MuscleMeat

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Ben wel benieuwd naar je kuur
 
Update:

Kerstdagen overleefd en tijdens deze dagen niks van macros geteld, in ding was zeker in een calorietekort zat ik niet :p

Tweede kerstdag toch even op de weegschaal gaan staan en deze tikte de 108+ aan. Gelijk de sportschool in waar ik al een vieze pomp in de borst had na set nr 1. Kracht was natuurlijk veel hoger dan normaal (meer rust en kcals). Nu 2 dagen weer clean en we staan op 105kg. Alleen nog oud en nieuw overleven kwa cheats en dan is het weer terug in het oude ritme. Kcals zet ik dan op 4400, vetten ga ik beperken tot ontbijt en pre bed meal en de rest van de dag worden carbs met eiwitten.

Fijne jaarwisseling alvast!
 
Update:

Test mix vervangen voor test e, ik had het idee dat de test mix zorgde voor acne, vandaar dat ik overgestapt ben naar een andere ester om te kijken of ik enig verschil ga merken. Van 800mg test mix naar 750mg test e. Voor de rest nog steeds bezig op 800mg bold en 300mg para EW.

Gewicht staat nu op +-105-106kg, met wat meer vocht dan normaal. op trainingsdagen staan de kcals op 4500 en rustdagen 4000. Kracht is de afgelopen weken heel erg toegenomen. Gewichten die ik normaal gesproken met pijn en moeite verplaats gaan nu ineens easy. Nog 4-5 weken knallen.
 
Update:

Het was idd de test mix die voor de spike in acne heeft gezorgd, nu ineens weer een heel stuk rustiger op test e. Laatste keer test mix geweest dus. Gewicht stond vanmorgen op nuchtere maag op 106,5kg. Kcals zijn afhankelijk per dag. Tijdens rustdagen 4300-4500 en trainingsdagen zit ik op 4700-4800 en soms zelf op legdays 100-200 kcals meer. Kracht is op een all-time high. Voor het eerst dat ik mooie setjes van 6 herhalingen kan maken met 140kg op de bench. Squats zat ik vorige week op 220kg voor reps, maar ga ik aankomende week eruit halen aangezien ik last heb van wat pijntjes in m'n linker quad, wat denk ik met het squatten te maken heeft. Oohja Hgh is er ook sinds vorige week uit, ook niet van plan nieuwe te halen i.v.m. kosten. Zeker een nuttig goedje, wanneer je een serieuze bodybuilder bent. Misschien in de toekomst wanneer geld geen probleem is.


Plan voor nu is om nog 2 weekjes door te bulken (dan is ook m'n blast afgelopen)
Vervolgens 6 weken cruisen op 1ml test
Bloedprikken en wanneer alles oke is begin april start cut/recomp blast.

Eerste gedeelte hiervan zal ik cutten naar een 6-7% zoals vorig jaar om te zien wat ik heb opgebouwd in het afgelopen jaar en wellicht dat ik een fotoshoot doe. De resterende tijd / zomer proberen om in goeie shape te blijven en wat vvm op te bouwen.
 
Laatst bewerkt:
Update:

Nog 1 ml para morgen en dan is het einde blast. Dik tevreden met wat het me heeft opgeleverd! Sta nu op een 107.5kg afgelopen maandag tikte ik even de 110kg in de ochtend maar de dag ervoor was ook een epische AYCE sushi cheat. Afgelopen week toch hoger in de kcals gezeten (5000-5400) en werkelijk op elke lift weten neer te zetten. Om een beeld te geven van m'n huidige krachtstats: 160kgx2 bench, 270kgx1 deadlift, 240kgx3 squat. Voor nu even een tijdje cruise, wellicht dat ik volgende week toch al begin met het verlagen van m'n kcals en lichtelijk begin met cutten. Aangezien ik iemand ben die altijd doelen stelt :p. Ben benieuwd om te zien wat ik nu uiteindelijk heb opgebouwd in de afgelopen periode.
 
