Fitness Seller

Straps go of no go (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Persoonlijk zou ik voor magnesium gaan en straps lekker in de winkel laten liggen. Daarnaast kan je mixed grip toepassen.

Dat ook liever niet.. magnesium maakt een kolere zooi, en anderen hebben daar ook last van...
 
Ik zou graag magnesium willen gebruiken maar mijn sportschool is daar niet zo happig op. En je zult altijd gasten hebben die het niet kunnen laten als een klein kind te gaan klooien met het spul.
 
Voor mij absoluut een go. Ik gebruik ze eigenlijk alleen bij deadlifts maar met dat ik de rugspieren dan veel beter voel.
 
Ik had altijd erg last van een zwakke grip, vervolgens een keer met straps getraind, en kon meteen 10 kg zwaarder. Sindsdien is mijn grip ook veel sterker geworden, en ik gebruik mijn straps alleen bij mijn laatste setje.

Dus ik vind het een GO, zolang je er niet afhankelijk van word.

dit klinkt het best in mijn oren

misschien ook wrist curls toevoegen
 
Toevallig heb ik gister voor t eerst in mn leven straps gebruikt. Normaal alles raw, om grip te trainen. Laatste setje toch eens geprobeerd en het verschil is dat je in de bovenste fase vd deadlift de stang gewoon kunt vasthouden en blijven staan als je zou willen, normaal glijdt ie op t zwaarste gewicht wat je aankan zo je poten uit ;) dus ik adviseer je: gebruik straps alleen voor je zwaarste setje
 
Dat ook liever niet.. magnesium maakt een kolere zooi, en anderen hebben daar ook last van...

ten eerste dat valt best mee en ten tweede, magnesium is gewoon voor je eigen veiligheid. punt.
 
magnesium maakt een klere zooi :roflol:
moet niet gekker worden hier
 
ten eerste dat valt best mee en ten tweede, magnesium is gewoon voor je eigen veiligheid. punt.

Je hebt ook vloeibare magnesium. Zo uit de tube. Geeft geen rommel.

Verder kun je een pofzak/magnesiumzak gebruiken. Werkt perfect.
 
magnesium maakt een klere zooi :roflol:
moet niet gekker worden hier

Als je het normaal gebruikt maakt het geen moer uit, maar je weet zelf wat mensen in een groep aan klere zooi kunnen maken uit basically niets..

Dus zo gek is die opmerking niet..
Mensen gebruiken dingen nu eenmaal niet zoals ze horen.
 
Als je oefening ten koste gaat van je grip zou ik zeggen gewoon straps gebruiken, maar daarnaast aan je grip werken.
 
Back
Naar boven