AndroidHealthClinic

strakker worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

marcelisgroot

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
25 mei 2007
Berichten
1.040
Waardering
14
Lengte
1m83
Massa
128kg
dames, ik ben hier voor mijn vriendin
ze wil graag wat afvallen (strakker worden) en ik heb een dieet gemaakt van dingen die ze lekker vind om te eten
alleen ben ik geen vrouw en weet ik verder niet hoe sommige op dingen reageren dus zouden jullie comment willen geven op dit dieet

thnx
 

Bijlagen

  • marja eten.xls
    221,5 KB · Weergaven: 72
dames, ik ben hier voor mijn vriendin
ze wil graag wat afvallen (strakker worden) en ik heb een dieet gemaakt van dingen die ze lekker vind om te eten
alleen ben ik geen vrouw en weet ik verder niet hoe sommige op dingen reageren dus zouden jullie comment willen geven op dit dieet

thnx
Hoe bedoel je dit?? Qua producten en verhoudingen geldt wat voor mannen geld ook voor vrouwen!
 
nee hoor , wij hebben meer voeding nodig (eiwitten calorien enz....)

ik bedoel vrouwen snappen elkaar altijd veel beter dan wij mannen dat doen ;)
 
nee hoor , wij hebben meer voeding nodig (eiwitten calorien enz....)

ik bedoel vrouwen snappen elkaar altijd veel beter dan wij mannen dat doen ;)
Meer kcal misschien, maar qua verhoudingen kunnen vrouwen ook gewoon 50/30/20 of 40/40/20 aanhouden. En natuurlijk moeten mannen vaak meer kcal tot zich nemen omdat ze zwaarder zijn:p

Ik en vele dames met mij eten ook gewoon brinta, eieren, kipfilet, whey shakes, vis, kwark, tonijn, noten....daar is niks vrouwelijk of mannelijk aan
 
Laatst bewerkt:
Ik en vele dames met mij eten ook gewoon brinta, eieren, kipfilet, whey shakes, vis, kwark, tonijn, noten....daar is niks vrouwelijk of mannelijk aan

daar heb je gelijk in .. maar dan is 32/44/25 wel okee toch
 
Als ze af wil vallen zou je misschien nog iets hoger kunnen gaan in de eiwitten. Dat je tussen de 40 en 50% zit en dan iets lager in KH en Vet
 
Traint ze ook en doet ze cardio?

Het ligt verder nogal aan haar lichaam of 2000kcal teveel is om af te vallen. Zou het bijvoorbeeld voor mij wel zijn.

Dan kan je vooral wat carbs zoals cruesli schrappen. Anders hoeft dat helemaal niet verkeerd te zijn als je het alleen eet net na het opstaan.
 
jaja ze traint, en cardio ik begin hier mee en na 3 weken kijken we even hoe het is gegaan!!
 
even voorstellen en een vraag?

Hai, hai, ik wil mezelf even voorstellen ik ben Anna, blauwe ogen, blond haar ;-) haha…
Ik heb 3 jaar geleden besloten om even afstand te doen uit het sport wereldje, daar was ik toe genoodzaakt, aangezien ik van gespierd mezelf heb afgebeuld tot dat ik door de jaren heen anorexia heb gevormd. Sinds een tijdje gaat het de goede kant op, ik ben alleen wel nog bezig met het komen tot gezond gewicht. Alleen bedacht ik bij mezelf dat ik graag aan wil komen maar niet dat straks mijn lijf het meer en deel uit vet – massa zal bestaan, graag doe ik dit ook doormiddel van spier-massa op te bouwen. Tja nu kan ik mezelf afvragen is dit niet nog een beetje Eetgestoord, misschien wel een stukje, maar mijn eet patroon is op het moment goed… alleen wil ik er wel strak uit gaan zien. Ik vind het belangrijk om een strak buikje te hebben het liefste blokjes. Ik volg op het moment nog steeds het voedings schema van de tijd uit de kliniek, Mijn vraag is eigenlijk ook gelijk of dit schema zal helpen om mijn spieren aan te sterken en om blokjes te laten verschijnen op mijn buik. Ik fiets geregeld en ik loop gemiddeld 4 keer in de week. Daarbij doe ik 3 keer in de week aan buikspier oefeningen.
Om concreet te zijn;
Mijn gewicht: 48kg
Mijn vet percentage: 10 procent
Mijn lengte: 1m67cm

08.30 uur
4 boterhammen dat kan zijn volkoren maar ook koolhydraat arm brood+ boter+ beleg… keuzen beleg: Kipfilet, smeerkaas 20 +, pindakaas, rookvlees, tonijn, zalm, ei. + een glas optimel of melk.
+ glas cola light of glas water.
10.30 uur
Kop koffie met een zoetje+ 1 stuk fruit+ volkoren koekje of een plak ontbijtkoek.
12.30 uur
4 boterhammen dat kan zijn volkoren maar ook koolhydraat arm brood+ boter+ beleg… keuzen beleg: Kipfilet, smeerkaas 20 +, pindakaas, rookvlees, tonijn, zalm, ei. + een glas optimel of melk.
+ glas cola light of glas water.
14.30 uur
Kop koffie met een zoetje+ 1 stuk fruit+ volkoren koekje of een plak ontbijtkoek of een pakje Time out of pakje evergreen.
17.00 uur
Keuzen: aardappels, zilvervliesrijst, pasta + genoeg groenten + een stuk vlees of vis.
Glas cola light of glas water.
19.00 uur
Magere Yoghurt of magere fruit kwark+ glas water.
21.00 uur
Een volkoren cracker of een volkoren beschuit + boter+ beleg… keuzen uit: Kipfilet, smeerkaas 20 +, pindakaas, rookvlees, tonijn, zalm, ei. + glas cola light of glas water.
23.00 uur
Kop thee+ pakje evergreen of time out of liga.

Is dit een goed voedings patroon om mijn buik gespierder te laten worden met het geen wat ik aan beweging doe en oefeningen? Of zeggen jullie ik zou het anders gaan doen? Ik hoor graag jullie mening hierover.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 19:06 ----------

OEps dit was niet de bedoeling ik wilde een eigen topic plaatsen, excuus hiervoor... kom ik aan zetten met een reactie wat geen reactie is!.
 
Wilde het net zeggen, weinig zin om hier te posten
 
Heb je haar zeker wel geholpen met een goed voedingspatroon???
 
Cla plus l-carnitine , doet een hoop goeds voor je vuikvet
 
Thnax ik ga dat dieet eens proberen.
 
Back
Naar boven