Fitness Seller

Striemen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

stephanovic

Cool Novice
Lid geworden
17 jul 2014
Berichten
231
Waardering
20
Lengte
1m94
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Hey!
Ik heb nu al een aantal maanden last van striemen op mijn onderrug, ze zijn nog altijd goed zichtbaar en lijkt net of ik zweepslagen krijg thuis. :P
In hoeverre is dat normaal? Had zelf verwacht dat ze al wel wat minder zouden zijn na een aantal maanden...
 
Slecht nieuws voor je, ze zullen nog wel even blijven. Heeft met ke gains te maken, striae, een gescheurde onderhuid... Komt ook vaak voor bij zwangerschap..
 
Had ik door idd. Maar aan hoeveel maanden moet ik denken dan? Ik gok dat ik er nu toch al zo'n 6 maanden last van heb. In de zomer afgelopen jaar nog niks, daarna is het gekomen eigenlijk.
 
Ik heb er nu zo'n 4 maand last van, alleen ik heb het "geluk" dat het onder mn kont is, dat dekt de zwembroek wel haha
Ik denk dat het weggaat wanneer je niet meer groeit, zodat je onderhuid herstellen kan
 
Had ik door idd. Maar aan hoeveel maanden moet ik denken dan? Ik gok dat ik er nu toch al zo'n 6 maanden last van heb. In de zomer afgelopen jaar nog niks, daarna is het gekomen eigenlijk.

Maanden? Jaren bedoel je. ;) tenzij je stopt met trainen.
 
Ik heb ze op men reet xD
 
Ik heb ze over me pecs, dan ook echt daarzo bij mijn schouders, me biceps (boven) en delts zitten er ook onder.
Je kan er vrij weinig aan doen, vind het super kutc want ik begin nu best droog te worden en dan zie je huid hangen bij mn armen, ik kan gewoon 5 a 7cm me huid verder uitrekken bij mn arm. (Boven de oksels)
 
heb het zelf op biceps liever op rug gehad dan :P
 
Check men topic in sig ;)
 
gewoon zeggen dat ze door chick komen ;)
 
Ik heb er enorm veel gekregen opmijn bicep en overhang tussen bicep en borst heb ze nu al 2jaar en zijn enkel wat verminderd van kleur nu nog altijd lichtroze..
striemen gaan nooit meer weg jammer genoeg zelf vind ik het geen zicht .. nou ja jammer dan :D
 
Op je rug? wees blij.

Heb ze over me biceps, oksels naar borst, zijkant rug bij de vleugeltjes, schouders....... (Zie het juist als een stukje motivatie, je groeit sneller dan je huid aankan)

Wat bij mij echt hielp en waardoor je ze nu minimaal ziet is zonnebankie pakken en goed bruinen.
 
Heb op mijn achterwerk, al 2 jaar, is bijna onzichtbaar nu.
 
Striemen gaan nooit meer weg, ze kleuren lichter tot ze bijna ontzichtbaar zijn maar ze gaan niet weg.

Mijn onderrug, hamstrings, glutes zitten onder en bij mijn oksel ook nog wat. Join the club bro :D
 
Heb ze op me schouders - biceps - oksels. Niks aan te doen.

Om het niet erger te maken voor de beachboys : niveau cremen smeren voor training
 
Back
Naar boven