AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

ben je veel sterker geworden op de bench?
Idd, een stuk sterker geworden 2 weekjes niet mee gestart tijdens borstdag en nu nog eens begonnen en repte de 100kg heel makkelijk uit. Nog nooit met z'n goeie vorm 140x6 weten te duwen.
Helaas nog steeds de zwakste van de grote drie, maja wie doen hier aan bb en niet aan powerliften :P
 
Legday:

Leg ext (1-2 sec vasthouden bovenaan)
20x56kg
15x77kg
12x99kg
10x117kg

Squats
15x70kg
12x120kg
10x170kg
8x200kg
6x220kg

Reverse hacksquat (onderaan 3 sec vasthouden)
10x150kg
3x10x200kg

Horizontal legpress
3x15x150kg
Laatste set superset met sissy squat machine till fail

Stiff legged dl
12x100kg
3x12x120kg

Seated hamstring curl
15x77kg
12x98kg
2x10x117kg

Seated calf raise
5 sets 8-10

Standing calf raise
5 sets 15-20

Benen zullen morgen weer geweldig aanvoelen... als ik nu al aanspan staat de kramp er al in:p onder het squatten zag ik toch ook wel dat ik aardig wat Outer sweep erbij heb gekregen dus die brutal legdays beginnen hun vruchten af te werpen!

Morgen maar weer eens op de weegschaal gaan staan. Ik verwacht weer richting de 103.
 
Dat is een beste benen training. Goeie squat ook!
 
Dat is een beste benen training. Goeie squat ook!
Thanks man, was heavy as fuck moest bij elke set weer even de tijd nemen om de moed bij elkaar te rapen :p
 
Gewicht vanmorgen 103 kg en leaner dan vorige week!
Kcals gaan ook weer iets omhoog tot eind aan de week en dat kijken, beter kleine stapjes dan zijn aanpassingen zo gemaakt :)

4900-5000 kcals vanaf vandaag, eiwitten en koolhydraten worden iets verhoogd vetten hou ik op 100gr.

Zoals ik had verwacht, heftige spierpijn :P
Vanavond wederom een leuke training namelijk rug en biceps!
 
Rug Biceps van gister:

(dit op de supported station)
50 pulls ups 5x10
25 chin ups 2 sets
25 reverse grip pull ups 2 sets

Close grip machine row (1 sec hold, bovenaan peak contractie)
12x130kg
12x140kg
10x150kg
10x150kg

Lat pulldowns
12x85kg
10x95kg
10x100kg
10x100kg

Db row
4x12x50kg

Pullovers
15x30kg
3x12x37,5kg

Wide grip cable row
12x75kg
12x85kg
10x95kg
10x105kg

Seated db curl (super strict)
15x14kg
12x16kg
8x18kg
8x18kg

Preacher curl macine
3x12x60kg

Hammer curl
12x26kg
12x28kg
10x30kg dropset 12x14kg

21's
30kg 3 sets

20 min incline loopband

Super training, kreeg weer veel reactie om me heen :P weegschaal gaf ook gelijk reactie vanmorgen 104kg! Net zoals vorige week, einde vd week sta ik weer wat vochtiger. Het doel van 105kg komt steeds dichterbij en we hebben nog 4 weken en zoals jullie weten slow and steady wins the race :) Kwaliteit geen kwantiteit.
 
doe je deadlifts of rackpulls? of geen van beide
Grappig dat je het vraagt, zal er a.s. zaterdag weer mee beginnen. Deadliften was m'n sterkste lift, maar bodybuilding gericht bracht het me niet zo heel veel. Ook omdat het je complete CNS op de flikker geeft.
Toch ga ik het weer een kans geven, dit keer niet tijdens m'n backdays maar m'n hamstring focused days. Rack pulls gooi ik hier en daar wel nog tijdens mijn backdays erin.
 
Grappig dat je het vraagt, zal er a.s. zaterdag weer mee beginnen. Deadliften was m'n sterkste lift, maar bodybuilding gericht bracht het me niet zo heel veel. Ook omdat het je complete CNS op de flikker geeft.
Toch ga ik het weer een kans geven, dit keer niet tijdens m'n backdays maar m'n hamstring focused days. Rack pulls gooi ik hier en daar wel nog tijdens mijn backdays erin.
ik doe enkel dumbbell stiff legs en heeeel af en toe rackpulls
 
ik doe enkel dumbbell stiff legs en heeeel af en toe rackpulls
Rug was vroeger een van mijn achterliggende spiergroepen, de boosdoener was de deadlift. Aangezien ik vaak mijn rugtrainingen begon met deadlifts was de tank al half leeg wanneer ik begon met de resterende oefeningen. Meer dan een half jaar mee gestopt en nu is rug een van de best ontwikkelde spiergroepen :P

Yes, beide oefeningen doe ik ook nog steeds. Stiff legs afwisselend op de barbell, dumbells of machine.
 
Rug was vroeger een van mijn achterliggende spiergroepen, de boosdoener was de deadlift. Aangezien ik vaak mijn rugtrainingen begon met deadlifts was de tank al half leeg wanneer ik begon met de resterende oefeningen. Meer dan een half jaar mee gestopt en nu is rug een van de best ontwikkelde spiergroepen :P

Yes, beide oefeningen doe ik ook nog steeds. Stiff legs afwisselend op de barbell, dumbells of machine.
Ik deadlift al langer als 2 jaar niet meer, rackpulls doe ik soms op het einde van backdays. Ik doe enorm veel pull variaties met wat rows erbij en mijn rug is mijn meest ontwikkelde spiergroep
 
Ik deadlift al langer als 2 jaar niet meer, rackpulls doe ik soms op het einde van backdays. Ik doe enorm veel pull variaties met wat rows erbij en mijn rug is mijn meest ontwikkelde spiergroep
Zag het idd op je foto's Huge as fuck man! Zowel wijdte als dikte on point. Idd rack pulls op het einde om nog even elke vezel in de rug te verwoesten. Niet als een bezetenen stuiteren, maar een gecontroleerde beweging!
 
Zag het idd op je foto's Huge as fuck man! Zowel wijdte als dikte on point. Idd rack pulls op het einde om nog even elke vezel in de rug te verwoesten. Niet als een bezetenen stuiteren, maar een gecontroleerde beweging!
ja nu alleen die legs nog bijbenen (no pun intended)
 
Kcals blijven voorlopig mooi op 5000 staan. Gewicht vanmorgen wederom 104, maar begin lomp AF te worden. Denk dat ik vanuit deze opzet mooi kan recompen aankomende weken, wat vet verliezen en misschien nog de 105kg aantikken, maar mobiliteit vind ik ook belangrijk. Trainingen gaan gewoon absurd lekker, deze week zowat elke training PR's gezet op meerdere lifts. Een belachelijk goeie pomp vanaf set nr 1 en de opmerkingen blijven maar komen (en zelf nogaltijd niet tevreden :P).
 
Kcals blijven voorlopig mooi op 5000 staan. Gewicht vanmorgen wederom 104, maar begin lomp AF te worden. Denk dat ik vanuit deze opzet mooi kan recompen aankomende weken, wat vet verliezen en misschien nog de 105kg aantikken, maar mobiliteit vind ik ook belangrijk. Trainingen gaan gewoon absurd lekker, deze week zowat elke training PR's gezet op meerdere lifts. Een belachelijk goeie pomp vanaf set nr 1 en de opmerkingen blijven maar komen (en zelf nogaltijd niet tevreden :P).
Ga je ooit echt tevreden zijn dan? haha ik niet in ieder geval :D
 
Back
Naar boven