AndroidHealthClinic

Stretch (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tiger903

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
77
Waardering
0
Contracting against the stretch- The secret of champions!

deze kreet kom ik tegen op een op het oog zeer professionele site (www.abcbodybuilding.com). Uit de teksten aldaar wordt niet helemaal duidelijk wat hiermee bedoeld wordt. Ongetwijfeld kunnen jullie dit wel voor mij verwoorden.......wat vinden jullie trouwens van deze site..?
 
Ziet er gelikt uit, weet nog niet hoe de informatie daar is, maar contracting against the stretch houd normaal gesproken in dat je het gewicht langzaam laat zakken.
 
Ja, dacht ik ook. Verder heeft de site mij veel informatie gegeven over verschillende trainingsmethoden. Ben er eigenlijk achter gekomen dat ik nu al te lang op een vrijwel identieke wijze train. Kweet niet hoe het bij jullie is op de gym, maar zie bij ons nooit iemand op een andere manier trainen. Ook niet degene waar je van kan zien dat ze serieus bezig zijn. Ben begonnen zoals ik op het forum reeds melde met een aangepaste borsttraining waarbij de focus gelegd wordt op bovenkant en binnenkant. waarbij de variatie ook vooral zit in de wijze van uitvoering en het verleggen van enkele accenten. Moet zeggen dat ik zelf verbaasd was over de 1ste workout. A ****ing burning hell....................i want more!
 
Back
Naar boven