MuscleMeat

Striemen biceps

Bezoekers in dit topic

Potz

Cool Novice
Lid geworden
23 okt 2012
Berichten
57
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal, train nu zo'n 4 maand en ik begin veel last te krijgen van striemen! Ze komen namelijk al onder m'n tshirt uit :s weet iemand tips hoe ik dit kan verminderen? Nu dat het rood ziet valt het echt hard op
Btw m'n armen zien niet blauw, iets mis met m'n iphone

image.jpg
 
Andere arm

image.jpg
 
Bio olie zal het een stuk minder zichtbaar maken, weggaan zal het nooit..
Jammer dat je niet even gezocht hebt, hier zijn al tigtallen topics over.
 
Idd bio oil van kruidvat. Uiteindelijk wordt het zonder ook lichter. Weg gaan doet het niet.
 
Gaat niet meer weg maar de rode kleur trekt wel weg. Ik adviseer je om je trainingen bij te stellen om de situatie niet erger te maken.
 
heb hier ook in rechter oksel iets van 5cm, maar jij hebt nog stuk erger, ben je veel gewicht aangekomen?
 
Ik ben ongeveer 8kilo bijgekomen op 4maanden, ik heb het al meerdere keren ingesmeerd met olie maar het blijft maar bijkomen?
Hoe bedoel je trainingen bijstellen?
 
Ik ben ongeveer 8kilo bijgekomen op 4maanden, ik heb het al meerdere keren ingesmeerd met olie maar het blijft maar bijkomen?
Hoe bedoel je trainingen bijstellen?

Hij bedoeld minder hard trainen, zodat je minder groeit denk ik.

Je kan ze het best elke dag insmeren. Weggaan doen ze niet meer, maar bekijk het positief. Je groeit wel!
 
Gaat niet meer weg maar de rode kleur trekt wel weg. Ik adviseer je om je trainingen bij te stellen om de situatie niet erger te maken.

Je had beter iets rustiger kunnen opbouwen..
 
Je had beter iets rustiger kunnen opbouwen..

Ik had geen idee dat je spieren "snel" konden groeien en het op zo'n korte periode zo erg kon worden. Ik moet hier nu eenmaal me leven, als ze licht kleuren vind ik het nog niet zo erg
 
dat is de beloning voor het buffelen, niks aan doen het wordt vanzelf wit en dan is het minder zichtbaar.
 
Wow vervelend man! heb het zelf ook, uiteindelijk worden ze wit, insmeren met alles wat hierboven staat is wel handig. Succes ermee
 
Zieke striemen man haha wow :D
 
Ik had geen idee dat je spieren "snel" konden groeien en het op zo'n korte periode zo erg kon worden. Ik moet hier nu eenmaal me leven, als ze licht kleuren vind ik het nog niet zo erg

Een positief punt is dat je wel vol aan het trainen bent geweest de afgelopen tijd! :thumb:
 
Gister toevallig iets over gezien op tv. Ze behandelen dit vaak met lasertherapie, en dan kunnen ze het wegjalen, maar als het oppervlakte te groot is, prikke ze met naaldjes kleine gaatjes erin waardoor de huid witte bloedcellen maakt om die gaatjes te herstellen, maar met deze methode gaat het niet helemaal weg. Ik heb hier ook erg last van, omdat ik vroeger veel overgewicht had en van die 'zwangerschapsstriemen' heb, ben een hoop afgevallen, maar ze gaan niet weg, helaas.
 
Kost een lasertherapie niet erg veel?
 
Kost een lasertherapie niet erg veel?

Weg gegooit geld als je het mij vraagt. Geloof me je gaat hier en daar echt nog wel meer striemen krijgen. Risico van het vak..

Zorg gewoon goed voor je huid. Niet overmatig wassen smeer in met vette creme of olie
drink voldoende water, eet veel groenten en 2 stuks fruit per dag. Water drinken zorgt ervoor dat je huid niet uitdroogt en elastisch blijft. Groenten en fruit bevatten veel antioxidanten. Zij maken afvalstoffen onschadelijk en gaan het verouderingsproces tegen.
 
Back
Naar boven