AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

dinsdag 15-1

Schouders, nek, buik en cardio

Beetje beperkt kwa presses i.v.m. de borst blessure. Neutrale grepen en achter het hoofd zijn geen probleem die dus maar gedaan. Natuurlijk niet extreem zwaar gegaan, maar hele korte rustpauzes waardoor de intensiteit hoog bleef.

Neutral grip machine press
15x45kg
12x50kg
10x55kg
8x60kg dropset 8x45kg dropset 8x30kg

Behind the head shoulder press
3x12x60kg

Rear/side/front raise gaint set (deze oefening is :fire:. Je begint met rear delt raises 12 reps, vervolgens 12 reps side raises, 12 reps front raises met dumbells vervolgens ga je terug naar side raises x12 en rear delt raises x12 en weer terug naar voren... Je snapt het al GEEN PAUZES 3x op en neer is 1 set, je schouders zullen schreeuwen van de pijn)
3x12x10kg

Machine side raise
4x12x54kg (rustpauze is wanneer je trainingspartner bezig is met de oefening en dooor)

Facepulls
4x15x35kg

Plate raise x raise
4x10x15kg

Dumbell shrugs
4x20x36kg

Crunch machine
5x20 reps

30 min fietsen

Van de hoge carbdag was niet veel te merken, alsnog zo plat als een pannenkoek. Drukke dag op het werk en pas laat kunnen trainen, neemt niet weg dat het een heerlijke training was! Shape begint met de dag te verbeteren:flexbiceps:. Vandaag wordt de rug flink aangepakt en gefinisht met een klein beetje biceps + cardio. Zal de training morgen plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Training woensdag 16-1

Rug, biceps, cardio


V-bar pulldowns
12x52kg
12x64kg
10x74kg
CLUSTER SET 15x86kg (5-6 sec rust) 4x86kg (5-6 sec rust) 4x79kg (5-6 sec rust) 4x79kg (5-6 sec rust) 5x73kg

Bent over db rows (rhomboid focus)
12x30kg
12x44kg
12x46kg
12x46kg

Seated neutral grip row (iso-hold)
2x12x50kg (even gevoel voor de oefening krijgen)
1x10x75kg
2x15x65kg

Reverse grip lat pulldown met aparte handvaten
4x8x73kg

Banded hyperextensions 3x20 reps

Straight bar cable pullovers
3x15x30kg

Seated alternating DB curl
15x16kg
30 sec rust
12x16kg
30 sec rust
12x14kg
dropset 10x12kg dropset 10x10kg

Db hammer curls
3x12x22kg
laatste set dropset 12x16kg dropset 12x14kg

30 min fietsen

Lekkere training. Alleen echt fucking druk in de gym en dat kan nog wel eens hinderen met je oefeningen die op je schema staan. Na een lange tijd ook nog eens daann01 gezien die nogaltijd buff en sterk is. Hij had me echt al een hele lange tijd niet gezien en om van hem te horen dat ik flink vooruit was gegaan deed wel goed!

Vandaag even een rustdag, ook geen cardio. Lichaam heeft het even nodig. Morgen worden weer de benen getraind!
 
Waar traint Daan tegenwoordig? Of hadden jullie gewoon in de basic fit bij jou afgesproken?
 
Waar traint Daan tegenwoordig? Of hadden jullie gewoon in de basic fit bij jou afgesproken?
Daan traint normaal in Basic-fit Maastricht en de gym van z'n coach net over de grens van Maastricht/België als ik me niet vergis. Niet afgesproken ofzo hij reageerde op een insta berichtje dat hij waarschijnlijk ook in basic-fit Kerkrade zal zijn en dat was ook zo. Hij vind die basic-fit een van de betere in de Regio, zou wat vaker langskomen zei die. Alleen maar leuk, meer gemotiveerde mensen!
 
Heel maf... net tijdens het douche is het me pas opgevallen dat m’n chest/schouder en klein beetje de bicep blauw is. 6 dagen na de blessure en nu pas blauw, niet extreem maar duidelijk te zien. Gelijk contact opgenomen met de fysio en die zei dat het dan 100% zeker een scheur(tje) is. Dinsdag gaat die het behandelen en weet ik meer. Zwelling is er nu wel uit plus geen pijn meer, alleen voel ik de knobbel zitten. Ik ben benieuwd of ik volgende week licht kan beginnen met trainen...
 
Heel maf... net tijdens het douche is het me pas opgevallen dat m’n chest/schouder en klein beetje de bicep blauw is. 6 dagen na de blessure en nu pas blauw, niet extreem maar duidelijk te zien. Gelijk contact opgenomen met de fysio en die zei dat het dan 100% zeker een scheur(tje) is. Dinsdag gaat die het behandelen en weet ik meer. Zwelling is er nu wel uit plus geen pijn meer, alleen voel ik de knobbel zitten. Ik ben benieuwd of ik volgende week licht kan beginnen met trainen...
jeetje wat een rotnieuws man.
Hopelijk kan de fysio je goed helpen. :(
 
jeetje wat een rotnieuws man.
Hopelijk kan de fysio je goed helpen. :(
Jup, zwaar klote. Nou heb ik nog het geluk dat chest een van de betere spiergroepen is, maar blijft kut... ik heb er hoop in dat ik binnen 2-3 weken op 70% kan trainen voor de blessure. Volgende week weet ik meer!
 
