AndroidHealthClinic

Striemen-middeltje lokale apotheek-"log" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SpprSi

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2004
Berichten
2.321
Waardering
11
Zo, ik ben bij de apotheek om een middeltje geweest tegen huidstriemen. Het is iets wat hij blijkbaar zelf maakt. Ik zal om de zoveel weken de veranderingen melden, misschien is het interessant voor sommigen.

Ik moet het één of twee maal per dag er op smeren en als ik onder de zonnebank ga, ook net voor ik er onder ga.
 
Ik hoop dat het helpt, sucses!
 
interessant logje, keep us up to date ;)
 
Wel ja, logje, ik ga hier nu ook niet dagelijks posten;). Gewoon om de zoveel tijd mijn bevindingen/resultaten (als die er überhaupt al zullen zijn, ik stel mijn verwachtingen niet te hoog op). Vandaag al de eerste maal gesmeerd.
 
wedde dat het niet helpt? :D

Haha, veel kans op:D, het kostte maar 8 euro, dus ik zal er in elk geval mijn broek niet aan gescheurd hebben. Mijn striemen zijn nog rood, dus mss dat het beter weggaat bij verse:p.
 
Haha, veel kans op:D, het kostte maar 8 euro, dus ik zal er in elk geval mijn broek niet aan gescheurd hebben. Mijn striemen zijn nog rood, dus mss dat het beter weggaat bij verse:p.

zorgt dat middeltje ervoor dat de striae volledig weggaan, of dat ze gewoon kleurloos worden?
 
zorgt dat middeltje ervoor dat de striae volledig weggaan, of dat ze gewoon kleurloos worden?

Ik zei tegen de apotheker, akkoord ze volledig wegkrijgen lukt niet, maar als het die striemen al wat minder laat opvallen en dezelfde kleur van mijn huid krijgen is het best ok. Hij zei dat je ze nagenoeg wel kan wegkrijgen ermee. Eerst zien en daarna geloven zeg ik dan maar. Ik heb er echt geen hoge verwachtingen van, maar baadt het niet, schaadt het niet.
 
Ik zei tegen de apotheker, akkoord ze volledig wegkrijgen lukt niet, maar als het die striemen al wat minder laat opvallen en dezelfde kleur van mijn huid krijgen is het best ok. Hij zei dat je ze nagenoeg wel kan wegkrijgen ermee. Eerst zien en daarna geloven zeg ik dan maar. Ik heb er echt geen hoge verwachtingen van, maar baadt het niet, schaadt het niet.

mooi ik ga dit logje nog eens bekijken dan :) heb opzich ook wel intresse hierin :cool:
 
Achja, gaan ze niet weg, ik ga er mij geen oog om uitwenen. Als ze dezelfde kleur van mijn huid krijgen ben ik al tevreden.
 
Er is al een duidelijke verandering merkbaar in het kleur van de striemen, het is duidelijk al vervaagd, ik ben benieuwd hoe het verder vordert.
 
en voor onze info.....

wat zit er in? welke stoffen enz?

dat vervagen gebeurt altijd zowiezo...
Bij mij zijn de oudste (7j) nog nauwelijks merkbaar

ze onstaan door onevenwichtige hormoonhuishouding, tekort aan suiker tijdens zware belasting en als 'laatste' factor eventueel uitrekking enz..

zoals eerder gezegd zal dit goedje zeker niet je antwoord zijn.
 
je hebt niet toevallig voor en na foto's ?
 
en voor onze info.....

wat zit er in? welke stoffen enz?

dat vervagen gebeurt altijd zowiezo...
Bij mij zijn de oudste (7j) nog nauwelijks merkbaar

ze onstaan door onevenwichtige hormoonhuishouding, tekort aan suiker tijdens zware belasting en als 'laatste' factor eventueel uitrekking enz..

zoals eerder gezegd zal dit goedje zeker niet je antwoord zijn.

Wat erin zit weet ik niet precies, het is zelfgemaakt van de apotheek en er staat niks op, ik moet het eens navragen.

Zoals al ettelijke malen eerder gezegd, ik verwacht er in de verste verte niet te veel van maar voor 8 euro kan je niet sukkelen. Ik weet zelf ook best wel dat je ze niet volledig wegkrijgt. Mochten ze voor een groot deel vervagen gaat dit mijn verwachtingen te boven en zal ik uiterst tevreden zijn.

Als het dan toch zeker weten mijn antwoord niet zal zijn, wat kan het jou dan schelen wat er in zit? Ik heb ze gekregen na op een goede 2 maand ongeveer 10 kg verzwaard te zijn.

Ook al gebeurt het vervangen sowieso, als dit het versnelt, hoe sneller hoe liever ik van die lelijke eendjes af ben.
 
"wat kan het jou dan schelen wat er in zit?"

doe maar al terug normaal ;)

'veel succes', met de rest ook.
 
Teringzooi is het, die striemen. Die aan mijn oksels zijn vrij mooi aan het genezen, ik wil dat zalfje niet meer smeren omdat het niet goed in de huid dringt en dus aan mijn kleren blijft plakken. Nu heb ik er nog ontdekt op mijn bovenbenen aan de binnen- en voorkant. K*tzooi. Vanavond maar eens een zonnebankje pakken.
 
dus hij werkte niet?
 
dus hij werkte niet?

Ik had de indruk dat ze sneller wat 'mooier' werden, maar goed, wat is sneller en mooier, weggaan gaan ze toch niet meer doen hé. Ik ga het nog een tijd gebruiken net voor ik mijn nest in ga, that's it.
 
Ik had de indruk dat ze sneller wat 'mooier' werden, maar goed, wat is sneller en mooier, weggaan gaan ze toch niet meer doen hé. Ik ga het nog een tijd gebruiken net voor ik mijn nest in ga, that's it.

wrm ga je het smere nog als het tog niet weggaat ?
 
'wat kan het jou schelen ' ciko?
:D
 
Back
Naar boven