MuscleMeat

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Zwaar klote gewoon! Ik had het na 7 weken en de gehele PCT. Bijna dagelijks een ontsteking die vervolgens wekenlang zichtbaar blijft op die bleke huid van me.

Voor mij eerlijk gezegd rede genoeg om AAS te laten liggen. Maar oorzaak achterhalen is zeer lastig omdat het heel veel redenen kan hebben. Schommelingen in test, DHT, misschien ook oestrogeen? Ik denk als je er gevoelig voor bent, dat je er niet aan ontkomt.

Schijnt dat je met SARMS dit niet hebt. Zou me verbazen. Dat is opzich het proberen waard.

Kleine tip. Aleppo zeep met 40% laurier werkte goed bij mij. De olijfolie hydrateert je huid zodat deze als reactie minder olie gaat produceren. En de laurier is antibacterieel.
Geef ik je helemaal gelijk in, beperken kan, maar eraan ontkomen kun je vergeten als je gevoelig bent. Vriend van me heeft laatst een mix van sarms geprobeerd en had 1-2 puistjes erbij gekregen, maar dat was niks in vergelijking met wat ik heb doorgemaakt haha.

Thanks voor de tip! Ik gebruik nu voornamelijk anti bac zeep van die unicura. Werkt ook goed.
 
Zonnebank? Zal dat niet helpen dan?
Bij mij werkt dat heel erg goed
Zonnebanken werkt lichtelijk, maar daar ga ik niet onder met m'n roa kuur. Zodra die klaar is zal ik weer zonnebanken oppakken.
 
Waar blijven die pica??
 
Geef ik je helemaal gelijk in, beperken kan, maar eraan ontkomen kun je vergeten als je gevoelig bent. Vriend van me heeft laatst een mix van sarms geprobeerd en had 1-2 puistjes erbij gekregen, maar dat was niks in vergelijking met wat ik heb doorgemaakt haha.

Thanks voor de tip! Ik gebruik nu voornamelijk anti bac zeep van die unicura. Werkt ook goed.

Dat klinkt veel belovend van die sarms. Theoretisch gezien is acne als androgene bijwerking (dht) uitgesloten met sarms. Alleen is het geen toeval dat veel acne krijgen bij pct. Sarms onderdrukken ook.
 
Waar blijven die pica??
Die komen niet meer, insta Update ik af en toe wat. Maar komt niks meer op internet te staan. Kan ik me echt niet meer permitteren met het werk wat ik doe :o
 
Die komen niet meer, insta Update ik af en toe wat. Maar komt niks meer op internet te staan. Kan ik me echt niet meer permitteren met het werk wat ik doe :o

Groot gelijk, je weet nooit wie hier allemaal meekijkt.
Verder ben je de laatste tijd flink gegroeid! Lekker bezig bro!
 
Groot gelijk, je weet nooit wie hier allemaal meekijkt.
Verder ben je de laatste tijd flink gegroeid! Lekker bezig bro!
Risico is gewoon te groot, niet iedereen accepteert kuren..

Thanks man, ben nu terug op een 8% en nu is idd duidelijk dat ik aardig wat massa heb gewonnen.
 
Lange tijd afwezig geweest, extreem druk atm... Heel erg druk met afstuderen/scriptie en werk. Wel nog steeds 5x pw in de gym te vinden. Inmiddels een aantal weken terug weer een nieuwe blast gestart.
Stats op het moment zijn 102kg bij een 8-9% bf. Doel voor nu is te leanbulken, wellicht dat ik in het najaar weer een wedstrijd ga doen maar dat is nog niet zeker.
 
Je staat er goed bij bokkelul, tijd voor iedere dag MacDonalds voor jou.

Voel me dik nu naast jou
 
Je staat er goed bij bokkelul, tijd voor iedere dag MacDonalds voor jou.

Voel me dik nu naast jou
Haha Thanks mr. Krentenbol :P
Jij moet niet zeiken 109-110 kilo met die shape en hoeveelheid kcals ga je lekker!
 
Zit nu halverwege de blast (week 7). M'n gewicht schommelt rond de 104-105kg met een vp onder de 10%.

Sinds de start van m'n blast ben ik begonnen met een nieuw trainingsprogramma van John Meadows. De eerste 6 weken ligt de trainingsfrequenter hoger op borst, schouders en rug.

Afgelopen week een deload week gehad waarbij ik het volume en trainingsintensiteit moest verlagen (in m'n gedachte moest ik me echt inhouden niet meer te doen). Vanaf deze week tot en met week 14 wordt de trainingsfrequentie verhoogd op m'n benen. Upperbody is in de eerste 6 weken flink vooruit gegaan zowel in massa als in kracht. Dus ik ben benieuwd wat de laatste 6 weken voor m'n benen gaan betekenen.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Zit nu halverwege de blast (week 7). M'n gewicht schommelt rond de 104-105kg met een vp onder de 10%.

Sinds de start van m'n blast ben ik begonnen met een nieuw trainingsprogramma van John Meadows. De eerste 6 weken ligt de trainingsfrequenter hoger op borst, schouders en rug.

Afgelopen week een deload week gehad waarbij ik het volume en trainingsintensiteit moest verlagen (in m'n gedachte moest ik me echt inhouden niet meer te doen). Vanaf deze week tot en met week 14 wordt de trainingsfrequentie verhoogd op m'n benen. Upperbody is in de eerste 6 weken flink vooruit gegaan zowel in massa als in kracht. Dus ik ben benieuwd wat de laatste 6 weken voor m'n benen gaan betekenen.
kan je dat schema delen man? :D
 
Pb ff je insta maat
 
Oke ja ik snap je volledig, 200 dollar damn bruh. merk je zoveel meer groei op die manier dan als je het zelf doet?
Ik vond het eens tijd voor wat nieuws, ook al jaren groot fan van John. Andere pro's zoals antoinne Vaillant prepte op dit programma, dat heeft me een beetje overgehaald om dit belachelijke bedrag te betalen.

Ja ik merk belachelijk veel verschil! Het schema is gericht op progressive overload door middel van volume dat elke week wordt verhoogd, daarbij gooit hij er ook steeds meer high intensity technieken in wat je echt pusht tot je maximale kunnen. Na week 4 maak je ineens sprongen in spiermassa en kracht.

Waar ik in andere trainingsschema's al langzaam pijntjes begon te krijgen, voel ik me hierbij nog super! Geld is het absoluut waard, is een 180 pagina's aan leesvoer, heel gedetailleerd uitgelegd hoe en wat de bedoeling is, met filmpjes etc.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Back
Naar boven