MuscleMeat

strak buikje? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by sneesie
.... maar ga ik van veel cardio niet afvallen? want ik wil dus absoluut niet afvallen maar alleen m'n spieren versterken en alles een beetje strak hebben ....

Cardio is eigenlijk een foute benaming het gaat om 'vetverbrandende aerobische training'.

Cardio komt meer neer op een verbetering van de hart long functie (spierconditie).

Het kan zijn dat je hiervan afvalt maar je kan natuurlijk ook en vet verbranden en en je spieren 'strakker' maken.

Je totale lichaamsgewicht kan hierbij best stabiel blijven.

Groet Smalluser :thumb:
 
sneesie, lees andere posts in deze sectie over voedingstips, dan zie je wat voorbeelden van mensen die ook willen afvallen.
Je moet ook wat specifieker zijn in wat je zo eet op een dag zodat wij je kunnen helpen.
Schrijf elk ding op wat je vanaf 's morgens eet (B telt niet mee :D)
 
Originally posted by sneesie
oh okay ja kan toch dat dat jouw armen zijn?? wel overdreven groot hoor. die van admin ook. ja admin ik weet dat jij het niet bent op de foto!! maar waarom geen foto's van jullie zelf als jullie er toch foto's op droppen? of jullie zijn nog in training en schaamtelijk om in het openbaar te laten zien??

Avantar vind ik wel makkelijk je kan fdaar meestal aan zien wie het is. En als ik echt trots op mijn lichaam zou zijn dan zou ik misschien wel ene foto erop plaatsen maar ik ben er nog lang niet. Maarre jij mag ook wel foto plaatsen hoor sneesie :lol:
 
ja Elmar we get the picture now na 4 keer posten, je wilt een foto zien van haar.
Ben je weer eens verliefd?
 
Originally posted by bestoldschool
ja Elmar we get the picture now na 4 keer posten, je wilt een foto zien van haar.
Ben je weer eens verliefd?

My :heart: is on :fire:

haha.. ja ik merkte het had 1 x maar geplaatst maar he ff snel verwijderd. Sorry voor ut ongemak.

:headbang:
 
okay wat ik eet op een dag?
'smorgens: niets.
'smiddags: soep met 2 witte sneetjes, broodje frikandel (ja ik weet het!), vla,slaatje, 2 x broodje kaas/ham/ananas
'savonds: rijst,kip,groente
 
Originally posted by sneesie
okay wat ik eet op een dag?
'smorgens: niets.
'smiddags: soep met 2 witte sneetjes, broodje frikandel (ja ik weet het!), vla,slaatje, 2 x broodje kaas/ham/ananas
'savonds: rijst,kip,groente

:eek: Ik denk niet dat je wat moet veranderen ;)
 
echt waar burn? dus dat doe ik goed? maar als ik "vetverbrandende aerobische training" ernaast ga doen zal ik wel meer/anders moeten eten om zo min mogelijk af te vallen
 
Originally posted by sneesie
okay wat ik eet op een dag?
'smorgens: niets.
'smiddags: soep met 2 witte sneetjes, broodje frikandel (ja ik weet het!), vla,slaatje, 2 x broodje kaas/ham/ananas
'savonds: rijst,kip,groente

Naar mij mening zou ik:
's ochtends: wel eten (belangrijkst)
's middags: broodje frikandel weglaten
's avonds: is perfect, zorg dat je NA 20:00 niets meer eet.
iedergeval geen koolhydraten. Want Na 20:00 verbrand je niets meer.
 
Originally posted by sneesie
echt waar burn? dus dat doe ik goed? maar als ik "vetverbrandende aerobische training" ernaast ga doen zal ik wel meer/anders moeten eten om zo min mogelijk af te vallen

Sneesje is vrouw?
 
la maar...had niet alles gelezen. :D
 
Originally posted by Robin
la maar...had niet alles gelezen. :D

:lol: maar heb jij geen antwoord voor de dame,
want volgens mij is ze er nog niet helemaal overtuigt.
 
robin snapt niet eens dat ik een vrouw ben
 
Originally posted by sneesie
robin snapt niet eens dat ik een vrouw ben

Komt meestal omdat je naar de laatste post kijkt, als er een nieuwe bericht is gepost. Maar waarschijnlijk begrijpt ie het nu wel. Alleen beetje jammer dat ie geen antwoord op je vraag geeft :sob:
 
ja wel jammer maar misschien heeft hij niet zoveel vrije tijd als jij :grinny:
 
Originally posted by Elmar


Komt meestal omdat je naar de laatste post kijkt, als er een nieuwe bericht is gepost. Maar waarschijnlijk begrijpt ie het nu wel. Alleen beetje jammer dat ie geen antwoord op je vraag geeft :sob:

Tja, om een antwoord op die vraag te geven is dat wel van belang of je en bro of een sis bent :D
 
Originally posted by sneesie
ja wel jammer maar misschien heeft hij niet zoveel vrije tijd als jij :grinny:

Nee, ik zit op me stage en heb hier geen reed te doen dus ik wacht ff tot ik me rijst en me kip weer in de magnetron kan gaan zetten en zit een beetje te internetten :D
 
Back
Naar boven