MuscleMeat

Strive4muscle's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zoals ik al had verwacht 95,5kg, terwijl ik nog niet de kans had het toilet te bezoeken. Dus ik ga er vanuit dat ik heel kort op 95 zit.

Vandaag armdagje en kcals al de kcals rustig naar 3200 gebracht... eigenlijk alleen vetten die omhoog gaan want die stonden echt heel laag.

Zal straks weer loggen.
 
Na 1 dag zonder dnp merk ik al verschil! Voel me stukken fitter. Niet meer dat laveloze gevoel wat ik ook tijdens de prep had, Cardio op mn offday ging ook 10x beter shape gecheckt en deze zag er nu al heel leuk uit om een blast te beginnen :)

Nu even een kwestie van die 95-95,5kg aan te houden. Vetpercentage kan ik pas wat van zeggen als het vocht weg is, huid is wat dikker dan anders (wat dus vocht is) schat een 7%.

Vandaag een cheatmeal met de vriendin, morgen een low dagje en maandag terug de kcals op 3200-3500.
 
Die cruise heeft ook niet zo lang geduurd merk ik:p
Lekker der tegenaan maat!
 
Die cruise heeft ook niet zo lang geduurd merk ik:p
Lekker der tegenaan maat!
Klopt idd, net geen 4 weken :p na deze wordt het sws een lange tijd cruisen (oktober)... of... off... vandaar nu even genieten en zoveel mogelijk gains pakken. Volgend jaar afstuderen, daarna komen pas weer wedstrijd plannen.
 
Na 1 dag zonder dnp merk ik al verschil! Voel me stukken fitter. Niet meer dat laveloze gevoel wat ik ook tijdens de prep had, Cardio op mn offday ging ook 10x beter shape gecheckt en deze zag er nu al heel leuk uit om een blast te beginnen :)

Nu even een kwestie van die 95-95,5kg aan te houden. Vetpercentage kan ik pas wat van zeggen als het vocht weg is, huid is wat dikker dan anders (wat dus vocht is) schat een 7%.

Vandaag een cheatmeal met de vriendin, morgen een low dagje en maandag terug de kcals op 3200-3500.
Had het ook! Direct dag erna beter gevoel!
 
Na 1 dag zonder dnp merk ik al verschil! Voel me stukken fitter. Niet meer dat laveloze gevoel wat ik ook tijdens de prep had, Cardio op mn offday ging ook 10x beter shape gecheckt en deze zag er nu al heel leuk uit om een blast te beginnen :)

Nu even een kwestie van die 95-95,5kg aan te houden. Vetpercentage kan ik pas wat van zeggen als het vocht weg is, huid is wat dikker dan anders (wat dus vocht is) schat een 7%.

Vandaag een cheatmeal met de vriendin, morgen een low dagje en maandag terug de kcals op 3200-3500.

Hmmm cardio heb ik 0 problemen mee, weightraining daarintegen.. <8% crew checking in!
 
Vandaag gestart met de blast!
Gewicht: nog steeds 95-95,5kg vetpercentage laat ik aankomende donderdag opmeten.
Kcals: 3200-3500 na de meting ga ik dit stapsgewijs opvoeren. Ben er ook aan het denken om van 6 meals naar 7 meals te gaan aangezien ik altijd met hongermomenten zit overdag.

Zo net gestart met Turinabol deze zal ik 25mg in de morgen nemen en 25mg pre workout (18:00)
Ook is de eerste inject erin gegaan:
0,5ml test c (100mg) 2x per week
Med-mutasion mix 1,2ml dit wordt eod gezet

wekelijks:
200mg test c
1000mg bold
500mg primo
375mg tren a
375mg mast p

Voel me fitter met de dag! Nu zie ik pas wat voor gif dnp is. Het ergste van alles vond ik nog het doorweekt wakker worden, afschuwelijke stank.
Ondanks de cheat van afgelopen weekend, waar ik me toch wel heb laten gaan, is de schade nihil denk dat er nog wat dnp overblijfselen in me zaten :P.

Vanavond staan de borst en triceps op de planning, zal hem weer loggen ;)
 
Even voor de duidelijkheid

Je zet 2,45 gram aas per week?

Waar is de hgh dan? :D
 
Even voor de duidelijkheid

Je zet 2,45 gram aas per week?

Waar is de hgh dan? :D
mk677 atm, misschien heel misschien dat er nog 2-3iu hgh bij gaat komen :P maar dan zou ik pas 20 mei kunnen bestellen.
 
