XXL Nutrition

strak buikje? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sneesie

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
15
Waardering
0
iemand nog tips hoe ik een strak plat buikje kan krijgen??
ik ben 1.65 en weeg 55kg. op dit moment doe ik alleen aan power pump 2x in de week, een uurtje. Ik gebruik geen supplementen. Moet ik meer trainen?
 
ik neem aan dat jij een meisje bent? .. maar goed, veel cardio op lage instensieteit. of een goed dieet samenstellen.
 
ja ik ben een meisje. wat voor soort dieet
 
Originally posted by KaLe
ik neem aan dat jij een meisje bent? .. maar goed, veel cardio op lage instensieteit. of een goed dieet samenstellen.

Even bijwerken:

----------------------------
Originally posted by KaLe:
ik neem aan dat jij een meisje bent? .. maar goed, veel cardio op lage instensieteit. EN een goed dieet samenstellen.
----------------------------

Dieet met weinig verzadige vetten, veel water, niet TE veel Koolhydraten en genoeg eiwitten. Gewoon lekker veel bezig zijn dus lekker veel cardio doen. (Fietsen, Hardlopen) Lage intensiteit maar wel lang (min 30 minuten) en je buikje trainen he! :D
 
Laatst bewerkt:
Kokosnoot dieet.
Dan mag je alles eten behalve kokosnoten.
:D :D

Sorry, melige bui.

Train je buikspieren 1 a 2 keer per week.
Zoek uit hoevel kcal je nu per dag eet, en ga daar 300 tot 500 kcal onder zitten.
Vermijd harde suikers, te veel vet, etc etc..

Lees het forum goed door, dan kom je al een heel eind.
 
Originally posted by Jefro
Kokosnoot dieet.
Dan mag je alles eten behalve kokosnoten.
:D :D

Sorry, melige bui.

Train je buikspieren 1 a 2 keer per week.
Zoek uit hoevel kcal je nu per dag eet, en ga daar 300 tot 500 kcal onder zitten.
Vermijd harde suikers, te veel vet, etc etc..

Lees het forum goed door, dan kom je al een heel eind.



kokosnoot dieet = :to:


:lol:
 
Originally posted by Elmar


Even bijwerken:

-------------------------------------------------------------------------------

Dieet zonder verzadige vetten, veel water, niet TE veel Koolhydraten en genoeg eiwitten. Gewoon lekker veel bezig zijn dus lekker veel cardio doen. (Fietsen, Hardlopen) Lage intensiteit maar wel lang (min 30 minuten) en je buikje trainen he! :D
--------------------------------------------------------------------------------

:mier: :D
 
maar ga ik van veel cardio niet afvallen? want ik wil dus absoluut niet afvallen maar alleen m'n spieren versterken en alles een beetje strak hebben
 
Originally posted by sneesie
maar ga ik van veel cardio niet afvallen? want ik wil dus absoluut niet afvallen maar alleen m'n spieren versterken en alles een beetje strak hebben

Van cardio zal je ook wel wat afvallen wat opzich niet erg is hoor als je je spiermassa wil behouden Veel eiwitten en Minder KHD.
Als je je buikje weg wil hebben hoort cardio daar volgens mij echt bij.
 
Originally posted by sneesie
maar ga ik van veel cardio niet afvallen? want ik wil dus absoluut niet afvallen maar alleen m'n spieren versterken en alles een beetje strak hebben
Van cardio val je in principe wel af,indien,je meer cals verbrandt dan je kan consumeren.


Consumeer je meer cals dan dat je verbrandt,val je niet af,en gebeurt er verder vrij weinig.
 
Zolang je goed gebouwd bent, zijn veel spieren niet zo belangrijk voor een meisje. Maar als je ze desondanks cardio toch zoveel mogelijk wilt houden kan je buiten je aangepaste voeding ev. een shepje wheypoeder met water drinken voordat je cardio doet om je spieren beter te behouden...
 
hey elmar je armspieren zijn errug groot man!! hoe lang heb je daarover gedaan om dat te kweken???
 
Originally posted by sneesie
hey elmar je armspieren zijn errug groot man!! hoe lang heb je daarover gedaan om dat te kweken???

heel lang! :D haha nee joh ben ik niet!
Maar is ene mafkees die allemaal troep in je armen spuit.
Motorolie enzo.

http://www.bicepmania.net
 
Lol ;)













btw dit ben ik ook niet :D
 
Originally posted by admin
Lol ;)


btw dit ben ik ook niet :D



Nee scheelt nog maar paar centimetertjes toch! :D
Je bent er bijna! :D

Ja zelf persoonlijk vind ik het niet eens mooi.


:rolleyes:
 
oh okay ja kan toch dat dat jouw armen zijn?? wel overdreven groot hoor. die van admin ook. ja admin ik weet dat jij het niet bent op de foto!! maar waarom geen foto's van jullie zelf als jullie er toch foto's op droppen? of jullie zijn nog in training en schaamtelijk om in het openbaar te laten zien??
 
Nee we aanbidden gewoon die gasten voor hoever ze het gebracht hebben :D ( Wel ik toch over Elmar ben ik niet zeker)
Maar foto's komen nog wel eens, mijn vet% is nu zodanig dat je dan geen spieren zou zien dus niet echt boeiend om dan een foto te posten imo. :)
 
maar goed we dwalen af. ik heb meer tips nodig om aan een strak buikje te werken
 
Originally posted by admin
Nee we aanbidden gewoon die gasten voor hoever ze het gebracht hebben :D
Mijn avatar is de MAX!!!


:cool:



Ok, buikjes nu... Twee dingen, idd misschien nog wat vet afvallen en dan twee keer per week lekker zwaar buikspieroefeningen doen. Niets zo sexy dan een vrouw met een platte, gespierde buik!
 
Back
Naar boven