Fitness Seller

Straps?

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
Hoe zwaar gaan jullie met deadliften, shrugs etc voordat je evt straps gaat gebruiken?

Stel je bijv een grens van bijv 100 kg en daarboven straps, of gebruik je pas straps zodra je onderarmen het gewicht niet meer kunnen dragen, zodat je belemmerd wordt in je oefening?

Zodra m'n vinger het gewicht niet meer kunnen dragen of dat ik door verkramping van de onderarmen het beoogd aantal reps niet meer kan halen

ik gebruik geen straps meer. Ik top me deads ook gewoon zonder straps. Vind het klote dingen.

Ik ga boven de 100 kg altijd met straps. Anders heb ik teveel moeite met vasthouden. Eigenlijk moet ik het net als 3xl doen, alleen mijn concentratie wordt teveel beinvloed door mijn onderarmen die het dan bijna niet meer kunnen houden.

ik gebruik ze wanneer mijn vingers het begeven, gewict zegt me niks ik luister naar mijn lichaam, ik gebruik ze ook met kabel roeien als ik een heeel zware dropset doe

Ik heb ze wel maar nog nooit gebruikt.
mijn deads doe ik altijd in een rep-pause sT dus ik kan altijd snel mijn grip 'herpakken'
vanaf ca. 140kg wel mixed-grip ipv dubbel overhands. Maar dan wel proberen om ongeveer evenveel reps met links boven en rechts boven te doen.

altijd zonder straps trainen.. op t begin nogal moeilijk omdat me onderarmen eerder ophielden dan me onderrug. maar nu zijn ze gelijk en til elke week meer :)

me onderarmen moeten ook groeien !

Met 8 herhalingen (130 kg) kan ik het nog zonder straps. Als ik zwaarder ga pak ik straps...

Terug
Naar boven