Damn dikke dosis. Die Med Mutasion is wel een heel mooi product als er in zit wat 't label claimt. Jammer dat ik geen Tren kan pakken.
 
mk677 atm, misschien heel misschien dat er nog 2-3iu hgh bij gaat komen :P maar dan zou ik pas 20 mei kunnen bestellen.


HGH is altijd een zeer goede toevoeging. Zelfs op 2iu/dag.
 
HGH is altijd een zeer goede toevoeging. Zelfs op 2iu/dag.
De gast waar ik wil bestellen is volgens mij dezelfde waar jij ze haalt :p hij had pas weer vanaf 20 mei op voorraad, kan gelukkig wel wat van een vriend lenen dus even kijken wanneer ik start.

Ik heb ook nog 1500 IU aan slin (Humalog) van de apotheek liggen. Maar om nu aan de slin te gaan vind ik eigenlijk nog te vroeg...
 
Weegschaal tikte vanmorgen 94,6kg aan! Vocht van de dnp is er nu uit het gaan. Nu zie ik de magie pas gebeuren. Stond echt weer goed droog vanmorgen, benieuwd naar de meting donderdag.
Kcals wel gelijk opgekrikt naar 3500. Carbs laat ik zo rond de 430-450 hangen, vetten gaan nu iets hoger :)

Straks legday


Training van gister:

Bankdrukken
15x60kg
12x100kg
10x110kg
8x120kg
5x130kg drop 6x90kg drop 8x60kg

Incline chest press
15x60kg
12x80kg
12x80kg
12x80kg

Machine fly
15x86kg
15x95kg 1 1/2 herhaling = 1
12x100kg partials aan het einde
12x100kg partials aan het einde

Decline chest press
12x120kg
12x120kg
12x120kg

Db pullover
15x36kg
12x42kg

Cable fly
15x25kg
12x30kg

Rope pushdowns
20x25kg
15x30kg
12x32,5kg
12x32,5kg

Db overhead triceps ext
12x40kg
10x42kg
10x42kg

cable pushdowns
3x12x12,5kg

behind the head cable pushdowns
3x12x45kg

20 min incline loopband
 
Slopende Legday gehad! Krampen tijdens het trainen en lopen atm is geen pretje, morgen denk ik al helemaal niet haha.

Legs:

Squats
15x70kg
12x120kg
10x150kg
8x180kg
7x200kg

Hacksquat
4 sets van 100kg 12 reps

Laatste set dropset 20 reps

Hier had ik krampen als een malle:o

Leg ext
5 sets 15 reps met 3 sec vasthouden op de top

Sissy squats met lunges supersetten 4 sets 20 reps lichaamsgewicht

Seated calf raise
4 sets 25 reps

Standing calf raise
4 sets 10-12 reps (iedere set gewicht verhogen)

Onmogelijk Hamstrings te trainen zn krampen en pomp, deze doen we later deze week wel.

5 min fietsen en toen was de koek op. Morgen maar wat langer cardio:p
 
  • Like
Waarderingen: Mr94
De gast waar ik wil bestellen is volgens mij dezelfde waar jij ze haalt :p hij had pas weer vanaf 20 mei op voorraad, kan gelukkig wel wat van een vriend lenen dus even kijken wanneer ik start.

Ik heb ook nog 1500 IU aan slin (Humalog) van de apotheek liggen. Maar om nu aan de slin te gaan vind ik eigenlijk nog te vroeg...

Ja ik heb net besteld bij iemand anders. Hadden een mooie promo.

Insuline is iets waar ik weinig vanaf weet. Maar voor iemand als jij kan (altijd lean) dit wel helpen.
 
Hgh + insuline is 1+1=4
Als je zoveel geld spendeert aan hgh zou ik de slin zeker niet achterwege laten.
 
Gister kcals net wat over de 3500 laten gaan met de carbs nogaltijd rond de 430-450 eiwitten op 220 en vetten 90+. Alsnog afgevallen naar 94,3kg en vervolgens nog naar de wc gegaan.. Onderhoud ligt dus echt wel hoger :) we gaan het geleidelijk aan opvoeren, geen overhaast gedoe. Kuur bevalt me nu al heel goed! pumps en look in de gym zijn nu al geweldig en er is nog geen week om. Toch wil ik z.s.m. de HGH erin gaan knallen en maybe nog gaan experimenteren met de slin. Maar dan kom ik eerst nog heel wat research te doen. Doel is namelijk om dit vetpercentage te maintaine en er vvm op te plakken. Voor mij hoeft de snelle gewichtstoename niet meer, ongezond en deste langer cutten om weer tot een acceptabel bf te komen.

Vanavond worden de rug en biceps aangepakt! Zal straks wel weer loggen ;)
 
Back
Naar boven