Fitness Seller

Strafblad van Ali el B. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leviathan zei:
Moeilijk he? De Nederlandse taal? :D

En dat probeert een ander aan te vallen op een,toch wel, correcte zinsconstructie. Praat jij maar lekker poep kerel. Voorlopig verwijs ik je naar 'het kofschip' en/of 'het fokschaap'.

Ik wil niet lullig doen, maar hij heeft wel degelijk gelijk. Dat het verder niet relevant is, is weer een heel ander verhaal.
 
axestream zei:
Ik wil niet lullig doen, maar hij heeft wel degelijk gelijk. Dat het verder niet relevant is, is weer een heel ander verhaal.

Het plotseling aanhalen van niet relevante zaken is vaak voor mensen ook weer n manier om om dingen heen te draaien.
 
fitnesboy zei:
Live schat ik mag aannemen dat ook jij uit de moslimgemeente komt?
:rolleyes:
Anders zou je er uberhaupt tog niet eens ooit aan gaan denken om op een moslimpartij te stemmen ofwel.? :)

Liefe schat ik kom niet uit een moslim gemeente.
En mijn derde been is ook niet besneden en zou niet weten hoe een moskee er van binnen uitziet.
Ik hang meer het vrijetijds denken aan :D

Je zegt nu dat je alleen al bij het horen van het woord 'moslim partij' nooit moet gaan stemmen.
Ik heb niet gezegd dat ik erop ga stemmen.
Ik weet het nog niet !!!!!

Waarom zou er wel christelijke partijen mogen zijn.
En partijen die opkomen voor het groen. :D

Zolang een partij handelt in het belang van ons allen dan heb ik daar geen problemen mee.
 
BigNL zei:
Liefe schat ik kom niet uit een moslim gemeente.
En mijn derde been is ook niet besneden en zou niet weten hoe een moskee er van binnen uitziet.
Ik hang meer het vrijetijds denken aan :D

Je zegt nu dat je alleen al bij het horen van het woord 'moslim partij' nooit moet gaan stemmen.
Ik heb niet gezegd dat ik erop ga stemmen.
Ik weet het nog niet !!!!!

Waarom zou er wel christelijke partijen mogen zijn.
En partijen die opkomen voor het groen. :D

Zolang een partij handelt in het belang van ons allen dan heb ik daar geen problemen mee.

Precies, daarom ben ik ook tegen christelijke partijen, of welke partij ook die zich slechts richt op een deel van de bevolking.
 
Leviathan zei:
Het enigste dat jij blijkbaar kunt, is provoceren zonder ook maar een greintje van je eigen mening door te doen schemeren. Dat zegt erg veel over je niveau.

Ik kan me trouwens herinneren dat jij ten tijde van de eerste politiek getinte topics hier ongeveer voor het eerst bent gaan reageren, wat bij mij sterk de indruk wekt dat jij DBB met een soort politiek board verwart.

Met enkele topics over synthol zet je de meesten hier niet op het verkeerde been. Jij bent hier louter om te provoceren en andere members tegen de haren in strijken.

En wat die zin betreft:

Als jij een dergelijke zinsconstructie niet begrijpt, wordt het tijd dat je nog eens teruggaat naar Mavo 3 :D

What the **** is trouwens een 'Gheto' ? ???

Jij valt steeds in herhaling,.. mijn mening vertel ik voor mij duidelijk genoeg.
Jammer als je dat niet wil zien.
Idd je kan veel opmaken hoe iemand is uit zijn post. :D

Nu begin je weer over waar ik post.
Nogmaals dat gaat jou helemaal niks aan !!! (en dan zeg ik het nog netjes)
En jij hebt het dus niet voor het zeggen of hier op DBB een forum is over politiek.
Ik lees waar ik wil lezen en ik post op dezelfde manier.

Lees je je post nog maar eens goed, je draait alles om.
Wat je over een ander zegt dat ben je zelf...gaat voor jou dubbel en dwars op.

Iedereen weet wat een keto is,.. alleen mensen met grijse hersencellen hebben daar moeite mee.
Al spel ik alles fout dan zal een serieus en een niet provocerende persoon daar niet over beginnen. :D
 
Leviathan zei:
Moeilijk he? De Nederlandse taal? :D

En dat probeert een ander aan te vallen op een,toch wel, correcte zinsconstructie. Praat jij maar lekker poep kerel. Voorlopig verwijs ik je naar 'het kofschip' en/of 'het fokschaap'.