Hoe lang heb je geblast? Leek heel kort deze keer :P

Flinke gewichten til je ook
 
Hoe lang heb je geblast? Leek heel kort deze keer :P

Flinke gewichten til je ook
Dit keer relatief kort met wat ik normaal doe, exact 10 weken :) Tuurlijk kon ik nog wat weken doorgaan, maar de rek is er bijna uit voor mijn gevoel. Lijkt me een beter plan om nu weer m'n vetpercentage rond de 6% te krijgen en vanuit daar weer te rebounden en niet hoger op te laten lopen dan 8%. Dat is het plan van m'n coach en ik aangezien de kans bestaat dat ik ergens dit najaar weer een wedstrijd ga doen.
 
respect man 87kg begonnen 108kg eindigen.. zeer mooie log.
 
respect man 87kg begonnen 108kg eindigen.. zeer mooie log.
Dankjewel, leuk om te horen! Als ik me bedenk dat ik ergens 6 jaar geleden ben begonnen op een 59-60kg :o en na een 3 jaar natural te hebben getraind op een 85-86kg uitgekomen. Toen toch de stap genomen om te beginnen met m'n eerste kuur.
 
Dankjewel, leuk om te horen! Als ik me bedenk dat ik ergens 6 jaar geleden ben begonnen op een 59-60kg :o en na een 3 jaar natural te hebben getraind op een 85-86kg uitgekomen. Toen toch de stap genomen om te beginnen met m'n eerste kuur.

Ik kan me idd nog herinneren hoe je uitzag toen je bij bf begon te trainen en heb fotos gezien hoe je dr nu bijstaat...respect!
 
Ik kan me idd nog herinneren hoe je uitzag toen je bij bf begon te trainen en heb fotos gezien hoe je dr nu bijstaat...respect!
Haha Thanks! Dan kennen we elkaar vast en zeker? Train je er ook nog?
 
Van zien iig wel...train dr al een hele tijd niet meer aangezien ik toen verhuisd was en de selection toen dichterbij was voor mij
 
Hoe erg is de acne? En hoe hardnekkig? En ben je er voor jezelf achter waar het van komt?
 
Ja dat lijkt het deze blast geweest te zijn. Maar ik meen dat hij er in eerdere cycles ook flink last van had.

Of nam je al die tijd test mix?
Ah op die toer. Dan heb ik verder niks gezegd.
 
Ja dat lijkt het deze blast geweest te zijn. Maar ik meen dat hij er in eerdere cycles ook flink last van had.

Of nam je al die tijd test mix?
Ik heb over het algemeen erg veel last van acne op m'n rug en kont. Echt ontstekingen.. neemt wel steeds meer af met roa nu, maar dat is echt een kwestie van maanden. Het probleem nu is gewoon de littekens. Ik ben er gewoon heel gevoelig voor, high test is de grootste boosdoener, shitty voeding speelt ook een rol. Ik merk gelijk aan m'n huid, wanneer m'n voeding niet goed is. Dit heb ik vooral met gluten. Met aas probeer ik het nog altijd uit te vogelen... ik denk dat het vooral dht gerelateerd is (high test), maar het gekke is dat ik met cycles waarin ik tren/mast combineerde en ook bij winstrol gewoon geen acne had. Blijft uitzoeken waarin het ligt, nu is het een periode waarin het wat minder is.
 
Ik heb over het algemeen erg veel last van acne op m'n rug en kont. Echt ontstekingen.. neemt wel steeds meer af met roa nu, maar dat is echt een kwestie van maanden. Het probleem nu is gewoon de littekens. Ik ben er gewoon heel gevoelig voor, high test is de grootste boosdoener, shitty voeding speelt ook een rol. Ik merk gelijk aan m'n huid, wanneer m'n voeding niet goed is. Dit heb ik vooral met gluten. Met aas probeer ik het nog altijd uit te vogelen... ik denk dat het vooral dht gerelateerd is (high test), maar het gekke is dat ik met cycles waarin ik tren/mast combineerde en ook bij winstrol gewoon geen acne had. Blijft uitzoeken waarin het ligt, nu is het een periode waarin het wat minder is.

Zwaar klote gewoon! Ik had het na 7 weken en de gehele PCT. Bijna dagelijks een ontsteking die vervolgens wekenlang zichtbaar blijft op die bleke huid van me.

Voor mij eerlijk gezegd rede genoeg om AAS te laten liggen. Maar oorzaak achterhalen is zeer lastig omdat het heel veel redenen kan hebben. Schommelingen in test, DHT, misschien ook oestrogeen? Ik denk als je er gevoelig voor bent, dat je er niet aan ontkomt.

Schijnt dat je met SARMS dit niet hebt. Zou me verbazen. Dat is opzich het proberen waard.

Kleine tip. Aleppo zeep met 40% laurier werkte goed bij mij. De olijfolie hydrateert je huid zodat deze als reactie minder olie gaat produceren. En de laurier is antibacterieel.
 
Back
Naar boven