AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oké vanmorgen even de 105 kg aangetikt, aangezien gister m'n cheatmeal/cheatday was had ik wel wat gewichtstoename verwacht. Plan voor komende 2 weken is zoals eerder ook al vermeld recompen! Kcals blijven gelijk, spiegel in de gaten houden en progressive overload in de gym is waar we heen streven. Na 2 weken gaan we de kcals nog even vasthouden of al langszaam verlagen, dnp ga ik me niet aan wagen in dit weer en een crash dieet om zsm gewicht te verliezen is ook en no go. Aangezien ik over 7 weekjes op vakantie ga moeten we wel weet in een zieke shape erbij staan :cool: de doelstelling is om op 6% uit te komen en zo min mogelijk kilo's in te leveren (100kg zou echt epic zijn :p) Wanneer we het gedeelte van cutten gaan starten zal ik het wat meer hebben over hoe ik het ga aanpakken mbt voeding.
 
Oké vanmorgen even de 105 kg aangetikt, aangezien gister m'n cheatmeal/cheatday was had ik wel wat gewichtstoename verwacht. Plan voor komende 2 weken is zoals eerder ook al vermeld recompen! Kcals blijven gelijk, spiegel in de gaten houden en progressive overload in de gym is waar we heen streven. Na 2 weken gaan we de kcals nog even vasthouden of al langszaam verlagen, dnp ga ik me niet aan wagen in dit weer en een crash dieet om zsm gewicht te verliezen is ook en no go. Aangezien ik over 7 weekjes op vakantie ga moeten we wel weet in een zieke shape erbij staan :cool: de doelstelling is om op 6% uit te komen en zo min mogelijk kilo's in te leveren (100kg zou echt epic zijn :p) Wanneer we het gedeelte van cutten gaan starten zal ik het wat meer hebben over hoe ik het ga aanpakken mbt voeding.
ga is cutten joh bolle :P
 
ga is cutten joh bolle :P
Liefste doe ik dat ook al met dit weer, maar gaat net lekker met de gains en 5 weken moet genoeg zijn om op 6% te komen dus nog even doorzetten.
 
Liefste doe ik dat ook al met dit weer, maar gaat net lekker met de gains en 5 weken moet genoeg zijn om op 6% te komen dus nog even doorzetten.
ik ook voel me chubby en fluffy :roflol:

vooral het vocht achter me tepel irriteer ik me mateloos aan maar goed trekt wel weer weg
 
ik ook voel me chubby en fluffy :roflol:

vooral het vocht achter me tepel irriteer ik me mateloos aan maar goed trekt wel weer weg
Haha, ik ken dat chubby gevoel ene moment voel je je buff andere moment vet, heel maf. Ik heb het ook steeds bij een bulk als ik bij een bepaald punt kom met m'n kcals. Honger gevoel is nog maar de bloat etc:p

Even volhouden man deste harder je dalijk tijdens je cut gaat! Heb m'n hele voedingsprotocol per week al klaarliggen, beetje van m'n wedstrijdprep overgenomen.. nu wel met wat meer kcals, maar zal iets sneller droppen omdat de cut maar 5-6 weken duurt ipv 12. Kan niet wachten:p
 
Altijd wel iets last van acne, maar nu weer hevige uitbraken op de rug sinds dat ik de kcals verhoogd heb. Waar kan dit aan liggen? vetten, eiwitten, suikers?
Gewoon al klote op nu een tanktop aan te doen laat staan dat ik dalijk rondloop zonder shirt op vakantie.. Roa gaat het niet worden i.v.m. weer en het korte termijn tot aan de vakantie/zon.
 
Altijd wel iets last van acne, maar nu weer hevige uitbraken op de rug sinds dat ik de kcals verhoogd heb. Waar kan dit aan liggen? vetten, eiwitten, suikers?
Gewoon al klote op nu een tanktop aan te doen laat staan dat ik dalijk rondloop zonder shirt op vakantie.. Roa gaat het niet worden i.v.m. weer en het korte termijn tot aan de vakantie/zon.
Idem hier, net wezen trainen met een trui:o 3liter gedronken en nog dorst.

Ik merk dat zweten bij mij de boosdoener is. Meer bepaald: sommige kleren doe ik 2 dagen na elkaar aan, en de slechtste: mijn bed. Na een aantal dagen is die aan verversing toe.
 
Idem hier, net wezen trainen met een trui:o 3liter gedronken en nog dorst.

Ik merk dat zweten bij mij de boosdoener is. Meer bepaald: sommige kleren doe ik 2 dagen na elkaar aan, en de slechtste: mijn bed. Na een aantal dagen is die aan verversing toe.
Jup zweten al helemaal! Nadat ik klaar ben met trainen verschoon ik al m'n gezicht en armen onder de kraan en thuis gelijk onder de douche anders is het al helemaal feest. Broeken doe ik 2 dagen achter elkaar aan, maar elke dag een nieuw t-shirt en het bed wordt 2x per week nieuw overgetrokken. Heb al apart wasmiddel etc, want heb al een klote huid van mezelf (eczeem). Maar nu net zo rond vakantie tijd... tering.
 
