- Waardering
- 0
Is het niet mogelijk om van de zomer een strandfeest te organiseren met alle leden.Lijkt me wel gezellig,een strand vol met (dronken) krachtpatsers.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als webapp op uw startscherm installeert.
Note: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site via de ingebouwde Safari-browser.
Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame
Veel plezier! 💪🏋♂️
Volg het forum via Google Nieuws
wel leuk idee, walcheren (vlissingen) ligt mij goed, en ook ivm westerschelde tunnel goed bereikbaar voor belgen.Originally posted by lorenzo
Ik denk een beetje hoog in nederland omdat er ook veel belgen op het net zijn.Mischien vlissingen.Ik denk als je dit 2 maanden van tevoren plant iedereen die mee wild hier rekening mee kan houden.Mits het mooi weer is natuurlijk.
Originally posted by Olimantado
Misschien kunnen we wat rondkijken op andere boards(vb een wielrennersforum) wanneer zij een meeting doen, en dan gaan wij daar ook heen en slaan ze lekker in elkaar! Dan kunnen wij al hun eten opeten en hun dope gebruiken!
Lekker vechten en gratis feesten!! 2 vliegen in 1 klap
Originally posted by lorenzo
En om het echt gezellig te maken kunnen we aan het eind van het feest geoffke in elkaar slaan.
Geintje.
Originally posted by Rob G
Jaaaah, en dan om 18:00, 20:00, 22:00, 0:00 en 2:00 uur een warm lopend buffet! Een schaaltje weightgainer met een scheutje wisky op tafel en een tanktop-dresscode. Wat een strax plan!
Originally posted by Rob G
Jaaaah, en dan om 18:00, 20:00, 22:00, 0:00 en 2:00 uur een warm lopend buffet! Een schaaltje weightgainer met een scheutje wisky op tafel en een tanktop-dresscode. Wat een strax plan!