MuscleMeat

Striae en Creatine?

Bezoekers in dit topic

JupiterMan

Novice
Lid geworden
26 sep 2011
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
77kg
Vetpercentage
13%
Beste Mede DBBers

Ik ben sinds maandag begonnen met creatine
en tot mijn grote verbazing heb ik oppeens een klein stukje striae op mijn borst... ???
Net boven mijn tepel. Ik weet dat de risico er natuurlijk dik in zit, maar ik wou graag weten of ik dit in verband kan leggen met het gebruik van creatine of niet? Zo, ja moet ik hier dan mee stoppen?
Ik heb er geen problemen mee omdat het plekje nog best klein is, maar ik wil niet dat het zich uitbreidt natuurlijk. Hoe kan ik de kans hierop zo klein mogelijk maken? Ik hoorde al een aantal dingen over Vitamine-E en cacaoboter, maar ik zou graag jullie mening hierover willen weten.

Alvast bedankt ;)
 
Dat zou in elk geval zeer snel zijn moest het aan de creatine liggen. Maar ik zie geen enkel verband met creatine. Heb er zelf nooit één of andere bijwerking van gehad. Het is trouwens een natuurproduct. En vitamine is inderdaad goed voor de huid. En als je van striae last begint te krijgen zou ik zeker deze vitamine extra bijnemen.
 
Toename gewicht = kans op striae. Aangezien je van creatine VVM aankomt, is het niet zo gek.
 
Ben totaal niks aangekomen de laatste maand, omdat ik op onderhoud eet. Vraag me af of ik wel vvm heb aangezet uberhaupt...
Maar goed. Het is een klein plekje, maar het zit dus echt op m'n borst. Ik ken best veel jongens die veel massa hebben geplakt en striae kregen bij het gedeelte bij je oksel ongeveer. Dat is niet echt zichtbaar als je, je armen niet omhoudt. Ik ga denk ik vitamine A proberen en Iets van Cacoaboter of Bio-oil. Bedankt voor jullie reacties :)
 
Bio olie schijnt goed te werken ja.
Stoppen met crea = minder vocht ind e spieren, iets minder volume, minder kans op striae.
 
If you wanna be a tiger, you gotta earn your stripes.
Lijkt me verder wel straf dat het zo snel komt na het gebruik van de crea.. Er kan natuurlijk een verband zijn, maar is wel zeer, zeer snel dan :p
 
If you wanna be a tiger, you gotta earn your stripes.
Lijkt me verder wel straf dat het zo snel komt na het gebruik van de crea.. Er kan natuurlijk een verband zijn, maar is wel zeer, zeer snel dan :p

Zeer snel inderdaad.. betekend dat TS aanleg heeft om snel striae te ontwikkelen
die olies gaan smeren is geen verkeerd idee.
 
Zeer snel inderdaad.. betekend dat TS aanleg heeft om snel striae te ontwikkelen
die olies gaan smeren is geen verkeerd idee.

Ik heb zelf ook striae gekregen door het gebruik van creatine, maar dit was pas na een aantal weken.

Als je eenmaal snel groeit krijg je die dingen vanzelf, vindt je het geen gezicht dan zou ik minder hard je best doen :)
 
Back
Naar boven