De training van gisteren was borst en triceps:

Incline bp
15x60kg
12x100kg
10x110kg
6x120kg
6x110kg

Flat smith machine bp (paused repped)
15x50kg
12x70kg
10x80kg
8x90kg

Incline db fly
12x22kg
12x24kg
12x26kg
12x28kg

Neutral grip chest press
4x12x70kg

Cable flys
4x15x27,5kg

Rope pushdown
15x23kg
12x30kg
12x32kg
12x35kg

Overhead db ext
15x40kg
12x44kg
12x44kg
8x50kg

v-bar triceps pushdown
4x12x30kg

20 min fietsen

Lekkere training, wederom een goeie pomp. Alleen merk ik hier en daar wat kleine pijntjes, wss omdat ik de laatste weken 110% in de gym ben het geven. Dus ik plan voor de zekerheid nog een extra rustdag in deze week.

Bloat is nu niet meer leuk en het gewicht stagneert. Ik lijk wel droger te worden. Maar als je 7 maanden zwanger bent en vochtig lijkt dat niet zo :P Volgende bulk zal all out zijn, maar nu wilde ik m'n vetpercentage zo min mogelijk laten oplopen dus had ik maar 1 cheat per week die ik binnen de kcals probeerde te plaatsen. In de winter is dat minder erg.

Volgende week zet ik de vetten terug naar 70-80gr en verlaag ik iets in koolhydraten. Om te kijken wat voor invloed dit heeft op de acne. De week erna begint de echte cut. De eerste 3 weken zullen heel simpel zijn.. medium carb/low fat en de laatste 2-3 weken ga ik carbcyclen. Hgh verlaag ik naar 4 iu pd vanaf volgende week, maar op rustdagen zet ik dan 2iu.

Ben wel benieuwd wat ik de afgelopen weken heb opgebouwd. Om me heen hoor ik in iig dat ik een formaatje groter ben. Nu dus weer de condition on point krijgen. Maar eerst nog even deze week rond de 5000 kcals blijven hangen en in het weekend van een epic cheatmeal genieten :)
 
Waarom denk je dat lager gaan in kh en hoger in vetten je acne ten goede komt? Merk het zelf ook en weet bijna zeker dat het door het zweten komt sinds de hogere temperaturen. Ben totaal niet gevoelig voor acne; amper tot geen last puberteit, androgene AAS, chocola en noem maar op. Maar sinds een 2tal weken is het redelijk aanwezig en de link is dan gemakkelijk te leggen. In vergelijking met anderen is het misschien niks maar voor mij zijn een paar van die gore dingen al te veel gezien ik het nooit heb eigenlijk.

Maarja we kunnen moeilijk na elke zweetdruppel onder de douche springen :)
 
Low dose roa mee laten lopen tegen acne? Ik neem zelf al een tijdje 3*20 mg per week (hg) en mijn huid ziet er spik en span uit :)
 
Waarom denk je dat lager gaan in kh en hoger in vetten je acne ten goede komt? Merk het zelf ook en weet bijna zeker dat het door het zweten komt sinds de hogere temperaturen. Ben totaal niet gevoelig voor acne; amper tot geen last puberteit, androgene AAS, chocola en noem maar op. Maar sinds een 2tal weken is het redelijk aanwezig en de link is dan gemakkelijk te leggen. In vergelijking met anderen is het misschien niks maar voor mij zijn een paar van die gore dingen al te veel gezien ik het nooit heb eigenlijk.

Maarja we kunnen moeilijk na elke zweetdruppel onder de douche springen :)

Ik heb exact hetzelfde. Sinds de temperaturen zijn gestegen heb ik oppervlakkig wat bultjes/blaasjes hier en daar. Het is niet veel, maar wel aanwezig aan de oppervlakte van de huid. Het is zeker geen hardnekkige acne of diepe ontstekingen. Daarbij zit ik momenteel erg laag in de kh en redelijk hoog in de vetten. Ik zit ook laag in de kcals. Gezien het zich ook vormt aan het oppervlakte lijkt het me dat het meer door vervuiling aan het huidoppervlak komt, dan door een intern probleem. Ik denk dat we dit maar gewoon moeten accepteren met dit weer haha.
 
Waarom denk je dat lager gaan in kh en hoger in vetten je acne ten goede komt? Merk het zelf ook en weet bijna zeker dat het door het zweten komt sinds de hogere temperaturen. Ben totaal niet gevoelig voor acne; amper tot geen last puberteit, androgene AAS, chocola en noem maar op. Maar sinds een 2tal weken is het redelijk aanwezig en de link is dan gemakkelijk te leggen. In vergelijking met anderen is het misschien niks maar voor mij zijn een paar van die gore dingen al te veel gezien ik het nooit heb eigenlijk.

