AndroidHealthClinic

Stress gepaard met woede- en angstaanvallen na vernederende, sociale verslagenheid. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Witze Haaiii

Novice
Lid geworden
19 jan 2019
Berichten
20
Waardering
17
Lengte
1m68
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
----
 
Laatst bewerkt:
Ik zou bij de psycholoog aangeven dat eens per 2 weken voor jouw niet voldoende is.
 
Is via het DAGG en ocmw geregeld. Ben het van plan, maar om de week is helaas het maximum dat ze kunnen aanbieden. En heb geen budget voor frequentere bezoeken.
 
1. schrijf je verhaal, wat mankeert je.

Of

2. er is geen 2 ∆ ga naar stap 1
 
Als je er een account voor aanmaakt kun je ook een verhaaltje typen.
 
Ik ben niet bekend met dat soort zaken, ik ben Nederlander. Toch zou ik het bij je psycholoog (of huisarts) aangeven en dan opzoek gaan naar de mogelijkheden.
 
je hebt gedragstherapie nodig geen psycholoog , Triangle is zo een groep in Belgie
 
Ik ga CGT (cognitieve gedragstherapie) volgen voor mijn CVS. Dan zal dit ongetwijfeld ter sprake komen.

En ik zal in de komende tijd het verhaal schrijven. Misschien gelijk cliffs erbij steken dat jullie niet huilie huilie doen dat die zwakke oogspieren vermoeid raken.:P
 
Ik moet nou al huilen
 
Ik ga CGT (cognitieve gedragstherapie) volgen voor mijn CVS. Dan zal dit ongetwijfeld ter sprake komen.

En ik zal in de komende tijd het verhaal schrijven. Misschien gelijk cliffs erbij steken dat jullie niet huilie huilie doen dat die zwakke oogspieren vermoeid raken.:P

als eens geprobeerd te gaan trainen, lost ook veel op.

Tis ma een tip :)
 
Uit empathie dan toch?
tussen 2009 en 2011 getraind. Daarna gestopt omdat CVS te veel gewrichtspijnen veroorzaakte bij het trainen.

Mooie tijden.
Waarom meld je je dan aan op een krachtsportforum?
 
Wat doe je op dit forum. Er zijn toch andere forums voor mensen zoals jij.
 
Uit empathie dan toch?
tussen 2009 en 2011 getraind. Daarna gestopt omdat CVS te veel gewrichtspijnen veroorzaakte bij het trainen.

Mooie tijden.

Als je door die pijn heenbuffelt bouw je spieren op en belast je je gewrichten minder.

volgens mij ben je gewoon een watje

:p
 
Heb twee jaar getraind. Daarvoor altijd sport gedaan. Maar helaas: sporten maakte het erger. Gaat beter nu ik ze minder belast. Geheel pijn vrij nu ik niet meer belast.

Kreeg ook pijn in gewrichten die ik niet belaste tijdens het trainen, rond dezelfde periode dat ik moest stoppen. Dat kwam weldegelijk door mijn cvs en niet omdat ik niets gewoon ben.
 
Waarom meld je je dan aan op een krachtsportforum?

Mijn passie is fysiologie en krachtsport ligt mij nog steeds nauw aan het hart na al die jaren. Geen sport die ik met zoveel passie en inzet deed, voelde me helemaal in mijn element bij deze sport. En die liefde en kennis deel ik graag met andere geinteresseerden.
 
Laatst bewerkt:
Mijn passie is fysiologie en krachtsport ligt mij nog steeds nauw aan het hart na al die jaren. Geen sport die ik met zoveel passie en inzet deed, voelde me helemaal in mijn element bij deze sport. En die liefde en kennis deel ik graag met andere geinteresseerden.
Hallo Witje,

Wat vervelend van je CVS.. Ik begrijp dat dit een zeer grote impact heeft op je trainings-regime.. Misschien een optie om toch weer te gaan trainen maar dan in een 1 a 2 keer per week variant?
Ik zou, als ik jou was proberen om bijvoorbeeld 3 oefeningen te nemen Squat,benchpress,row
deadlift,overheadpress,pulldown
Om zo maar iets uit de losse pols te schudden en dit 2 keer per week te doen, je hoeft absoluut niet all-in of out te gaan om een sterk(er) fysiek te ontwikkelen en met een CVS lijkt het me raadzaam om zeer nauwlettend naar je lichaam te luisteren.. Dit wil dus NIET zeggen dat je NIETS meer moet doen. De woede en angstaanvallen klinken als iets voor een psychiater, het is waarschijnlijk wel zo dat je door de vermoeidheid van CVS wellicht wat sneller ''geprikkeld'' zult zijn. Het is misschien handig om even duidelijk uit de doeken te doen wat nu precies je verhaal is want dit klinkt wel heel erg twijfelachtig en aangezien het op dit forum stikt van de intolerante types zo als Steks zou een verhelderende uitleg op zijn plaats zijn.

Karma pls boys.
 
Back
Naar boven