MuscleMeat

Strive4muscle's log

Bezoekers in dit topic

Tering wat ben je al lekker smerig droog!
Haha thanks man! Begint er nu idd nasty uit te zien :p wil die reet helemaal uitgekerfd hebben!! Nog even de vetverbrand modus aan ;)
 
17 days out!

Shape blijft zich verbeteren. Gister iets meer gegeten dan op de planning stond, die extra oats moesten op! uiteindelijk 3750 kcals geworden en z'n 665gr carbs. Vanmorgen alsnog maar 0,4kg zwaarder. Flink liggen zweten vannacht en om het uur plassen. Schrok er zelf van toen ik vanmorgen voor de spiegel stond en dat te bedenken dat ik vandaag weer een high carb day heb. Ik denk dat dit het protocol wordt wat we gaan toepassen tijdens de wedstrijd, alleen is het vandaag/morgen kijken wanneer ik overspill. Niet te vergeten dat met wedstrijdweek ook nog wat getruct wordt met zout/waterinname, waardoor vochtretentie nihil zal zijn.

Verder vandaag lekker rust en morgen weer klaar om te knallen!:flexbiceps:
 
Wat ga je doen betreft water en zout manipulatie in de laatste week?
 
Wat ga je doen betreft water en zout manipulatie in de laatste week?
Geen extreme dingen zoals vorige keer, waardoor ik lichte gyno kreeg aan een kant (blijft in m'n hoofd spoken dat dat me de titel toen heeft gekost). Simpelweg minder drinken 2-3 days out. Ik hou het nu tot op de ml bij. Drink op het moment rond de 5 liter. Dat zal dan worden gereduceert en zouttinname gaan we dan ook strict heen kijken (bijv. sauzen eruit dat maakt ook vaak nog een groot verschil in waterretentie). Het is niet dat we iets extreems gaan omgooien ofzo, kleine manipulatie... zou ik dan alsnog vocht vasthouden, zal er iets van een plaspil gebruikt worden.... Vorige keer was dit niet nodig en ik denk dat het deze keer ook niet nodig zal zijn, gezien wat ik nu nog drink en binnenkrijg van sauzen.
 
post je geen pics bro?ben wel eens benieuwd naar je shape
Nee helaas kerel, ivm werk en privé plaats ik hier geen pics van mezelf. Ik plaats geregeld updates op m'n instagram.
 
Vandaag rug & biceps met daann01 getraind en na afloop nog wat posing / foto’s geschoten.

De training:

Pullups
12x bodyweight
10x bodyweight
8xbodyweight

Pulldowns
15x70kg
12x85kg
2x12x100kg

Seated one arm cable row
4x12x45kg

Smith machine bent over rows
15x50kg
15x80kg
12x100kg
12x110kg

V-bar pulldowns
4x12x65kg

Db hammer curls
4x12x18kg

Preacher curl machine
3x15x30kg
1x8 + 4 ISO HOLD met forced reps

Ez bar curls
3x12x35kg

Geen cardio

Energie level was natuurlijk nogaltijd niet je van het, maar we hebben ons erdoorheen geknokt haha. Dank ook aan Daan, maakt het net even makkelijker een training te doorstaan zo ver in prep met iemand samen te trainen. Vandaag het dus met het laadprotocol begonnen en gaan trainen na 4/6 carbs meals ong. 400gr carbs dus. Stond kneiterhard, enkel nog wat vocht op de benen/billen die eraf kunnen en ik kan het podium op. Ik had daan gister nog wat foto’s laten zien van m’n platte shape en vervolgens vandaag foto’s laten nemen en die zei gelijk wat een verschil tenopzichte met die foto’s.

Gaf me ook weer een boost en zelfvertrouwen dat we op de goeie weg zijn. Morgen nog een high carb day en tevens een rustdag (komt net goed uit met valentijn haha, vriendin gelijk blij). Daarna gaan we over na 3 low days en 1 high carb day met 45 min cardio op de lage dagen. Volgende week wordt nog een zware week, maar ben nu al benieuwd hoe ik er dan bij sta.

Ik zal weer updaten in het weekend hoe de carbload verlopen is en natuurlijk de trainingen die ik door blijf loggen.
Shape is top, foto's vergeleken van voor en tijdens het laden en dat was echt een wereld van verschil! Je schrok er zelf van :p
 
Shape is top, foto's vergeleken van voor en tijdens het laden en dat was echt een wereld van verschil! Je schrok er zelf van :p
Haha, klopt nu op dag 2 is het nog freakier zal je dalijk nog appen ;)
 
Weet je al wat je gaat eten na de wedstrijd?
 
Gister nog een laaddagje gehad die me wederom 0,4kg heeft bij laten komen, save to say dat het protocol perfect werkt. Dit gaan we dan ook toepassen tijdens de peakweek. Shape vanmorgen was weer droger/harder/voller! Nu weer 3 lage low carb days voor de boeg en kijken waar het schip dan strand. Er zullen nu geen drastische aanpassingen meer hoeven te worden gemaakt.. Belangrijk is dat ik nu vaak genoeg laad en m'n gewicht niet naaronder blijft kelderen. Misschien nog iets harder en scherper komen, daar zullen we komende 9 dagen nog alles aan gaan doen en dan start peakweek! Vanavond staan schouders, nek, buik en cardio op de planning wordt gelogd zoals normaal ;)
 
Meteen na de wedstrijd bedoel je? Weet je al hoe laat alles afgelopen is?
Na de wedstrijd ja, ik denk dat het niet later dan 21:00 uur gaat worden we hebben gezegd dat we ergens rond 21:00 uur klaar zijn kan iets eerder of later worden... Deden ze verder niet moeilijk over.
 
Weer een poep nacht gehad... low carb days betekent gewoon wakker liggen. Om 6 uur vanochtend maar gelijk fasted cardio gedaan en straks dan alleen nog wat armen en kuiten trainen. Zal ik straks nog wel even loggen!
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Update:

Gister armday/kuiten getraind:

2-3 sets opwarmen met db curls + triceps pushdowns

#1 cable triceps pushdowns superset alternating db curls
4 werksets 12 reps beide oefeningen

#2 incline ez bar skullcrushers superset db hammer curls
4 werksets 15 reps beide oefeningen

#3 preacher curl machine superset dip machine
4 werksets 10-12 reps beide oefeningen

#4 dumbell spider curls superset rope pushdowns
4 werksets 12 reps beide oefeningen

#5 seated calf raise
2-3 opwarm sets
3 werksets 12-15 reps

45 min cardio

Vanmorgen check-up / poseerles gehad, gewicht is wederom naar een all time low gezakt... vanmorgen plat, maar peeled to the bone. De veren staan nu diep in de quads en glutes zitten er helemaal in. Ik kon dan ook weer 2 dagen op 600gr carbs gaan zitten, aangezien vandaag nog een lage was en al beneden het gewicht van vorige carb up zat. Na de check-up alleen een buik circuitje gedaan en 45 min cardio. Nu lekker genieten van de zondag!
 
Back
Naar boven