Fitness Seller

striae (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2003
Berichten
8.593
Waardering
13
Ik heb er niet veel last van maar wil er zoals iedereen toch vanaf, nu heb ik er de anti-rimpel creme van me moeder op gesmeerd (ja ik weet dat dit behoorlijk geschift klinkt maar lees toch maar ff voort) en ik moet zeggen dat de resultaten me behoorlijk verbaasden.


Ik ga striae opdelen in de huidstructuur en de kleur van de onderliggende huid. Ik heb één dag om het uur een kleine hoeveelheid crème aangebracht, zo'n 10 keer in totaal dus.

De huidstructuur was op één dag volledig hersteld!
En de kleur ervan was op diezelfde dag van donker rood/paars naar licht roze gegaan. Veel beter als het licht roze krijg je het niet meer, maar al bij al erg goede resultaten!


enne het was ROC anti-rimpel nachtcrème...

:D
 
pas op met die zooi man, straks word je nog een lekker wijf :D
 
ROFL :D :D :D

Nee, en begin nou niet met jartellen hé.. !


Nee, bedankt voor de tip, snel eens kijken of mijn ma het heeft staan :cool:
 
ik had een tijdje geleden ook ineens striae, maar ook na insmeren verdween dit weer zo snel als het gekomen was.

echter nu tijdje later heb ik wel (egt) striemen en deze verdwijnen niet.

misschien was het een scheuring in een huidlaag dichter bij oppervlak zodat creme wel helpt.
 
Ik heb extreem goede ervaring met de bahndeling van littekens (versschillende oorzaken) met Biodermal litteken creme in combinatie met biodermal P.CL.E creme. Met goede ervaring bedoel ik dat zelfs huid ontkleuring voorkomen werd.
 
Originally posted by Shadum
Ik heb extreem goede ervaring met de bahndeling van littekens (versschillende oorzaken) met Biodermal litteken creme in combinatie met biodermal P.CL.E creme. Met goede ervaring bedoel ik dat zelfs huid ontkleuring voorkomen werd.



zijn ze bij jou nu allemaal weg???
 
In het verleden zijn heel wat technieken uitgeprobeerd om striemen te verminderen. Striemen zijn eigenlijk littekens.

Het is daarom in de regel af te raden om striae chirurgisch te laten behandelen, dat zou leiden tot nieuw littekenweefsel.
Een veel gebruikte methode echter die merkbare resultaten oplevert, is: micro-dermabrasie (wordt ook gebruikt in geval van littekens tegen gevolge van acne en waterpokken).

De bovenste laag van de striemen wordt verwijderd en de productie van nieuw collageen wordt gestimuleerd, micro-dermabrasie heeft het meeste resultaat bij 'verse' striemen.

Hoe sneller je erbij bent, hoe beter dus.
De dermabrasie-behandeling wordt uitgevoerd door dermatologen, de behandeling bestaat uit 5 tot 10 sessies een dermatoloog zal je voor de behandeling kunnen aangeven bij welke striemen het resultaat het beste zal zijn.

Recentelijk wordt voor rode en witte striemen ook de dye-laser techniek gebruikt, deze methode is echter nog een testfase.

Overigens zijn striemen minder zichtbaar als je bruin bent dus ga lekker in het zonnetje (met een anti-zonnebrandcrème natuurlijk!) of gebruik een zelfbruiner.

[bron : Trendstyle.net]

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by TYRONE




zijn ze bij jou nu allemaal weg???

De kleinere verdwijnen er echt mee, grotere littekens blijven altijd een beetje onregelmatig.
 
hihi ben ik ff blij dat ik pinda ben lekker bruin dus. maar flink in de zon gelegen en zijn niet veel veranderd verder hoor.
 
Originally posted by Shadum
Ik heb extreem goede ervaring met de bahndeling van littekens (versschillende oorzaken) met Biodermal litteken creme in combinatie met biodermal P.CL.E creme. Met goede ervaring bedoel ik dat zelfs huid ontkleuring voorkomen werd.

heb je een adres waar je die spullen kan bestellen/kopen
 
Bij je DA drogist ...... meestal bij de dames parfums en dure nacht cremes
 
kinky gozert die shadum :D

maar thanks voor de tip :thumb:
 
Originally posted by Shadum
Bij je DA drogist ...... meestal bij de dames parfums en dure nacht cremes

hoeduur is het ongeveer?

heb van alles geprobeerd, olijflie, cacaoboter, aloe-vera + vit E olie, en zink.

Maar die tekens van jou zijn dus veelal wit/onzichtbaar geworden?
 
een vriend van mij heeft met een mes overal kerven aangebracht om stoer te doen zodat iedereen zou denken dat hij groeistriemen heeft. Dat vind ik zelf wel wat overdreven, maar goed, het is zijn lichaam...
 
Originally posted by deadlifter
een vriend van mij heeft met een mes overal kerven aangebracht om stoer te doen zodat iedereen zou denken dat hij groeistriemen heeft. Dat vind ik zelf wel wat overdreven, maar goed, het is zijn lichaam...

dag bodyman of oli
 
die biodermal zooi heb ik ook een tijd lang gebruikt, hielp bij mij geen flikker.. en is rete duur. Gebruik nu gewoon vit e creme van de apotheek van 3 euro per tube ofzo, en elke dag supplementeren met zink hielp bij mij enorm.
 
hoeduur dan?

Ik doe momenteel - aloe-vera olie + vit E
- olijfolie
- zink

lijkt wel een beetje te helpen.

Ik hoop dat het volgend jaar weg is
 
Originally posted by Shadum


De kleinere verdwijnen er echt mee, grotere littekens blijven altijd een beetje onregelmatig.
dus gewoon striae creme van biodermal of biotherme???
 
Back
Naar boven