Fitness Seller

strakkere buik krijgen

Bezoekers in dit topic

kayleigh777

Novice
Lid geworden
21 jan 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
56kg
hoi,
ik wil graag een wat strakkere buik krijgen maar weet niet echt wat ik moet doen.
heeft iemand misschien tips om dat snel te krijgen ?
alvast bedankt
 
afvallen, en niet meer aankomen, buik trekt vanzelf bij. misschien supplementeren met Collageen en vitamine c
 
Afvallen op een rustig manier. Zorg ervoor dat je onder je dagelijks calorie behoefte gaat zitten maar niet teveel eronder (zodat je zoveel mogelijk spiermassa vast kan houden tijdens je cut).
 
Afvallen? ? ? ze is 1m72 en weegt 56 kg.
Hangt natuurlijk af wat die 56kg is. Genoeg meiden van dergelijk gewicht, daarvoor heb je nog geen "strakke buik"

Gewoon trainen en onder onderhoud eten.
 
Afvallen? ? ? ze is 1m72 en weegt 56 kg.
Dit! Ze is 14 en zit al tegen ondergewicht aan, nu zeggen dat ze verder moet gaan afvallen is gewoon een heel erg slecht idee.
 
Hangt natuurlijk af wat die 56kg is. Genoeg meiden van dergelijk gewicht, daarvoor heb je nog geen "strakke buik"

Gewoon trainen en onder onderhoud eten.

56 is al weinig voor haar lengte en dan moet ze nog wat afvallen? dan zit ze mss op een 50 a 52 kg ofzo denk ik.

Das veel te weinig en niet gezond. Gaan anorexia toestanden worden dan.
 
hoi,
ik wil graag een wat strakkere buik krijgen maar weet niet echt wat ik moet doen.
heeft iemand misschien tips om dat snel te krijgen ?
alvast bedankt

Buik oefeningen doen. V-ups, Leg Raises, Dragon Flags. Negeer dat afvallen/supplement verhaaltje, je bent al slank genoeg !!
 
in voor het contraproductief advies gegeven aan 14jarige meisjes
 
56 is al weinig voor haar lengte en dan moet ze nog wat afvallen? dan zit ze mss op een 50 a 52 kg ofzo denk ik.

Das veel te weinig en niet gezond. Gaan anorexia toestanden worden dan.

Dat zeg ik toch helemaal niet... Meiden van 56kg op die lengte hebben gerust een gezond figuur, wat ik bedoel is dat ze gerust wat vetpercentage kan inruilen, en wat spier kan ontwikkelen voor die strakke buik.
 
Dat zeg ik toch helemaal niet... Meiden van 56kg op die lengte hebben gerust een gezond figuur, wat ik bedoel is dat ze gerust wat vetpercentage kan inruilen, en wat spier kan ontwikkelen voor die strakke buik.

Pubers horen niet onder onderhoud te eten. Dragonflags <3
 
Als tiener vrouw heb je hogere vet productie. Het beste is gezond eten en trainen. Meer focus op buikspieroefeningen. Afvallen is niet nodig, want je wilt alleen je buik strak hebben. En supplement zijn afgeraden.
 
excuus, dit wist ik niet, gewoon gezond eten en trainen dan komt dat vanzelf goed. zeker niet gaan afvallen!
 
Back
Naar boven