Maarja we kunnen moeilijk na elke zweetdruppel onder de douche springen :)
Hoger in vetten? Volgens mij heb je niet goed gelezen, ik zit m'n vetten terug op 70-80gr ze staan namelijk nu op 100-105gr. Het idee erachter is 1. kcals terug naar onderhoud brengen 2. Kijken wat het doet m.b.t. de acne. Bij mij is het al een heletijd aanwezig. Gewoon een klote huid helaas, maar nu zo erg dat er diepe ontstekingen bijzitten en voordat de ene weg is, komt de andere weer tevoorschijn. Zo erg dat ik nu met littekens op de rug rondloop. Ga nu 1x pw onder de zonnebank en anders toch maar een low dose roa proberen... Is niet anders maar zo ga ik niet naar een zwembad. Kun je het beste fysiek ter wereld hebben maar die acne verknald dan alles imo.
 
Low dose roa mee laten lopen tegen acne? Ik neem zelf al een tijdje 3*20 mg per week (hg) en mijn huid ziet er spik en span uit :)
Als het over een 2 tal weken niet beter.. gaat hem dat ook worden. In het verleden ook gedaan en toen was m'n huid super.
 
Ik heb exact hetzelfde. Sinds de temperaturen zijn gestegen heb ik oppervlakkig wat bultjes/blaasjes hier en daar. Het is niet veel, maar wel aanwezig aan de oppervlakte van de huid. Het is zeker geen hardnekkige acne of diepe ontstekingen. Daarbij zit ik momenteel erg laag in de kh en redelijk hoog in de vetten. Ik zit ook laag in de kcals. Gezien het zich ook vormt aan het oppervlakte lijkt het me dat het meer door vervuiling aan het huidoppervlak komt, dan door een intern probleem. Ik denk dat we dit maar gewoon moeten accepteren met dit weer haha.
Helaas is dit toch wel om serieus te nemen, hier en daar wat talg of acne hoor je me ook niet over zeuren. Maar ik heb echt diepe ontstekingen, wat resulteert in littekens. Overal vlekken op de rug.
 
Training van gister:

Rug en biceps

T-bar rows
12x25kg
12x50kg
12x75kg
10x90kg
8x90kg

v-bar Pulldowns
15x70kg
12x85kg
12x95kg
10x105kg

V-bar cable row
15x70kg
12x80kg
10x95kg
10x105kg

High row
15x80kg
12x90kg
10x100kg
10x110kg

Reverse grip pulldown machine
4x12x100kg

Ez-bar curls
15x30kg
12x40kg
10x50kg
10x50kg

Preacher curl
15x12kg
15x14kg
12x16kg
10x18kg

close grip cable curl
12x35kg
2x10x40kg

Db hammer curl
15x20kg
12x22kg
10x24kg dropset 10x12kg(1 sec hold)

Sneller uitgeput door de hitte en het zweet druppelde van me af! Toch nog een lekkere training kunnen neerzetten. Vandaag nog even wat schouders en nek werk met wat cardio en donderdag een rustdag.
 
Training gisteren:

Schouders+ nek en wat cardio

Seated bb shoulder press
15x60kg
12x80kg
10x90kg
5x100kg
10x80kg

Neutral grip shoulder press
4x10x70kg (3 sec negatief, constante spanning)

Db side lateral raise
15x16kg
15x18kg
15x20kg
15x22kg
12x24kg

Reverse pec deck ss 20 plate front raise
4x12x80kg ss 4x15x20kg

Upright rows
4x12x45kg

Dumbell shrugs
4x12x50kg

Reverse stand smith machine shrugs
3x12x100kg


20 min incline loopband

Lekkere snelle training, lekker pomp! Kan niet wachten om langzaam te beginnen met shredden, zie nu duidelijk dat ik meer spiermassa heb. Vanmorgen nog eens op de weegschaal gaan staan en hij tikte 105,1kg aan terwijl m'n kcals onveranderd zijn. Vetpercentage is nog vrij laag, eerste week zal er een flink pak vocht en maaginhoud afgaan want aan vet hoeven we niet veel kwijt te spelen lijkt het wel, dus echt afzien in die 6 weken is niet echt nodig :P. Vandaag rustdag en morgen legday.
 
De cut is begonnen heren!

Startgewicht: 105kg

Kcals starten op 3500/3600

e/k/v/ verhoudingen: 220 eiwitten / 440 koolhydraten / 75 gr vetten

Krachttraining 5-6x per week elke spiergroep 1x pw achterliggende 2x.

Cardio: 4x 30 minuten

Vandaag staat borst en triceps op het programma, zal hem straks wel even loggen ;)
 
Back
Naar boven