XXL Nutrition

Straffen - welke zwaarte.

Bezoekers in dit topic

Stop ze lekker in werkkampen, doen ze ook nog iets voor de kosten die de samenleving voor ze maakt. Heb je dan nog raddraaiers......Er zijn altijd testpersonen nodig voor nieuwe medicijnen of nog gekker: gebruik ze (onvrijwillig) voor orgaantransplantaties. Daar zitten een erorme wachtlijsten op en zo vang je twee vliegen in 1 klap. :rolleyes:
 
Punt is gewoon dat de strafmaat hier in Nederland gewoon te laag is, dat moet gelijk veranderen.
Vervolgens de cellen, belachelijk 1 pers. in 1 cel, stop kinderverkrachters maar bij andere, het liefst groepshuisversting met "vrienden" die hem even het eea bijbrengen.(Cellen tekort opgelost).
Verder geen strafvermindering/vrijspraak door vormfouten, als de dader bekent is straffen.
Verder ben ik voor afdracht van DNA bij geboorte, dit opslaan in een databank, zodat een dader sneller opgespoort kan worden.
En werkkampen net als in de VS, ja dat lijkt me hier ook wel wat.

Geurt-G.
 
Ik ben tegen de doodstraf, vind het iets uit de 2e wereld oorlog. Vind het eigenlijk gewoon moord als je over iemand anders zijn leven gaat beslissen. gewoon levenslang met dwangarbeid. laat ze maar werken voor hun vreten en drinken.
 
Gasten die zich egt zwaar hebben misdragen moeten gewoon 20jaar de bak in, geen vervroegd vrijlaten e.d. En ze zorgen maar dat ze werk voorhanden krijgen, mijn vroegere baas bracht altijd een hele voorraad naar de bajes, en die gasten daar die hadden dan wat te doen, en ze kregen er nog een beetje centen voor ook (1 pakje shag p/dag) scheelt mijn baas een hoop centen..... Vond ik wel een goed gevonden.

Hoorde een verhaal van een vent die epilepsie had, ging naar de kroeg zoop zich te pletter, en sloeg vervolgens de hele zooi aan gort. En ging dan op de grond liggen, en tegen oom agent zei hij zich niks meer van het voorval te kunnen herinneren, hoppa niks gekregen.... en niet 1 keer.

Misschien een gesprekje met een psycholoog.

Of als je iemand dood slaat ken je beter zeggen dat je helemaal van de wereld was van de xtc of coke, scheelt ook een hele hoop.

ziek toch.
 
Back
Naar boven