XXL Nutrition

Straps, hoe werkt dat?

Bezoekers in dit topic

VinnyS

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 nov 2007
Berichten
78
Waardering
0
Hallo,

ik heb bij het deadliften moeite de grip te bewaren en wil daarom (na enig zoekwerk op t forum) de 'Barbarian power-lift straps' van fitness-seller aanschaffen. alleen nu begrijp ik nog niet helemaal hoe ze werken..

is het de bedoeling dat je de straps om je pols heen doet en dan de rest wat nog over is om de stang heen wikkelen?

alvast bedankt! :D
 
Hallo,

ik heb bij het deadliften moeite de grip te bewaren en wil daarom (na enig zoekwerk op t forum) de 'Barbarian power-lift straps' van fitness-seller aanschaffen. alleen nu begrijp ik nog niet helemaal hoe ze werken..

is het de bedoeling dat je de straps om je pols heen doet en dan de rest wat nog over is om de stang heen wikkelen?

alvast bedankt! :D

Je had beter nog een minuutje extra zoekwerk gedaan :rolleyes:

Hier al een goed topic na 30 sec zoeken:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f161/werken-lifting-straps-131512/
 
shame on me haha thanks!
 
Hmm. Let op wat je koopt. Die enkel uit nylon bestaande dingen snijden nogal in je polsenP

Ik adviseer katoenen straps met neoprene padding.
 
Hmm. Let op wat je koopt. Die enkel uit nylon bestaande dingen snijden nogal in je polsenP

Ik adviseer katoenen straps met neoprene padding.

die van barbarian line op fitness seller zijn met neoprene bescherming :)
 
maar ik snap het niet goed.
Als je de eerste aandoet kan je de slip nog rond de barbell draaien met je ander hand, maar wat als je de 2de aandoet hoe doe je dit dan ???
 
Dat is dus precies het t.o. gestelde van hoe ik het geleerd heb (slip richting pink ipv richting duim)

Ja ik ook.

(alhoewel dat wel zal komen omdat jij het me destijds verteld hebt)
 
maar ik snap het niet goed.
Als je de eerste aandoet kan je de slip nog rond de barbell draaien met je ander hand, maar wat als je de 2de aandoet hoe doe je dit dan ???

Met een beetje handigheid. Daarom doe je eerst je linkerhand (als je rechtshandig bent), zodat je daarbij je rechthand kan gebruiken, en met je handige rechterhand doe je het moeilijke gedeelte.
 
ik heb ze besteld, nu maar hopen dat mijn rechterhand 'handig' is ;)

thanks voor de info!
 
maar ik snap het niet goed.
Als je de eerste aandoet kan je de slip nog rond de barbell draaien met je ander hand, maar wat als je de 2de aandoet hoe doe je dit dan ???

Aldoende leert men, maar je tanden werken als een prima derde handje.
 
maar ik snap het niet goed.
Als je de eerste aandoet kan je de slip nog rond de barbell draaien met je ander hand, maar wat als je de 2de aandoet hoe doe je dit dan ???

Komop zeg, is dat nou zo moeilijk? :rolleyes:
 
Die straps van barbarian line werken prima, ik heb ze zelf ook!
 
Back
Naar boven