiten ???
Zullen zeker allochtonen zijn die laks zijn, maar er zijn ook genoeg luie hollanders.
 
Panharing zei:
Machtig groot vooroordeel heb jij. Heb je cijfers, feiten ???
Zullen zeker allochtonen zijn die laks zijn, maar er zijn ook genoeg luie hollanders.
zijn post was toppunt van sarcasme ;) (kon je denk ik niet weten, moet je iig veel posts van hem gelezen hebben)
 
Panharing zei:
Machtig groot vooroordeel heb jij. Heb je cijfers, feiten ???
Zullen zeker allochtonen zijn die laks zijn, maar er zijn ook genoeg luie hollanders.

En de volgende die niet begrijpt wat sarcasme betekent, wel grappig eigenlijk. Zal me overigens niet beletten om in andere threads ook sarcastische opmerkingen te plaatsen.

In ieder geval hier nog even de posting aangepast :D
 
Wie gooit er nou geen afval op de grond? goed dat ze het nu aanpakken.
 
EricR zei:
En de volgende die niet begrijpt wat sarcasme betekent, wel grappig eigenlijk. Zal me overigens niet beletten om in andere threads ook sarcastische opmerkingen te plaatsen.

In ieder geval hier nog even de posting aangepast :D

Ok EricR
 
martie zei:
Wie gooit er nou geen afval op de grond? goed dat ze het nu aanpakken.

Ik in ieder geval niet, een afvalbak opzoeken is een kleine moeite.
 
In plaats van zo druk de straatjes schoon te willen houden, kunnen ze beter met de bezem door de criminele wijken gaan, waar haast geen hond meer door durft te lopen 's avonds. Te gek voor woorden gewoon.
 
Panharing zei:
In plaats van zo druk de straatjes schoon te willen houden, kunnen ze beter met de bezem door de criminele wijken gaan, waar haast geen hond meer door durft te lopen 's avonds. Te gek voor woorden gewoon.

Wijken zoals?
 
jordy zei:
Wijken zoals?
Idd, als je een oud vrouwtje bent oke.Maar anders weet ik niet waarover je het hebt.
 
Het is gewoon een definitiekwestie. Als je de straat als een grote afvalbak beschouwt, is het probleem al opgelost. Kosten: nul euro. Next!
 
Outer zei:
Idd, als je een oud vrouwtje bent oke.Maar anders weet ik niet waarover je het hebt.

Ja was toch laatste ook een topic over. Oude vrouwen doen uit voorzorg de deur niet meer open na 6 uur, want misschien staat er wel een boef aan de deur.

En die bangheid straalt volgens mij gewoon door op anderen mensen.
 
Als ze nou meer prullenbakken neerzetten? Dan was er ook niet zoveel straatvuil? Of zit ik 'r nu naast?
 
psycho_b zei:
Als ze nou meer prullenbakken neerzetten? Dan was er ook niet zoveel straatvuil? Of zit ik 'r nu naast?
Hey om eerlijk te zijn viel dit mij ook op. Soms is er bijvoorbeeld inde stad nergens een prullenbak te bekennen en danv raag ik me af wat ze dan denken als iemand iets op de grond gooit. Ik bewaar mn zooi meestal wel in mijn zakken maar soms op bepaalde plekken mogen ook wel wat meer prullenbakken staan.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven