MuscleMeat

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Wanneer je is wedstrijd? Wel tof dat je met high carb laadt. Tegenwoordig zie je dat er met veelte weinig geladen wordt. Clienten van Bell coaching zie ik wel eens voorbij komen dat ze over twee dagen tegen de 1500 gram carbs laden, en staan er heel scherp bij.
Moet ook wel kunnen als je echt shredded bent
 
Wanneer je is wedstrijd? Wel tof dat je met high carb laadt. Tegenwoordig zie je dat er met veelte weinig geladen wordt. Clienten van Bell coaching zie ik wel eens voorbij komen dat ze over twee dagen tegen de 1500 gram carbs laden, en staan er heel scherp bij.
Over 4 weken, mensen zijn inderdaad te bang met laden. Als je het met schone voeding doet, waarbij je maag/darmen geen last hebben is er geen reden om zorgen te maken, zolang je natuurlijk in een tekort blijft. Ik verlies op het moment nog steeds 0,5-0,7kg lichaamsgewicht gemiddeld per week, dus laat die carbs maar komen. Bell coaching hebben m’n coach en ik ook wel wat dingen van geleerd. Alleen wat hij doet is extreme depleties, waardoor de hoeveelheid aan carbs die jij noemt kunnen worden opgenomen, resulteert in een soort supercompensatie (hardheid, volheid, scherpheid x10), maar ook hier moet je uitkijken en vroeg van te voren uittesten wat je nou precies nodig hebt. Eenmaal overspilled en het wordt moeilijk dat nog recht te breien.
 
Over 4 weken, mensen zijn inderdaad te bang met laden. Als je het met schone voeding doet, waarbij je maag/darmen geen last hebben is er geen reden om zorgen te maken, zolang je natuurlijk in een tekort blijft. Ik verlies op het moment nog steeds 0,5-0,7kg lichaamsgewicht gemiddeld per week, dus laat die carbs maar komen. Bell coaching hebben m’n coach en ik ook wel wat dingen van geleerd. Alleen wat hij doet is extreme depleties, waardoor de hoeveelheid aan carbs die jij noemt kunnen worden opgenomen, resulteert in een soort supercompensatie (hardheid, volheid, scherpheid x10), maar ook hier moet je uitkijken en vroeg van te voren uittesten wat je nou precies nodig hebt. Eenmaal overspilled en het wordt moeilijk dat nog recht te breien.
Hij doet inderdaad alleen zulke protocollen wanneer er genoeg tijd is om dit een week of drie van te voren te testen. Maar liever iets te vroeg beginnen en zulke dingen kunnen testen dan je shape verneuken omdat je te laat bent begonnen.
 
Hij doet inderdaad alleen zulke protocollen wanneer er genoeg tijd is om dit een week of drie van te voren te testen. Maar liever iets te vroeg beginnen en zulke dingen kunnen testen dan je shape verneuken omdat je te laat bent begonnen.
Scenario die eigenlijk iedereen zou moeten toepassen (2-3 weken uit bijna ready zijn). Scheelt je zoveel stress en natte vinger werk.
 
Armen geknald nog wat zijkant/achterkant schouder en buik.

Opwarming: 2-3 sets op de triceps pushdowns + 2-3 sets op de barbell curls zn 20 reps per set.

Ego buiten de deur laten, elke set, elke rep voelen wat je doet. Vasthouden en knijpen ipv het hele lichaam erin te gooien.

Triceps pushdown ss barbell curls
4x12x35kg / 4x10x35kg

Hammer curls ss barbell skullcrushers
4x10x16kg ss 4x12x35kg

Triceps dip machine
3x15x160kg

Biceps preacher machine (one arm)
3x12x15kg laatste set beide handen leegpompen

Rope pushdowns ss seated machine curls
4x15x20kg / 4x10x32kg

Rear delt raises op een incline bench ss db side lateral raises (20-30 sec rust tussen sets)
4x15x10kg ss 4x20x10kg

Ab circuit:
Leg raises / ab twists / crunches
4x20 reps op alle 3 aan een stuk door!

Geen cardio vandaag.

Super training gehad, 3 maaltijden van rond de 100gr carbs gegeten, was al goed te zien hoeveel voller en harder ik stond. Ik ben benieuwd hoe het er dan morgen uitziet, nog even genieten van vandaag want morgen is het weer keihard grinden. Check-up en daarna ga ik nog wat borst, front delts en kuiten trainen. Plus 45-60 min cardio :p gek genoeg verheug ik me erop!
 
Update:

Vandaag check-up gehad en de coach was weer dik tevreden! 1kg zwaarder door de carbload van 800gr, maar was nog niet naar de wc gegaan van te voren dus zal iets minder zijn geweest. Veranderingen die gemaakt worden voor aanstaande week is dat de test e eruit gaat en test p daarvoor op 1ml eod in de plaats komt (vandaag laatste x 1ml test e gezet).

Benen mag ik nog maar 1x pw trainen en als blijkt dat ik volgende week zondaf nog vocht in de benen vasthou gaat de hgh eruit.

Er staan nu weer 4 lage dagen van 150gr carbs voor de boeg, met 60 min cardio pd. Vervolgens gaan we 2 dagen laden met 600gr carbs om te kijken wat daarvan het effect zal zijn. Al met al dik tevreden over hoe alles verloopt en hoe ik me nog voel!

Training vandaag:

Borst, front delts, kuiten

Opwarmen rotator cuffs

#1 Incline dumbell press
Opwarmen
15x20kg
15x24kg
12x30kg
Werksetjes
12x40kg
10x42kg
9x44kg
Nogaltijd voorzichtig met het scheurtje

#2 Decline machine press
15x40kg
12x80kg
3x10x120kg

#3 Neutral grip machine press
15x66kg
Cluster set 12x70kg (5sec rust) 4x70 (5sec) 3x70kg (5 sec) 5x60kg

#4 Machine flys
4x15x90kg laatste set 10 partials + ISO HOLD van 10 seconden

#5 barbell front raises
4x25x20kg (deze is echt nasty high rep, met goeie vorm)

#6 Standing calf raise
4x20x90kg
1x15x100kg drop 10x60kg dropset 8x40kg

Kort, maar krachtige training!

60 min cardio:
30 min traplopen, 30 min fietsen
 
Vanmorgen weer 0,5 lichter en pas op het werk naar de wc kunnen gaan, dus ik heb z'n voorgevoel dat ik morgen weer rond het gewicht van m'n lowest deze prep zit. Vandaag train ik rug, nek en buik + 60 min cardio. Wordt natuurlijk weer gelogd :cool:.
 
Kiek um goan. Echt super!
Ga je wedstrijd pics plaatsen op insta?
Wat zet je momenteel? En in combi met winstrol? Of pak je dat de laatste 3 weken?

Grtz
 
Kiek um goan. Echt super!
Ga je wedstrijd pics plaatsen op insta?
Wat zet je momenteel? En in combi met winstrol? Of pak je dat de laatste 3 weken?

Grtz
Ja, wedstrijdpics komen op insta.

Momenteel:
400mg test p (1ml eod)
500mg tren a (1,25ml eod)
500mg mast p (1,25ml eod)
50mg Winstrol ED
4 iu hgh alleen op trainingsdagen (kan zijn dat deze er vanaf volgende week uitgaat).
50 mcg t3 ED
 
Ohh t3 er ook weer in?
 
Je vertelt me ook niks he :mad:

Je was er net zo mooi vanaf :P
Haha, na de prep is het ook gelijk afbouwen en klaar met de t3.
Snap niet wat het probleem is, jij zat er toch non stop op? Met tren en hgh die je t3 productie iets verlagen, is 50mcg ideaal tijdens een wedstrijdprep. Meer dan dat ben ik ook geen fan van en bang dat ik spiermassa ga verliezen. Dus voor jou ook stoppen met t3 na je prep ;)
 
Update:
Gister de hele dag bokende hoofdpijn gehad. Of het kwam door het slechte slapen of de complexe opdracht die ik had op werk, geen idee (nu gelukkig geen last meer). Wel gewoon geknald in de gym. Ook daar duurde het even voordat ik op stoom kwam. Na 1-2 oefeningen wel weer een goeie pomp te pakken en het uur cardio ook goed doorgekomen. Shape is nu echt bijna ready. Enkel nog de straitons die op de benen en billen die nog door moeten komen. Gewicht is blijven staan op 93,5. Vandaag staan de benen op de planning en een uur cardio. Gaat leuk worden:p.

Training van gister:

Wide grip pulldowns
15x52kg
12x73kg
12x86kg
10x93kg
10x100kg

T-bar rows
8x20kg
8x40kg
8x60kg
8x80kg
15x60kg

Wide grip cable rows
4x12x73kg

One arm cable pulldowns
4x12x65kg

Neutral grip cable row
4x10-12x73kg

Rope pullovers
3x12x27,5kg

Dumbell curls
3x15x16kg (laatste set triple dropset 8x14kg, 8x10kg)

One arm pose curl
3x10x12,5kg

CARDIO:
60 minuten fietsen
 
Update:
Gister de hele dag bokende hoofdpijn gehad. Of het kwam door het slechte slapen of de complexe opdracht die ik had op werk, geen idee (nu gelukkig geen last meer). Wel gewoon geknald in de gym. Ook daar duurde het even voordat ik op stoom kwam. Na 1-2 oefeningen wel weer een goeie pomp te pakken en het uur cardio ook goed doorgekomen. Shape is nu echt bijna ready. Enkel nog de straitons die op de benen en billen die nog door moeten komen. Gewicht is blijven staan op 93,5. Vandaag staan de benen op de planning en een uur cardio. Gaat leuk worden:p.

Training van gister:

Wide grip pulldowns
15x52kg
12x73kg
12x86kg
10x93kg
10x100kg

T-bar rows
8x20kg
8x40kg
8x60kg
8x80kg
15x60kg

Wide grip cable rows
4x12x73kg

One arm cable pulldowns
4x12x65kg

Neutral grip cable row
4x10-12x73kg

Rope pullovers
3x12x27,5kg

Dumbell curls
3x15x16kg (laatste set triple dropset 8x14kg, 8x10kg)

One arm pose curl
3x10x12,5kg

CARDIO:
60 minuten fietsen
Een uur cardio is niet leuk :P
 
Een uur cardio is niet leuk :P
Haha, zeer zeker niet! Maar als ik jou dan een foto kan sturen van de shreds maakt het toch weer een beetje goed:D
 
Back
Naar boven