XXL Nutrition

Straps of hooks? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DjJerre

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 feb 2007
Berichten
62
Waardering
0
Iemand een idee wat het gemakkelijkst/meest comfortabel is?

Met hooks bedoel ik dit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Ook iemand enig idee waar ik hooks of straps zou kunnen kopen in België? Ik wil die dingen wel even aan mijn handen hebben voor ik ze koop :rolleyes:


Ik kan wel iets gebruiken om mijn grip te verlengen bij shrugs, side bends,...
Deadlift lukt me dan voorlopid wel nog met alternerende greep tot +- 150 kg, daarboven moeten mijn handen ook lossen.

Ik weet dat ik mijn grip moet oefenen en dat doe ik ook, maar het zou toch fijn zijn om mijn rug ook nog eens spierpijn te laten hebben.
 
Hooks moet je nooit halen. Dan doen je handen helemaal niks meer.

Straps is niks mis mee, als je ze gebruikt zoals je zelf aangeeft. Ik zou gewoon eens en sportwinkel of budoshop binnen lopen.
 
Hooks moet je nooit halen. Dan doen je handen helemaal niks meer.

Straps is niks mis mee, als je ze gebruikt zoals je zelf aangeeft. Ik zou gewoon eens en sportwinkel of budoshop binnen lopen.

Hoezo is het zinvol je handen te trainen???


Ik zou voor die paar rotcenten gewoon straps en hooks kopen, en dan kijken wat je het lekkerste vind.
 
Om grote & sterke handen + onderarmen te krijgen misschien?
 
Hoezo is het zinvol je handen te trainen???


Ik zou voor die paar rotcenten gewoon straps en hooks kopen, en dan kijken wat je het lekkerste vind.

:o
 
Je kan onderarmen en handen altijd nog los trainen. Als je nou door deze te ontzien andere spieren beter kan trainen... waarom zou je dat dan niet doen?
 
Je kan onderarmen en handen altijd nog los trainen. Als je nou door deze te ontzien andere spieren beter kan trainen... waarom zou je dat dan niet doen?
Koop maar lekker hooks dan.
 
Je kan onderarmen en handen altijd nog los trainen. Als je nou door deze te ontzien andere spieren beter kan trainen... waarom zou je dat dan niet doen?

Dus jij zit ook alleen maar op de leg extension als je je quadriceps wil trainen en doet geen squats omdat je de gehele onderkant van je lichaam mee traint???
 
Ik zou voor straps gaan. Heb zelf slechte ervaringen met hooks
 
Back
Naar boven