MuscleMeat

strandfeest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lorenzo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.432
Waardering
0
Is het niet mogelijk om van de zomer een strandfeest te organiseren met alle leden.Lijkt me wel gezellig,een strand vol met (dronken) krachtpatsers.
 
Op zich wel leuk. Maar ik drink niet :rolleyes:

Maar je moet dan een vrij centrale plaats kiezen, wat vrij moeilijk is denk ik... Er zijn altijd mensen die dit beter vinden dan dat etc...

Blijft een lastig iets, en op de datum die je kiest zijn er ook altijd mensen die niet kunnen...
 
Ik denk een beetje hoog in nederland omdat er ook veel belgen op het net zijn.Mischien vlissingen.Ik denk als je dit 2 maanden van tevoren plant iedereen die mee wild hier rekening mee kan houden.Mits het mooi weer is natuurlijk.
 
En om het echt gezellig te maken kunnen we aan het eind van het feest geoffke in elkaar slaan.


Geintje.
 
Jaaaah, en dan om 18:00, 20:00, 22:00, 0:00 en 2:00 uur een warm lopend buffet! Een schaaltje weightgainer met een scheutje wisky op tafel en een tanktop-dresscode. Wat een strax plan! :D
 
Originally posted by lorenzo
Ik denk een beetje hoog in nederland omdat er ook veel belgen op het net zijn.Mischien vlissingen.Ik denk als je dit 2 maanden van tevoren plant iedereen die mee wild hier rekening mee kan houden.Mits het mooi weer is natuurlijk.
wel leuk idee, walcheren (vlissingen) ligt mij goed, en ook ivm westerschelde tunnel goed bereikbaar voor belgen.
 
Vlissingen is wel ok :D Lekker dichtbij :D

Maar toch blijft het moeilijk. Het zou niet gek zijn als iemand een dergelijk initiatief neemt. Hoewel ik het niet zal doen. Dat is mij teveel werk etc.
Maar het is wel een goed idee.
 
Allemaal naar Beachpop deze zomer
 
we kunnen hier wel iets regelen als het zover is.strak plan wel
 
allemaal naar de carriben
 
Misschien kunnen we wat rondkijken op andere boards(vb een wielrennersforum) wanneer zij een meeting doen, en dan gaan wij daar ook heen en slaan ze lekker in elkaar! Dan kunnen wij al hun eten opeten en hun dope gebruiken!
Lekker vechten en gratis feesten!! 2 vliegen in 1 klap
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, klinkt wel als n goed idee mensen! Ik kom zeker te weten!
 
Originally posted by Olimantado
Misschien kunnen we wat rondkijken op andere boards(vb een wielrennersforum) wanneer zij een meeting doen, en dan gaan wij daar ook heen en slaan ze lekker in elkaar! Dan kunnen wij al hun eten opeten en hun dope gebruiken!
Lekker vechten en gratis feesten!! 2 vliegen in 1 klap

Je bent echt erg, maar wel goed
 
Originally posted by lorenzo
En om het echt gezellig te maken kunnen we aan het eind van het feest geoffke in elkaar slaan.


Geintje.

:eek: Ik zal mij daar maar niet vertonen zekers.
 
Ik wil het wel organiseren bestoldschool

Is goed,wanneer stuur je de tickets op.
 
Kijk, een bijeenkomst zou echt cool zijn, en ik zou zekers komen...
Maar je moet wel iemand vinden die het wil organiseren en er zijn tijd wil insteken...
 
Mischien iemand van de webmasters.
 
Originally posted by Rob G
Jaaaah, en dan om 18:00, 20:00, 22:00, 0:00 en 2:00 uur een warm lopend buffet! Een schaaltje weightgainer met een scheutje wisky op tafel en een tanktop-dresscode. Wat een strax plan! :D

*proest*
 
Originally posted by Rob G
Jaaaah, en dan om 18:00, 20:00, 22:00, 0:00 en 2:00 uur een warm lopend buffet! Een schaaltje weightgainer met een scheutje wisky op tafel en een tanktop-dresscode. Wat een strax plan! :D


Dat is lekker!! goed vreten, zuipen alles door elkaar
tja moet toch een keer kunnen.
IEdereen wijffies mee nemen ff test omhoog gooien :D
 
Back
Naar boven