Fitness Seller

Strakker/mooier lijf door Bodypump

Bezoekers in dit topic

MPorsinck

Novice
Lid geworden
11 jan 2017
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
62kg
Hallo allemaal,

Mijn naam is Marit, ik ben altijd wel sportief geweest. Eerst hiphop daarna al snel met een maatje naar de basicfit.

Merkte uiteindelijk dat dat niet voor mij werkte. Alleen trainen is niet voor mij weg gelegd. Ik doe sinds november vorig jaar aan Bodypump bij mijn lokale sportschool.
Hier heb ik altijd 2-3 dagen dikke spierpijn van.

Momenteel train ik 1 dag pw, dit wil ik uiteindelijk uitbreiden naar 3 dagen pw.

k ben 1,75 en weeg 62 kg, per dag zorg ik dat ik rond de 93 gr eiwit binnen krijg zodat m'n spieren zich kunnen herstellen en klaar zijn voor de volgende training.

Dat terzijde allemaal, heeft iemand nog tips? Ik ben namelijk zelf begonnen puur door het een en ander op internet te zoeken voornamelijk op dit forum waar ik best veel aan heb gehad so far.

Alvast bedankt
 
Is het geen optie voor je om bijv 1x bodypump te doen en 2x per week krachttraining?
Lijkt me dat je iets meer baat hebt daarbij aangezien bodypump allemaal zo hoog in herhalingen is.
Aantal gr. eiwit lijkt me goed. Ook je koolhydraten en vetten niet vergeten.
 
Tsja, wat is voor jou de definitie van een strak lijf? Als je gewoon slank bedoelt, dan kan dat door een goed voedingsschema en wat cardio (bodypump is cardio geen krachttraining) prima. Wil je meer (spiergroei/definitie) zul je toch ook echt krachttraining moeten doen.
 
Tsja, wat is voor jou de definitie van een strak lijf? Als je gewoon slank bedoelt, dan kan dat door een goed voedingsschema en wat cardio (bodypump is cardio geen krachttraining) prima. Wil je meer (spiergroei/definitie) zul je toch ook echt krachttraining moeten doen.