XXL Nutrition

strak buikje? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maar robin nu weet je dat ik een sis ben dus ik wacht nog steeds op je advies
 
Originally posted by sneesie
robin snapt niet eens dat ik een vrouw ben

Heh :D Toch wel... Alleen dat is wel van belang voor het antwoord.

Wat je moet doen is krachttraining en cardio. Daarnaast zet je een dieet in elkaar met matig vet en koolhydraten, en een relatief hoog eiwit gehalte. Je gaat je voeding verdelen over een ongeveer een 6tal maaltijden per dag. Hierbij bouw je de meeste koolhydraten gedurende het begin van de dag en rond je training.
Ga niet eindeloos lang buikspieroefeningen doen, dat is volstrekt nutteloos. Een 2 tal oefeningen 2-3x per week is ruim voldoende.
 
Originally posted by Robin


Heh :D Toch wel... Alleen dat is wel van belang voor het antwoord.

Wat je moet doen is krachttraining en cardio. Daarnaast zet je een dieet in elkaar met matig vet en koolhydraten, en een relatief hoog eiwit gehalte. Je gaat je voeding verdelen over een ongeveer een 6tal maaltijden per dag. Hierbij bouw je de meeste koolhydraten gedurende het begin van de dag en rond je training.
Ga niet eindeloos lang buikspieroefeningen doen, dat is volstrekt nutteloos. Een 2 tal oefeningen 2-3x per week is ruim voldoende.

:thumb:

:bow: 2 Robin
 
oh vandaar elmar. ja ik heb ook geen reeT te doen op het werk maar als ik met je ga chatten lijkt het net alsof dit een chatbox is en dan kom ik weer niet serieus over met m'n topic wat ik wel zeer zeker ben
 
Originally posted by sneesie
oh vandaar elmar. ja ik heb ook geen reeT te doen op het werk maar als ik met je ga chatten lijkt het net alsof dit een chatbox is en dan kom ik weer niet serieus over met m'n topic wat ik wel zeer zeker ben

ja ik kwam later achter die reeT :moon: Maar ik weet dat het idd een serieus probleem is en Robin heeft nu ook serieus antwoord gegeven.
 
thanx voor je tijd he robin. en elmar ga je eten nu maar opwarmen. het is weer voeder-tijd
 
Originally posted by sneesie
thanx voor je tijd he robin. en elmar ga je eten nu maar opwarmen. het is weer voeder-tijd

haha tis al op hoor! :burger:

was weer erg lekker!

maarre sneesie ik hoop dat je al een stukje verder bent gekomen, en hou ons op de hoogte hoe het gaat.
 
Originally posted by soulreaver
Elmar op vrijersvoeten :p ??

:no:

When a lady calls for :help: just show you :booty: and the lady :barf:


:moon::dance:

:haha:
 
hoe vaak in de week kan ik cardio doen? er rekening mee houdend dat sneller afval dan aankom
 
3x s ochtends voor ontbijt 45 minuten.
 
Originally posted by admin
3x s ochtends voor ontbijt 45 minuten.
T*ring nou ik doe meestal nog even 30 min cardio na me krachttraining en elke zondag en zaterdag ochtend.
 
ja 3x 'sochtends voor ontbijt trek ik ook niet denk ik. kan niet eens op tijd op m'n werk komen om 09.00 omdat ik nog in m'n bed lig weg te rotten.maar ik zal het een keer proberen
 
Originally posted by sneesie
ja 3x 'sochtends voor ontbijt trek ik ook niet denk ik. kan niet eens op tijd op m'n werk komen om 09.00 omdat ik nog in m'n bed lig weg te rotten.maar ik zal het een keer proberen

HEt is het proberen waard toch!
Als je wat wil moet je er wat voor doen! :p
 
Originally posted by sneesie
ja 3x 'sochtends voor ontbijt trek ik ook niet denk ik. kan niet eens op tijd op m'n werk komen om 09.00 omdat ik nog in m'n bed lig weg te rotten.maar ik zal het een keer proberen

Vast wel... ik ben nu aan dag 2 van mn koolhydraatloze 3 dagen bezig. En jawel, ik leef ook nog. :rolleyes: Voor m'n gevoel ben ik af en toe niet helemaal meer van deze wereld, maar goed :D enkel een nuchter maagje gaat dan toch zeker wel lukken!? :thumb:
 
Noemen ze ketogeen trippen, Robin! Geniet ervan... :D

Nou, het hoeft ook niet echt voor je ontbijt (is wel het best). Je kan evenzeer voor je middageten/avondeten een 45min. gaan lopen - wel zien dat je twee uur ervoor niets gegeten hebt dan.
Werkt perfect bij mij.
 
Originally posted by Big Byron
Noemen ze ketogeen trippen, Robin! Geniet ervan... :D

Nou, het hoeft ook niet echt voor je ontbijt (is wel het best). Je kan evenzeer voor je middageten/avondeten een 45min. gaan lopen - wel zien dat je twee uur ervoor niets gegeten hebt dan.
Werkt perfect bij mij.

Het kan op ieder moment van de dag en het zal weinig verschil maken wanneer het gebeurt. Behalve wanneer je echt bij het hardnekkig vet zit, maar dan spreken we over lage vet percentages.
Ik zou het wel een tijd van je slaap afhouden, omdat dan je stofwisseling het meest vertraagt.
 
Back
Naar boven