Hopelijk snel hersteld, sterkte bro
 
Hopelijk snel hersteld, sterkte bro
Thanks bro, ik update zo snel mogelijk. Ook veel ingelezen over bodybuilders met pec tears/kleine tears en hou zei zsm zijn hersteld. De een komt er natuurlijk makkelijk mee weg dan de ander. Even afwachten op wat m'n fysio dinsdag te zeggen heeft voordat ik zelf domme dingen ga doen. Hij weet m'n situatie en dat ik het niet kan permitteren deze prep helemaal niet meer te trainen dus ben benieuwd.
 
Update:
Gewicht staat inmiddels op 95kg en m'n shape begint echt nasty uit te zien. Aders staan nu constant in de buikspieren getekend. M'n coach vroeg me vanmorgen zelfs of ik stiekem dnp aan het pakken was aangezien het zo absurd snel gaat :roflol:. Zo gaat het bij mij altijd, eenmaal in een goed kcal tekort en ik verander in een fatburning machine. Hij wilde zondag wat gaan schroeven aan het dieet. Vanaf volgende week ook eens het laden uitproberen, zodat we op tijd kunnen kijken welk laad protocol het beste voor me werkt. Al met al is het allemaal nog prima vol te houden. M'n slaap is de afgelopen 2 weken (7,5/8u) veel beter en dat merk ik gelijk terug in alles wat ik doe. Herstel is beter, eetlust is beter in bedwang, betere focus op werk etc etc.

Vanavond staan de benen op de planning zal morgen loggen wat ik precies heb gedaan, alvast fijn weekend iedereen:flex:
 
Legday heeft me gesloopt, maar wat een knaltraining!

10 min warm fietsen

Leg extensions
20x45kg
15x59kg
15x66
15x73
12x80kg dropset 8x66kg dropset 6x45kg

Barbell Front Squats
12x60kg
10x100kg
8x120kg
8x130kg
6x140kg

Barbell back squats
12x60kg
12x100kg
10x140kg
13x100kg (pause squat)

Helemaal smoked na die squats

Leg press
20x200kg
20x240kg
20x260kg
20x260kg dropset 20x200kg

Adductor machine
20x73kg
15x86kg
Cluster set 15x93kg (10 sec rust) 5x93kg (10 sec rust) 4x93kg

Lying hamstring curl
12x50kg
12x59kg
10x64kg
8x68kg + 10 partial reps erachter aan

20 min fietsen

Geweldige workout nog voor een 3e low carb dag. Morgen middag wordt er nog wat armen getraind en 30 min cardio. Fijn weekend iedereen.
 
Beste front squats, sterk
Thanks man, na de prep wordt dit een van m’n progressieve lifts waar ik dit jaar nog een set van 6-8 reps met 160 kilo wil kunnen maken. Quad gains incoming!
 
Vanmorgen vroeg opgestaan om 30 min fasted cardio te doen, daarna nog gaan kijken voor een nieuwe auto. Voordat we weer thuis waren was het al 2 uur en verrekte ik van de honger, nog een maaltijdje naaronder gestampt en door armen gaan trainen voor een uurtje. Gedacht dat het niet veel zou worden aangezien er z’n groot gat tussen de maaltijden zat, maar weer een goeie training.

De training:
Cable bicep curls ss rope pushdown
2 opwarm sets en 3 werksetjes beide 12 reps

Ez bar curls ss ez bar incline skullcrushers
4 werksets van 12

Seated hammer curls ss v-bar pushdowns
3x10 op de hammers / 3x20 op de pushdowns

Preacher curl machine ss triceps ext machine
3 sets 20 reps op beide

Toe press op de legpress
20x80kg
15x120kg
Cluster set 12x120kg (10 sec rust) 8x120kg (10 sec rust) 6x120kg (10 sec rust) 4x120

60 min en klaar overal 1 minuut rust tussen en niemand die me ophield, heerlijk! Morgen check-up waar ik heel benieuwd naar ben en eens heel voorzichtig kijken wat er mogelijk is met borst... verwacht hier niet veel van. Zal heel licht gewicht worden met setjes van 20-25 reps om te doorbloeden.
 
Update zondag 20-01:

Check-up en poseerles gehad bij m’n coach. Hij was weer tevreden vp zat nu onder de 6%. Wat nog in moet komen zijn m’n benen en billen. Voeding is iets aangepast, dingen zoals kwark gaan eruit en op lage carbdagen naar 200gr. Hoge dagen gaan we nu hoger in de carbs zitten 600gr. Verder gaan we vanaf nu naar 6x40 min cardio.

Vandaag borst, schouders en buik getraind zoals jullie weten borst heep licht ivm blessure.

Hammer strenght machine press
25x20kg
25x40kg
20x50kg
15x60kg

Seated db side raises
20x12kg
20x14kg
15x16kg
12x18kg

Staand 10x20kg dropset 10x14kg dropset 8x12kg

Incline machine press
15x40kg
15x50kg
15x50kg
15x50kg

Rear delt machine ss machine flys
3x20x100kg ss 3x15x70kg

Smith machine behind the head shoulder press
3x10x60kg

Cable side raises
3x12x15kg

15kg plate x raise ss facepull
3x10 ss 3x15x25kg

Leg raises
4x20 reps

20 min fietsen vanavond nog eens 20 min crosstrainer
 
Blij dat ik gister toch iets voor de borst heb kunnen doen, hopelijk kan de fysio morgen nog wat voor me betekenen en kan ik weer met de week intensiever trainen. Merk wel dat de plek een klein beetje geirriteerd is sinds de training, maar niks in vergelijking met vorige week. Vandaag gestart met 50mg winstrol per dag, test e wordt verlaagd naar 500mg EW. Vanavond wordt er rug, biceps getraind en afgesloten met 40 min cardio. De training zal ik vanavond of morgenvroeg loggen.
 
Back
Naar boven