XXL Nutrition

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Zoals ik al heel vaak heb vermeld, hier komen geen shape updates op. Ik post regelmatig op insta met shape updates, maar hier ga ik niks plaatsen in verband met werk.
Duidelijk, zoiets meende ik me al te herinneren. Maar ik volg zoveel logs dat je wel eens wat door elkaar haal :p Stuur je ig eens via karma/pb.
 
Duidelijk, zoiets meende ik me al te herinneren. Maar ik volg zoveel logs dat je wel eens wat door elkaar haal :p Stuur je ig eens via karma/pb.
Haha no probs man!
 
Zo... Net ingeschreven en spray tan geboekt. Geen weg meer terug :p
 
Update:

Fucking happy!! Chest, schouders en kuiten getraind zonder pijn, wat een genot die chestpump:D

Incline machine press
20x20kg
15x40kg
15x60kg
12x80kg
10x90kg
8x100kg

Smith machine flat bp
15x60kg
12x80kg
10x100kg
8x100kg
10x80kg

Shoulder press machine
12x60kg
10x70kg
8x75kg

Neutral grip machine press
8x75kg
12x60kg

Db side raises
15x14kg
15x16kg
15x18kg
12x20kg
10x10kg (1sec pauze bovenin)

Cable flys
4x15x20kg

Rear delt raise
4x15x12kg

Neutral grip chest press ss upright row
3x12x70kg ss 3x15x30kg

Seated calf raise
15x40kg
15x80kg
15x120kg
Cluster set 15x140kg (10 sec) 6x140kg (10 sec) 5x140kg

45 minuten fietsen

Ben echt blij dat ik weer pijnloos borst kon trainen, maar rustig aan opbouwen! Morgen staat de rug en nek op het programma en wellicht nog wat armwerk.
 
Prep kickt nu echt in 6 uur vanmorgen klaarwakker, gelijk een half uurtje op de crosstrainer cardio gedaan en ontbeten. Boodschappen gedaan en de nodige dingen en in de middag met m’n vriendin rug/armen getraind.

Training:

bodyweight pullups
1x15
1x12
1x11

Wide grip pulldowns
12x75kg
12x90kg
10x100kg
8x100kg

T-bar rows
12x20kg warmup
12x40kg warmup
10x60kg
10x70kg
8x80kg

Wide grip cable row
4x12x70kg

V-bar pulldowns
4x12x70kg

Behind the head shrugs
3x15x100kg

One arm preacher curl machine ss dip machine
3x12x15kg ss 3x13x160kg

Rope pushdowns ss db hammer curls (met een sec pauze bovenin)
3x15x20kg ss 3x12x16kg

15 min traplopen

Prep kickt er nu keihard in, ik kijk uit naar elke maaltijd:p 3 dagen lang op 150gr carbs is wel te voelen! Morgen check-up en nog een lage dag, maandag wordt gelukkig weer een heerlijke hoge dag:heart:
 
Update 27-1:

Vandaag check-up gehad en de coach was weer tevreden. De eerste strepen in de glutes beginnen te voorschijn te komen. Het zijn echt nog die benen en billen wat achterliggen op de rest. Gewicht is 94 kilo, maar als ik de hoeveelheid groente wat verminder zal dat zo minder zijn. Eet nu echt extreem veel vezels wat ervoor zorgt dat ik wat moeilijker naar de wc kan / bloat. Dus vanaf vandaag iets terugschroeven op de groente. Voor de rest alles gelijk aanhouden. We hebben vandaag foto’s gemaakt (plat) en aangezien morgen de high carb day is moet ik in de avond weer even langs gaan om foto’s te maken zodat we kunnen vergelijken. Handig als je coach het kantoor op de gym heeft :) Daarna worden de benen aangepakt nu al zin in.

Voor vandaag alleen wat buik gedaan en 45 min cardio. Fijne zondag iedereen!
 
Je gaat echt lekker kerel! Handig dat je al een beetje kan experimenteren.
Trouwens nog een vraag. Verdeel je de winstrol of alles in een keer?
 
Je gaat echt lekker kerel! Handig dat je al een beetje kan experimenteren.
Trouwens nog een vraag. Verdeel je de winstrol of alles in een keer?
He kerel, thanks! Winstrol neem ik in 1x 50mg pre workout (uurtje van tevoren). Maakt geen drol uit, aangezien we ook op injectables zitten. Ander verhaal was geweest als je winstrol only nam ;)
 
He kerel, thanks! Winstrol neem ik in 1x 50mg pre workout (uurtje van tevoren). Maakt geen drol uit, aangezien we ook op injectables zitten. Ander verhaal was geweest als je winstrol only nam ;)
Ok, zo deed ik het ook altijd inderdaad.
Nu heb ik dit eens voorgelegd aan Cools en hij zei beter verdelen, ook met injects ernaast. Zal uiteindelijk toch niet veel verschil maken.
En op rustdagen alles in de ochtend ofzo?
 
Ok, zo deed ik het ook altijd inderdaad.
Nu heb ik dit eens voorgelegd aan Cools en hij zei beter verdelen, ook met injects ernaast. Zal uiteindelijk toch niet veel verschil maken.
En op rustdagen alles in de ochtend ofzo?
Voor 5 weken ui maakt dat geen fluit uit, minimaal verschil. Rustdagen neem ik het ongeveer dezelfde tijd als de trainingsdagen.

Tip: 1-2 dagen uit beginnen met verdelen van de winny. Bijv iedere maaltijd 10mg (zo heb ik het de vorige keer ook gedaan).
 