Jij met je aanvallen, jij voelt je aangevallen, dat is een heel ander verhaal. :rolleyes:

En ik bleif lekker mu speling foutu houdu en dar kan jij ju weer lekur druk om maku :D
 
axestream zei:
Ik wil niet lullig doen, maar hij heeft wel degelijk gelijk. Dat het verder niet relevant is, is weer een heel ander verhaal.

We zijn idd zwaar off topic bezig...
Laten we de topic omdopen in het provoceren van Leviathan :D
 
BigNL zei:
En ik bleif lekker mu speling foutu houdu en dar kan jij ju weer lekur druk om maku :D

Je doed maar, inteereseerdt mei lecker nyts.
 
BigNL zei:
We zijn idd zwaar off topic bezig...
Laten we de topic omdopen in het provoceren van Leviathan :D

Dat mag hoor. Ik lees wel over je onzinposts heen ;)

Zoals we al van je gewend zijn, probeer je de aandacht weer eens van je eigen kromme posts te wenden.
 
Leviathan zei:
Je doed maar, inteereseerdt mei lecker nyts.


Nee want de pod verweit de ketel dat di zuwart ziet.:)
 
BigNL zei:
Nee want de pod verweit de ketel dat di zuwart ziet.:)

Slaat kant nog wal deze opmerking, ook dit is ons al bekend uit vorige posts.
 
Sommigen mensen moeten het meerderen keren lezen voordat ze het begrijpen.
Maar waar maak jij je druk om, je leest toch over alles heen. :D
 
BigNL zei:
Sommigen mensen moeten het meerderen keren lezen voordat ze het begrijpen.
Maar waar maak jij je druk om, je leest toch over alles heen. :D

Ik stel voor om weer ontopic te gaan, ook al is dit een thread die waarschijnlijk over n strafblad van een andere Ali gaat.
 
Er is wel een simpele oplossing voor het probleem.

Iedereen die zich niet nuttig maakt in deze maatschappij en zich blijft manifesteren als een plaag moet het recht op voortplanting worden ontnomen. Tevens zou bij gebleken ongeschiktheid om zich normaal te kunnen handhaven in onze maatschappij ook de vrijheid moeten worden ontnomen voor de rest van hun leven.

Lijkt me afdoende.
 
Leviathan zei:
Ik stel voor om weer ontopic te gaan, ook al is dit een thread die waarschijnlijk over n strafblad van een andere Ali gaat.

Goed idee !!! :thumbs:

zouden ze met alle criminelen met een strafblad moeten doen.
Niks recht op privatie meer, foto's van daders in de winkels en in de krant en strafblad op internet !!!!
 
exarchos zei:
WAT STEL JIJ DAN VOOR?

HAndenafhakken en/of castreren, jammer dat ze dit niet meer doen. Op deze manier halen mensen het wel uit hun botte hersenen om te jatten of mensen lastig te vallen.
 
Johny zei:
HAndenafhakken en/of castreren, jammer dat ze dit niet meer doen. Op deze manier halen mensen het wel uit hun botte hersenen om te jatten of mensen lastig te vallen.

Ja gaat een beetje moeilijk zonder handen :cool:

Maar dan krijg je weer dat mensen met een handicap daarvoor worden aangekeken.
En zonder handen ben je op andere aangewezen, dus dat kost weer geld.
Kijk handen en je kop afhaken is niet zo moeilijk maar de nazorg is zo vervelend. :rolleyes:
 
Johny zei:
HAndenafhakken en/of castreren, jammer dat ze dit niet meer doen. Op deze manier halen mensen het wel uit hun botte hersenen om te jatten of mensen lastig te vallen.

De sharia! mooi dat je dat naar boven brengt!!
Dit komt sterk over een met de islam! of beter gezegd, dat IS de islam... waar menig bang voor is.

ohh oeps... of zeg ik nu iets verkeerds? :D :whip:
 
Laatst bewerkt:
SageFrancis zei:
De sharia! mooi dat je dat naar boven brengt!!
Dit komt sterk over een met de islam! of beter gezegd, dat IS de islam... waar menig bang voor is.

Ik vindt dat helemaal niet zo mooi !!!
De meesten zijn tegen de islam, maar wel hun zieke methodes overnemen. :rolleyes:

Koop nog een turksbrood of een shoarma !! :D
 
BigNL zei:
Ik vindt dat helemaal niet zo mooi !!!
De meesten zijn tegen de islam, maar wel hun zieke methodes overnemen. :rolleyes:

Koop nog een turksbrood of een shoarma !! :D

dat was sarcamse ;) ik bedoelde dat als voorbeeld dat men geen islam wil in nederland, maar toch eigenlijk wel zoiets als de sharia goedkeuren. tegenstrijdigheid dus.
 
Back
Naar boven