Wat een kut nacht, geen oog dichtgedaan. Alleen maar naar het plafond liggen staren. Op een gegeven moment maar gewoon opgestaan en 30 min fasted cardio gedaan, zodat de tijd wat sneller ging... Gewicht was wel weer gezakt, aanzienlijk droger op de benen ook. Begint nu wel freaky te worden, meestal begint het kut/niet slapen dan ook:fire:. Vandaag gelukkig een hoge carbdag. Hopelijk slaap ik daardoor vanavond beter. Training zal ik ook nog wel loggen!
 
Wanneer is ue wedstrijd?
 
Update 28-01:

Gisteravond nog check-up gehad bij m'n coach om te kijken wat de carbs met me deden. Hij was stom verbaast en zei dag en nacht verschil met gister, kwa hardheid en droogte alleen nog steeds niet vol genoeg. Dus nu weer terug 4 dagen laag en 1 dag hoog, maar dit keer met 800gr carbs, ongeveer 4400 kcals op een hoge dag. Als we dat hebben uitgeprobeerd, kunnen we goed inschatten wat ik precies nodig heb om te laden voor de wedstrijd, of ik beter reageer op een carbload van maar 1-2 dagen of dat het toch beter is om wat rustiger aan carbs te gaan laden en wat meer dagen. Zaterdag dus weer laden en zondag check-up. Gewicht zakt nog steeds met 0,5-0,8kg per week dus dat is prima. Vannacht heerlijk geslapen (thanks to the carbs) en 0,9kg vanochtend voel me weer wat levendiger, maar dat zal wel weer snel voorbij zijn. Gister ook in overvloed van mensen die me vertelde dat ik een ingevallen kop begin te krijgen dus dat is ook een goed teken:D

TRAINING VAN GISTER:

LEGDAY
Leg extensions

20x35kg (opwarmen)
15x45kg (opwarmen)
15x59kg
15x73kg
12x79kg
10x82kg dropset 7x45kg dropset 8x32kg

Backsquats

15x60kg
12x100kg
10x140kg
8x150kg
8x150kg dropset 10x100kg

Horizontal Legpress

4x20x160kg

Squat machine (3 sec negatief)

3x10x100kg

Stiff leg dumbell deadlift

3x15x50kg

Lying leg curl

12x45kg
12x53kg
10x59kg
8x62kg dropset 8x45kg

Die hoge koolhydraat deed geen klote, voelde aan alsof ik met 200kg setjes aan het squatten was. All good, toch een goeie sessie erdoorheen geperst. Na het werk gelijk door naar de fysio voor nog een behandeling aan de borstblessure. Daarna eten en gelijk door naar de gym om push sessie (borst, schouders, triceps) te knallen + 45 min cardio. Training zal ik morgen wel weer loggen ;)
 
TRAINING 29-01

PUSH: borst, schouders, triceps


Incline Smith machine press
15x60kg opwarmen
12x80kg opwarmen
10x100kg
7x120kg
8x100kg dropset 8x60kg
Flat DB press
12x32kg
10x36kg
8x40kg
8x44kg
Neutral grip machine press
12x60kg
Cluster set 12x70kg (5 sec pauze) 6x70kg (5 sec pauze) 4x65kg (5 sec pauze) 4x55kg
Machine shoulder press (overhand)
3x8x70kg
Machine shoulder press neutral
1x8x70kg , 1x12x55kg
Seated cable flys
4x15x20kg
Crusifix side raises
15x10kg
2x12x12,5kg
10x12,5kg
Db side lateral raise ss lying rear delt raise
3x15x12kg ss 3x12x10kg
Cable one arm triceps extensions
4x15x12,5 kg
Incline barbell skullcrushers
4x12x35kg

45 min cardio:
30 min traplopen, 15 min fietsen

Gistermiddag na het werk dus naar de fysio gegaan en die was stomverbaast dat de scheur in de borst zo snel hersteld is. Er zit nog wel een kleine knobbel maar die is voor 60-70% in omvang afgenomen. Maybe snelle herstel thanks to HGH? In iedergeval weer gedryneedled en losgemasseerd en een nieuwe afspraak over 2 weken gemaakt. Toen ik m'n shirt bij hem uit deed, kreeg ik gelijk te horen jezus je bent een stuk droger dan vorige week, dat was niet anders op de sportschool ik werd werkelijk door iedereen aangesproken:o. Gister de borst pijnloos kunnen trainen plus weer aardig wat gewichten erop kunnen gooien, was ook een hele opluchting. Gewicht blijft nu wel een aantal dagen gelijk (94,4kg), terwijl de spiegel toch aangeeft dat ik weer een stuk droger ben geworden. Zal van de week wel weer een grote drop in gewicht plaatsvinden heb ik z'n vermoeden. Vanavond rug, biceps, kuiten met m'n vriendin op het programma, daarna natuurlijk weer afsluiten met 45 min cardio... Zal worden gelogd natuurlijk ;)

Ik ben ook het kijken voor een overnachting in een hotel bij apeldoorn, vorige keer dat ik met de JBC meedeed konden we al om 6 uur gaan rijden. Dat ga ik me nu zelf niet meer aandoen, liever 1 dag van te voren lekker rustig aan doen en stress zoveel mogelijk vermijden. Bedoeling is dat ik al 1 dag eerder oprij met m'n coach en we rustig kunnen pieken en zonder al die stress zitten. Als iemand een goed hotel/prijs/kwaliteitverhouding weet hoor ik dat natuurlijk graag.
 
Ik zit in het van der valk hotel. En maandag ontbijtbuffet :D
 
Back
Naar boven